Chceš poslat MMS?Pitris píše:lengy60 píše:jdu čistit houby,mám 2 koše.
Neprovokuj
Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Hele čisti a nes*r
Edit: Došla. Dík
Dnes jsou severní Čechy lepší jak jižní Morava
Edit: Došla. Dík
Dnes jsou severní Čechy lepší jak jižní Morava
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Před hodinou jsem se vrátil z hub. Projel jsem Vysočinu a dopadl jak spráskaný pes. Je to tam nachystaný na konec týdne a na sběr kosou. Cáral jsem v dešti po lese v nepromocích a helmě na hlavě. Psí co je měli houbaři sebou , dostávali šok a pochcali se.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Carfane, je o 20% výkonnější motor použitelnejší, nebo i tohle jste schopen zpochybňovat?
Jinak nám prozraďte, zda si vždy vše pořizujete v té nejlacinější verzi? Přesvědčen, že cokoli víc vlastně postrádá smysl.
Jinak nám prozraďte, zda si vždy vše pořizujete v té nejlacinější verzi? Přesvědčen, že cokoli víc vlastně postrádá smysl.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
to carfan: Odpověď - sice jen na jednu otázku - přišla, takže ještě naposled i já.
Samozřejmě že ten 1.0 44kW není 2.0VTEC, ale píšete něco o způsobu používání auta tam, kam patří. Vy jste s tou Fabčou jen ve městě? Jen na nákupy? Tam je totiž ten motor určen. A tam byl taky určen i HTP - a kde všude byli (a ještě jsou) schopni ho lidi provozovat: Přívěs, práce, rodinná dovolená k moři, na hory....
Bingo, na tyto cesty bude ale při stejné dynamice jízdy a využívání rychlostních limitů spotřeba 1.0 a 2.0 totožná. Když je tedy pro někoho (pro Vás) spotřeba na prvním místě
Samozřejmě že ten 1.0 44kW není 2.0VTEC, ale píšete něco o způsobu používání auta tam, kam patří. Vy jste s tou Fabčou jen ve městě? Jen na nákupy? Tam je totiž ten motor určen. A tam byl taky určen i HTP - a kde všude byli (a ještě jsou) schopni ho lidi provozovat: Přívěs, práce, rodinná dovolená k moři, na hory....
Bingo, na tyto cesty bude ale při stejné dynamice jízdy a využívání rychlostních limitů spotřeba 1.0 a 2.0 totožná. Když je tedy pro někoho (pro Vás) spotřeba na prvním místě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
..obdivujem vás, že tu s tým pánom ešte vediete nejakú diskusiu.. zbytočná strata času a energie... nech si žije vo svojich presvedčeniach
- Colommbo
- Příspěvky: 9938
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
STIG na Vysočině na houbách...! A chudákům psům se nedivím, kdybych něco takového potkal v lese já, dopadl bych stejně...Hombre píše:...Cáral jsem v dešti po lese v nepromocích a helmě na hlavě. Psí co je měli houbaři sebou , dostávali šok a pochcali se.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Nakonec dopadla dnešní procházka nad očekávání dobře. Masáci,klouzci,babky,podborováci,kozáci,hříbci,kováři a dokonce jeden křemenáč.Pitris píše:Hele čisti a nes*r
Edit: Došla. Dík
Dnes jsou severní Čechy lepší jak jižní Morava
Předkrm masáci na másle a kmíně s chlebem,teď dělám gulášek s šupinovky kostrbaté s vídeňským knedlíkem a smažím do foroty smaženici,v mrazáku jsou již nakrájené hříbky do bílé omáčky a paní zrovna dokrájela 9-té plato do sušičky.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Pitris
Mnohí diskutujúci sa tu prezentujú ako nadmieru inteligentní jedinci. Mňa tu označili za technicky neznalého, tak to skúsim ešte raz a jednoducho vysvetliť.
