Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
podle mě největší problém je ekonomika státu a nadnárodních korporací.
1/2 ceny paliva jde jako daň státu, ješte jsem nikde neslyšel ani náznak toho, kde se vezmou ty ztracené finance.
Z čeho budou všichni žít? Jedině daň z auta v řádu stovek tisíc za kus.
A z čeho tu elektřinu vyrobit Dnes se vyrábí převážně spalováním fosilních paliv v tepelných elektrárnách.
Čili bere se něco co tady leží - zadarmo a už moc dlouho nebude. A bude se vyrábět za co? Už žádní dinosauři po světě nechodí.
1/2 ceny paliva jde jako daň státu, ješte jsem nikde neslyšel ani náznak toho, kde se vezmou ty ztracené finance.
Z čeho budou všichni žít? Jedině daň z auta v řádu stovek tisíc za kus.
A z čeho tu elektřinu vyrobit Dnes se vyrábí převážně spalováním fosilních paliv v tepelných elektrárnách.
Čili bere se něco co tady leží - zadarmo a už moc dlouho nebude. A bude se vyrábět za co? Už žádní dinosauři po světě nechodí.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Elektromobil-ita
tie by sa spravne mali pouzit na rozvoj dopravy a ciest pripadne aj inych druhov dopravy alebo hromadnej dopravy aspon to bolo povodne urcenie tejto dane1/2 ceny paliva jde jako daň státu,
V sucasnosti je to vitany zdroj prijmov pre politikov ktori si potrebuju nahrabat a povodny zmysel je davno zabudnuty
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
Tohle bohužel platí dost obecně.Misojogi píše:...to bolo povodne urcenie tejto dane
V sucasnosti je to vitany zdroj prijmov pre politikov ktori si potrebuju nahrabat a povodny zmysel je davno zabudnuty
Re: Elektromobil-ita
Proč si myslíte, že vám budoucí elektromobily umožní státem nekontrolované nabíjení ze zásuvky ?Jurawood píše:podle mě největší problém je ekonomika státu a nadnárodních korporací.
1/2 ceny paliva jde jako daň státu, ješte jsem nikde neslyšel ani náznak toho, kde se vezmou ty ztracené finance.
Ostatně co státu bude bránit zavést ekologickou spotřební daň na elektřinu, aby se s ní tolik neplýtvalo. Nevíte, že lidé doma zbytečně svítí ? Nevíte, že jakákoliv individuální doprava je čiré zlo a je potřeba ji vymýtit nejlépe tak, že bude silně zdaněna ?
I elektromobil generuje škodlivé látky (počínaje tím co produkuje elektrárna a konče otěrem z pneumatik a brzdových destiček), takže argumentů pro nové daně bude vždy víc než dost.
Re: Elektromobil-ita
Vono to zas tak růžový s hen tou elektrikou není https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
este na temu ekologia a cista energia, ale je to az desive
https://slobodnyvyber.sk/lzi-lzi-lzi-pr ... e-nemecka/Nemecko svojou explicitnou snahou zmeniť spôsob výroby energie, znečistenie klímy a spaľovanie fosílnych zdrojov neodstraňuje. Len ho posúva za hranice krajiny a po Európe šíri lži propagandy o prospešnosti takejto politiky
Možno si pamätáte príbehy baróna Prášila, ktorý letel na delovej guli, sám sa vytiahol za vlasy z močiara. Podobne pôsobia chabé demagogické pokusy obhájiť čisto zelenú politiku výroby energie. Problémom je ako vždy ekonomika a suchá realita.
Portál Euractiv zverejnil článok o paradoxe Nemecka, kde vedľa „čistých“ veterných sa na horizonte ticho schovávajú uhoľné elektrárne.
a toto je uplne najhorsieText sa vinie v duchu oslavných ód na úsilie Nemecka zastaviť to „škaredé“ znečisťovanie. Ale nenápadne, až na konci článku sa spomína dôvod, prečo sa počet elektrární na fosílne palivá nezmenšil.
Jednoducho preto, lebo neexistuje žiadna možnosť, ako zaručiť stabilnú dodávku elektriny pochádzajúcej z obnoviteľných zdrojov energie. To znamená, že vždy, v každom okamihu musí mať sieť rezervy a zálohy pre potenciálny výpadok až do prakticky 100% tejto výroby.
Kam s výrobou „špiny“?
Zelení v Nemecku podmieňujú svoju účasť vo vláde záväzkom odstrániť všetky zdroje znečistenia v Nemecku. Inými slovami, implicitne sa predpokladá, že zálohy pre možný výpadok týchto zdrojov budú mimo Nemecka. „Špinavé“ elektrárne sa určite nepresunú tam, kde sú silné vlády schopné odolať tlaku Nemecka. Rovnako budú oponovať krajiny, kde majú Zelení extrémisti silné slovo. Tým sa myslia prakticky všetky západné a severské krajiny.
