Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
Jo, Durex má pravdu.
Ještě doplněk pro upřesnění:
V pevné mapě může být nastaven limit max. předstihu např. 30 st. před HÚ. Čidlo klepání ho samozřejmě může srazit dřív. Ale v mnou popisovaném případě může ŘJ pustit předstih klidně až na 40, opět pochopitelně jen tehdy, pokud čidlo klepání nezasáhne dříve.
Ještě doplněk pro upřesnění:
V pevné mapě může být nastaven limit max. předstihu např. 30 st. před HÚ. Čidlo klepání ho samozřejmě může srazit dřív. Ale v mnou popisovaném případě může ŘJ pustit předstih klidně až na 40, opět pochopitelně jen tehdy, pokud čidlo klepání nezasáhne dříve.
Re: Spotřeba - a jiné
durex: No tomu taky moc nerozumim,jeste ze tu jerryho mame.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Spotřeba - a jiné
Díky!
A teď si představte motor, který se točí na volnoběh s předstihem 28 stupňů před HÚ.
A teď si představte motor, který se točí na volnoběh s předstihem 28 stupňů před HÚ.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba - a jiné
Já si to myslel nejde ani o to,že by to lidi nepochopili,jako o to,že to nedokázali ocenit.
Proto dnes se masově jezdí v tom,v čem se jezdí a jediný pokrok,který lidi zajímá a podle nějž posuzují vyspělostní úroveň auta je konektivita a pak možná infotainment. To,jak auto jezdí (motorový projev) a projíždí zatáčkama (nastavení podvozku a míra zpětné odezvy) je vlastně jedno.
Proto je dnes těžké někomu vysvětlit,že dnešní auta (často i moto) jsou vlastně jen lejnem zabaleném v pozlátku ...
Proto dnes se masově jezdí v tom,v čem se jezdí a jediný pokrok,který lidi zajímá a podle nějž posuzují vyspělostní úroveň auta je konektivita a pak možná infotainment. To,jak auto jezdí (motorový projev) a projíždí zatáčkama (nastavení podvozku a míra zpětné odezvy) je vlastně jedno.
Proto je dnes těžké někomu vysvětlit,že dnešní auta (často i moto) jsou vlastně jen lejnem zabaleném v pozlátku ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Spotřeba - a jiné
A ještě....Durex píše:....dnes se masově jezdí v tom,v čem se jezdí a jediný pokrok,který lidi zajímá a podle nějž posuzují vyspělostní úroveň auta je konektivita a pak možná infotainment....
Jerry3 píše:Dostal se mi do ruky rakouský katalog vozů zn. Kia. Pěkně rozepsaný obsah prvků výbavových verzí jednotlivých modelů, ovšem jedinými údaji technického rázu tam jsou průměrná spotřeba/hodnota emisí CO2 a rozměry. Nikde ani slůvko o motoru a převodovce, natož o podvozku Zřejmě to již dnes vůbec nikoho nezajímá.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Spíš to valná část uživatelů ani neřeší,zajímá je spotřeba ,pohodlí a servisní náklady a jestli motor vrčí tak nebo onak nebo projedou zatáčku o x km rychleji je jim fuk.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Bohužel. Proto jsme s novými auty tam kde jsme https://m.youtube.com/watch?v=84KWZ0aMsRM
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba - a jiné
protože „hlavně, že si připojím svůj diephone k autu a můžu poslouchat hudbnu z něj“
Všechno se to odvíjí od toho, že lidi, převážná většina, nechtějí řídit. Chtějí jen mít to pohodlí dojet kdy chci kam chci. Od toho se taktéž odvíjí vývoj autopilotů. Bohužel k nelibosti nás, zbytku, který řízení baví, výrobci cestující izolují a izolují, takže k žádného požitku z jízdy se nedostává. Většina nechce být otravována komunikativností auta
Všechno se to odvíjí od toho, že lidi, převážná většina, nechtějí řídit. Chtějí jen mít to pohodlí dojet kdy chci kam chci. Od toho se taktéž odvíjí vývoj autopilotů. Bohužel k nelibosti nás, zbytku, který řízení baví, výrobci cestující izolují a izolují, takže k žádného požitku z jízdy se nedostává. Většina nechce být otravována komunikativností auta
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba - a jiné
Víte,kolik je v současnosti nabíráno a kolik lidí pracuje v IT v automobilovém průmyslu? V jakém jsou poměru k lidem z konstrukce nebo motorářům ... To jen dokresluje dnešní situaci
Navíc tím,že pracuju taky v automobilovým průmyslu (díly tlumení vibrací,uložení kardanů,agregátů,řemenice atd) a vidím,jak je dnes na vše málo času a vše se šije od stolu bez reálných zkoušek,tak se jen divím,že ty auta fungujou alespoň tak,jak fungujou ...
Navíc tím,že pracuju taky v automobilovým průmyslu (díly tlumení vibrací,uložení kardanů,agregátů,řemenice atd) a vidím,jak je dnes na vše málo času a vše se šije od stolu bez reálných zkoušek,tak se jen divím,že ty auta fungujou alespoň tak,jak fungujou ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Spotřeba - a jiné
Jo,petivalec v audi 100 treba.Jerry3 píše:Díky!
A teď si představte motor, který se točí na volnoběh s předstihem 28 stupňů před HÚ.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Spotřeba - a jiné
2,3? Ten jsem se stroboskopem nezkoumal... Ale seš si naprosto jistý, že sis všiml sousloví "na volnoběh"?
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba - a jiné
A kolik byl ten volnoběh? 3000 otáček?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba - a jiné
To je ale šílený ... nějak si to teď nedokážu představit,jak to muselo jít ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Spotřeba - a jiné
Já se rovněž divil.