Z mojej strany bola požiadavka na kúpu druhého nového vozidla, ktoré bude slúžiť hlavne na kratšie presuny (rozumej do 25 km) medzi mestami. Na vozidlo boli kladené nasledujúce požiadavky:
- nízka obstarávacia cena
- nízke prevádzkové náklady (lacný servis, rozšírená záruka, široká servisná sieť, nízka spotreba paliva)
- základná výbava obsahujúca klimatizáciu
Otázku dizajnu nebudem riešiť, každému sa páči niečo iné.
Vaše tvrdenie, že auto sa má používať len tam kam je určené je scestné. Nič také ako zaškatuľkovanie auta na konkrétny typ prevádzky neexistuje. To isté sa môžem opýtať ja vás, jazdíte s accordom len po diaľnici? Prečo majiteľ HTP nemôže jazdiť po diaľnici, alebo ťahať príves? Prečo taká nenávisť, to aj môžem povedať, že vás nechcem vidieť v meste kam vaše auto nepatrí.
Je logické, že dynamika jazdy 1,0 z pohľadu človeka čo jazdí s 2,0 nikdy nemôže byť rovnaká, aby to človek pochopil nemusí byť jadrový fyzik. Ak sa nato pozeráte takto, rovnako dynamika vášho vozidla môže byť nedostatočná z pohľadu vodiča výrazne výkonnejšieho vozidla. Ubezpečujem vás, že pri dodržiavaní max povolenej rýchlosti v zmiešanej premávke bude spotreba 1,0 nižšia ako vášho 2,0.
Nerozumiem čo vás vedie k toľkej nenávisti voči slabým motorizáciam. Dokážu rovnako udržať povolenú rýchlosť ako vaše vozidlá
Mnohí diskutujúci sa tu prezentujú ako nadmieru inteligentní jedinci. Mňa tu označili za technicky neznalého, tak to skúsim ešte raz a jednoducho vysvetliť.
Z mojej strany bola požiadavka na kúpu druhého nového vozidla, ktoré bude slúžiť hlavne na kratšie presuny (rozumej do 25 km) medzi mestami. Na vozidlo boli kladené nasledujúce požiadavky:
- nízka obstarávacia cena
- nízke prevádzkové náklady (lacný servis, rozšírená záruka, široká servisná sieť, nízka spotreba paliva)
- základná výbava obsahujúca klimatizáciu
Otázku dizajnu nebudem riešiť, každému sa páči niečo iné.
Vaše tvrdenie, že auto sa má používať len tam kam je určené je scestné. Nič také ako zaškatuľkovanie auta na konkrétny typ prevádzky neexistuje. To isté sa môžem opýtať ja vás, jazdíte s accordom len po diaľnici? Prečo majiteľ HTP nemôže jazdiť po diaľnici, alebo ťahať príves? Prečo taká nenávisť, to aj môžem povedať, že vás nechcem vidieť v meste kam vaše auto nepatrí.
Je logické, že dynamika jazdy 1,0 z pohľadu človeka čo jazdí s 2,0 nikdy nemôže byť rovnaká, aby to človek pochopil nemusí byť jadrový fyzik. Ak sa nato pozeráte takto, rovnako dynamika vášho vozidla môže byť nedostatočná z pohľadu vodiča výrazne výkonnejšieho vozidla. Ubezpečujem vás, že pri dodržiavaní max povolenej rýchlosti v zmiešanej premávke bude spotreba 1,0 nižšia ako vášho 2,0.
Nerozumiem čo vás vedie k toľkej nenávisti voči slabým motorizáciam. Dokážu rovnako udržať povolenú rýchlosť ako vaše vozidlá
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ach bože. Tak snad naposledy....
Nízká, výrobcem auta uváděná spotřeba - nikoli ovšem reálná - je pro někoho zaklínadlo....
Ovšem tady máte nějako jaxitaxi protichůdno
Možná. Ale ne za deklarovanou spotřebu ! Což je ale hlavní důvod pro její pořízení.carfan píše:Nerozumiem čo vás vedie k toľkej nenávisti voči slabým motorizáciam. Dokážu rovnako udržať povolenú rýchlosť ako vaše vozidlá
Nízká, výrobcem auta uváděná spotřeba - nikoli ovšem reálná - je pro někoho zaklínadlo....