Ostávajú už len krajiny východného bloku – Poľsko, Slovensko, Maďarsko, Česko. Sem sa bude musieť presunúť kompletne celá záloha nemeckej výroby „čistej“ energie, Zároveň sa budú musieť drasticky posilniť kapacity prenosových trasy.
Kto to zaplatí? Tieto prostriedky Nemecko určite nebude chcieť platiť. Nakoniec sú známe problémy českej energetiky, ktorá je v niektorých okamihoch na hrane pri prenose náporov energie ak začne prudko fúkať vietor v Nemecku. Nemecko pritom o nejakej participácii na posilnení prenosových sústav neuvažuje. Naopak, je známe, že jeden z motívov, prečo v rámci eurocentralizácie stratia národní energetici rozhodujúce slovo, je presne problém prenosových sústav v okolí Nemecka. Je totiž nutné, aby krajiny nemohli zablokovať prenos energie v prípade hroziacich problémov v domácich sústavách.
Lži o nezištnosti nemeckých záujmov
Avšak úplne najhoršie sú podprahové politické dôsledky. Krajina, ktorá sa vzdá svojej energetickej nezávislosti a spolieha sa na dodávky energie z iných krajín, sa vzdáva aj politickej nezávislosti. Naša civilizácia je životne závislá na dodávke energie. Riziko, resp. hrozba, že v dôjde k jej prerušeniu, je ekvivalent hrozby armádou. Dokonca v niektorých prípadoch je to ešte vážnejší a nebezpečnejší stav.
Ak sa Nemecko rozhodne destabilizovať vlastnú energetickú sústavu a vytvorí sieť, ktorého integrálnou súčasťou budú zahraničné zdroje energie, musí mať 100% istotu, že tieto krajiny bude môcť politicky ovládať. Prenos výroby energie do susedných krajín teda bude znamenať aj snahu o úplnú politickú kontrolu. Ak by to tak nebolo, nemalo by z hľadiska najsilnejšej krajiny Európy zmysle túto výrobu v Nemecku zastaviť a spustiť v iných krajinách.
Nemecko svojim bojom za ekológiu teda bude vyvážať svoje znečistenie k nám a zároveň bude musieť krajiny na východ od seba podriadiť svojim záujmom. Je jedno, ako sa to bude volať – či Európska Únia, alebo Štvrtá ríša. dopad na nás bude vždy obdobný.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
Preto netreba cakat na nove dane a zaobstarat si elektromobil uz terazShi píše:Proč si myslíte, že vám budoucí elektromobily umožní státem nekontrolované nabíjení ze zásuvky ? Ostatně co státu bude bránit zavést ekologickou spotřební daň na elektřinu, aby se s ní tolik neplýtvalo. Nevíte, že lidé doma zbytečně svítí ? Nevíte, že jakákoliv individuální doprava je čiré zlo a je potřeba ji vymýtit nejlépe tak, že bude silně zdaněna ?
I elektromobil generuje škodlivé látky (počínaje tím co produkuje elektrárna a konče otěrem z pneumatik a brzdových destiček), takže argumentů pro nové daně bude vždy víc než dost.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
Utíkej si ho pořídit hned, nebo tě carfan předeběhne! A spěchejte, než Tesla zkrachuje.
Re: Elektromobil-ita
Tohle všechno je jen logickým následkem výstupu z jaderné energetiky. Mimochodem, dlouhodobě nejčistšího ze spolehlivých zdrojů elektrické energie.Misojogi píše:este na temu ekologia a cista energia, ale je to az desive
Re: Elektromobil-ita
S Teslou je to na dlho. Ale taky Citroen Zero alebo Nissan Leaf su dostupnejsi. Netreba sa ich batJerry3 píše:Utíkej si ho pořídit hned, nebo tě carfan předeběhne! A spěchejte, než Tesla zkrachuje.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
Já se nebojím, já jsem chytil tchoře.
Re: Elektromobil-ita
Nový Leaf vyzera paradne. Aj cena je uz zaujimavejsia
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
Král cyperský....Jerry3 píše:Já se nebojím, já jsem chytil tchoře.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
... a jeho sok z Bavori...
Re: Elektromobil-ita
Jerome je moderni clovek. Ma vsude doma LED zarovky, proto obdivuje auticka na baterky.jerome píše:S Teslou je to na dlho. Ale taky Citroen Zero alebo Nissan Leaf su dostupnejsi. Netreba sa ich batJerry3 píše:Utíkej si ho pořídit hned, nebo tě carfan předeběhne! A spěchejte, než Tesla zkrachuje.
Se spokojim se zarivkama a predpotopnim benzinem. Nejen proto, ze mi diodove bile svetlo je neprijemne.