Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Moderátor: Colommbo
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Z dikce tvého příspěvku přímo čpí, že jsi spokojen hlavně s tou spotřebou. Podladit, budeš ještě spokojenější!
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Ano, a to dokonce i limitně: to když s autem nejezdíš anebo ho vůbec nemáš.
P.S.: Pak s tím podladěným alespoň nezdržuješ v dnešním svižném provozu.
P.S.: Pak s tím podladěným alespoň nezdržuješ v dnešním svižném provozu.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Dnešné motory sú viacmenej skoro všetky podladené, až na pár výnimiek
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Ano, všiml jsem si: proto skoro všichni zdržují.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Pokračování tady: http://www.oleje.cz/forum/itall-a-model ... -1730.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte srp 30, 2016 21:00
- Bydliště: Kostelec nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Zdravím,
do FIII 44KW dávám po 8000 km Mogul Extreme 5W40. Popřípadě Total. Neřeším 0W20, nebo nedej bože 5W30 pro DPF. Tomu šicímu stroji to stačí. Otázka, zdali stačí 44KW pro daný vůz není úplně jednoduchá. Auto bylo kupované pro manželku tj. Praha, okrsky, max. jednou ročně Primark v Drážďanech. Až na dálnici to stačí. Brzdou provozu po Praze opravdu nejste. Musím podotknout, že v rodině máme i Škodu 120 a to brzda provozu opravdu je . Na dovolenou jezdíme s i40 104KW. Tlačil jsem ji spíše do Dacie Sandero 2, ale potom, co jsme to auto prolezli, projeli jsem usoudil, že celkový dojem z toho auta je takový laciný. Chápu, že když chce někdo kufr, preferuje funglovku, levnou relativně cenu a moc mu nezáleží, jak komfortně se z bodu A do bodu B dostane, a má rád levné garanční prohlídky je Logan Jasná volba. V případě druhého, třetího vozu do rodiny mne Sandero také napadlo, ale s metlou, klimou, tehdy ještě s čtyřválcem 55KW,mne po jízdě s tímto vozem a cenou +-240, chuť na značku Dacie přešla. Volba padla na Fabii. Motorizace nejslabší. Po dvou letech provozu s trivalcem spokojenost. Kdyby se mělo jednat o jediný vůz v rodině, tak příplatek za TSI je velmi opodstatněný.
do FIII 44KW dávám po 8000 km Mogul Extreme 5W40. Popřípadě Total. Neřeším 0W20, nebo nedej bože 5W30 pro DPF. Tomu šicímu stroji to stačí. Otázka, zdali stačí 44KW pro daný vůz není úplně jednoduchá. Auto bylo kupované pro manželku tj. Praha, okrsky, max. jednou ročně Primark v Drážďanech. Až na dálnici to stačí. Brzdou provozu po Praze opravdu nejste. Musím podotknout, že v rodině máme i Škodu 120 a to brzda provozu opravdu je . Na dovolenou jezdíme s i40 104KW. Tlačil jsem ji spíše do Dacie Sandero 2, ale potom, co jsme to auto prolezli, projeli jsem usoudil, že celkový dojem z toho auta je takový laciný. Chápu, že když chce někdo kufr, preferuje funglovku, levnou relativně cenu a moc mu nezáleží, jak komfortně se z bodu A do bodu B dostane, a má rád levné garanční prohlídky je Logan Jasná volba. V případě druhého, třetího vozu do rodiny mne Sandero také napadlo, ale s metlou, klimou, tehdy ještě s čtyřválcem 55KW,mne po jízdě s tímto vozem a cenou +-240, chuť na značku Dacie přešla. Volba padla na Fabii. Motorizace nejslabší. Po dvou letech provozu s trivalcem spokojenost. Kdyby se mělo jednat o jediný vůz v rodině, tak příplatek za TSI je velmi opodstatněný.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi
Škoda F3 1.0 TSI
Škoda 120L asi 34KW
ex Škoda F3 1.0 MPI
ex Hyundai i30 FB 1.4 T-Gdi
ex Škoda Fabia combi 1.4 MPI
ex Škoda Felicia GLXi 1.6 MPI
ex i40 1.7 CRDi
ex iX35 1.7CRDi
ex i30 2011 1.4
ex Peugeot 107, 108 1.0
Škoda F3 1.0 TSI
Škoda 120L asi 34KW
ex Škoda F3 1.0 MPI
ex Hyundai i30 FB 1.4 T-Gdi
ex Škoda Fabia combi 1.4 MPI
ex Škoda Felicia GLXi 1.6 MPI
ex i40 1.7 CRDi
ex iX35 1.7CRDi
ex i30 2011 1.4
ex Peugeot 107, 108 1.0
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Pro tříhrnek už předepisujou VW508.00? ... chvilka hledání v novém manuálu... No, jo, naštěstí „jen“ na proměnlivé intervaly. Pro pevné je tam stále VW502.00 Ano na svižnou jízdu po městě to stačí, ale už se pohybuješ na hraně možností motoru. Na jízdu po okreskách musíš hodně předvídat a jakmile se dostaneš za náklaďák, máš problém...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Svého času jsem občas jezdíval sousedovic Fabií I 1,2 HTP v té výkonnější verzi. Byl to soused z chaty trochu mimo civilizaci a auto mi půjčoval, abych mu (a zároveň i sobě) zajel na nákup. Silnice kolem byly úzké, hódně kroucené a i výškově poměrně členité. Připadalo mi vcelku příjemné, že jsem díky krátkému zpřevodování mohl jet na čtyřku i tam, kde jsem se svým autem jezdil tak za dvě, maximálně za tři. Pokud jsem byl na silnici sám, a to bylo spíše pravidlem než výjimkou, a nedíval se na tachometr, připadalo mi vše v pohodě. Abych v opačném případě zjistil, že veškerá dynamika končí číslicí 80 na tacháči, a pokud už se mi to náhodou podařilo někde rozparádit, tak mi zase pro změnu chybí nějaký další vyšší kvalt než pětka.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte srp 30, 2016 21:00
- Bydliště: Kostelec nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Tato motorizace je opravdu pouze město, okrsky. Jezdím s ním občas do worku Praha a na dálnici je předjíždění opravdu s rozmyslem a kvaltem se nebát poslat trojku až k omezovači . S kamióny problém nemám. Jezdím sám. Na nejvyšší rychlostní stupeň tj. 5ku točíš 2000 rpm/m při 60sátce. Spotřeba slušná, motáme se do 5,2 s neaktivním stop start systémem. Kdo to má jako jediné auto do rodiny, plánuje s tím dovolenou u moře, posádka bude vícečlenná, příplatek za TSI je nutný.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi
Škoda F3 1.0 TSI
Škoda 120L asi 34KW
ex Škoda F3 1.0 MPI
ex Hyundai i30 FB 1.4 T-Gdi
ex Škoda Fabia combi 1.4 MPI
ex Škoda Felicia GLXi 1.6 MPI
ex i40 1.7 CRDi
ex iX35 1.7CRDi
ex i30 2011 1.4
ex Peugeot 107, 108 1.0
Škoda F3 1.0 TSI
Škoda 120L asi 34KW
ex Škoda F3 1.0 MPI
ex Hyundai i30 FB 1.4 T-Gdi
ex Škoda Fabia combi 1.4 MPI
ex Škoda Felicia GLXi 1.6 MPI
ex i40 1.7 CRDi
ex iX35 1.7CRDi
ex i30 2011 1.4
ex Peugeot 107, 108 1.0