Ovšem tady máte nějako jaxitaxi protichůdno
A předtímcarfan píše:....Vaše tvrdenie, že auto sa má používať len tam kam je určené je scestné. Nič také ako zaškatuľkovanie auta na konkrétny typ prevádzky neexistuje.
Tak ako Neurčeno-určeno Máte v tom NHL.carfan píše:....Nuž problém je vtom, že od 1,0 chcete niečo, načo nie je určené.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Zvláštne, tabuľkovú spotrebu mám 4,9 a jazdím za 5 litrov, asi mám zázračný kus
NHL máte v tom tak leda vy. Napísal som, že 1,0 sa má používať nato k čomu bolo určené tzn. jazda v zmiešanej premávke najčastejšie v pásme otáčok 2000 - 3500. Ak s ním bude jazdiť ako prasa a často ho hnať do vysokých otáčok tak sa nemôže diviť že miesto 5 litrov zožerie napr 7 litrov. Toto sa tu snažím vysvetliť, ale ako ste písali niekto len vysiela a neprijíma.
NHL máte v tom tak leda vy. Napísal som, že 1,0 sa má používať nato k čomu bolo určené tzn. jazda v zmiešanej premávke najčastejšie v pásme otáčok 2000 - 3500. Ak s ním bude jazdiť ako prasa a často ho hnať do vysokých otáčok tak sa nemôže diviť že miesto 5 litrov zožerie napr 7 litrov. Toto sa tu snažím vysvetliť, ale ako ste písali niekto len vysiela a neprijíma.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ano, právě tak musíte s tím nedochůdčetem jet aby byla dynamika mimo město / na dálnici stejná jak za stejnou dávku benzinu jedoucí dvoulitr VTEC. Kde je pak ta úsporacarfan píše:....Ak ho bude jazdiť ako prasa a často ho hnať do vysokých otáčok tak sa nemôže diviť že miesto 5 litrov zožerie napr 7 litrov....
Ale teraz už opravdu donevidenia a donepočutia. Věřte si čemu chcete ! Je to marný, je to marný, je to marný.... Někdo fakt nepochopí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jde o to, že pokud carfan jezdí na spotřebu, zdržuje dvojnásob. Ano, není to protizákonné, ale jde o projev neúcty vůči ostatním.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Nechcem tu priliať do ďalšej diskusie o tom istom, len mám poznámku, že aktuálne prebehnutá „rozepře“ bola možno zbytočným nedorozumením. Konkrétne, keď reakcia carfana zo 14:14 pravdepodobne smerovala na základnú motorizáciu aktuálneho Balena a jeho spotrebu:
carfan píše:Rozumiem, priznám sa základná motorizácia z hľadiska spotreby je zaujímavá. Bohužiaľ pre mňa má to auto viac mínusov ako plusov...
Naposledy upravil(a) bloke dne sob zář 23, 2017 19:01, celkem upraveno 1 x.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Pozastavujem sa nad tvrdením..
A ešte tu niekto ide v podstate tvrdiť, že mimo mesto s tým chcípakom ani neobmedzuje a nie je brzda premávky
v kontexte s týmtocarfan píše:Ak s ním bude jazdiť ako prasa a často ho hnať do vysokých otáčok tak sa nemôže diviť že miesto 5 litrov zožerie napr 7 litrov.
..takže páni, vytočiť motor pri potrebe akcelerácie nad 3500ot. je prasáctvo.. pozor na to, inak vám to bude žraťcarfan píše: Napísal som, že 1,0 sa má používať nato k čomu bolo určené tzn. jazda v zmiešanej premávke najčastejšie v pásme otáčok 2000 - 3500.
A ešte tu niekto ide v podstate tvrdiť, že mimo mesto s tým chcípakom ani neobmedzuje a nie je brzda premávky