Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Petr má od tam Kawu KLE https://m.novinky.cz/articleDetails?dow ... 5529&mId=3
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
U mě nedotvrdne, půlka sezony a zase mám 10 tis.km.Pitris píše:Možná jo, ale nesmí ztvrdnout moc....Hombre píše:Připadá mě,že ta měkká sportovní časem ztvrdne a chová se jak cestovní, ale s lepší odezvou.
Ty 'andělský pirelky' má zeťák na Falcu. Jsou
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Včera sem zase měl možnost projet se na moto,kde je všechno špatně a vše drží jen silou vůle. Jízda na moto má být o radosti,ale tohle bylo utrpení. Před začátkem servisování si to vždy projedu a stejně tak i pak po servisu. No a po rozebírání sem zase uviděl něco,co se jen tak nevidí. Kluci,kontrolujte brzdy ...
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A2D9E5E
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A2D9E5E
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dobrý Obložení z alobalu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Alobal by ještě šel,ale tady to jednak už brzdilo deskou a né obložením. Navíc je vidět,jak už je omletej i třmen a brzdilo to třmenem!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A brzdilo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
když někdo nekontroluje destičky na autě ještě pochopím, protože bez sundání kola je stejně na 99% nezkontroluješ, ale na moto
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No a mám tu ještě jednu lahůdku. Asi není třeba komentáře. Jen sem teď trochu v koncích s výměnou řetězové sady a jsou v podstatě 2 možnosti.
Buď to bude stát 20 000 kč,kdy se musí rozebrat motor a převodovka,koupit novou hřídel a vše zase složit a mít to zase tak,jak to má být (což nikdo nezaplatí)
Nebo na prasáka,ale je problém s nasunutím nového kolečka na drážkovou hřídel. Každý den jsou nové výzvy
Jo a když budete něco kupovat,tak si zkontrolujte jak je řetězový kolečko chytnutý na hřídeli!
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A30A4F8
Buď to bude stát 20 000 kč,kdy se musí rozebrat motor a převodovka,koupit novou hřídel a vše zase složit a mít to zase tak,jak to má být (což nikdo nezaplatí)
Nebo na prasáka,ale je problém s nasunutím nového kolečka na drážkovou hřídel. Každý den jsou nové výzvy
Jo a když budete něco kupovat,tak si zkontrolujte jak je řetězový kolečko chytnutý na hřídeli!
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A30A4F8
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Stejný problém řeším na 40 let staré míchačce, kde odešla gufera na hřídelích. Abych zjistil, že nějaký šikulka, jenž kdysi tu míchačku "opravoval", svařil vše, co svařit mohl, aby to fakt "drželo".
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Neměli to dřív na 'opravě' v tlapách kováři
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To netuším, ale přepokládám, že sice neměli nářadí, zato disponovali obloukovou svářečkou.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak předek přezutý, olejovém náplně vyměněny. Ještě zavařit zlomenou packu na hlavním stojanu.
Nemohu si pomocí, ale deset let stará Michelin Pilot je taky lepší, jak nová BT021.
Tak je rozhodnuto,na jaře půjde Brumla na novou sadu Z6, nebo Conti Race Attack. S BT021 se Brumla nekamarádí, jsou nepohodlné na cestování,ale kančit se na nich dá, jediné plus je 14,5 tis. Km předek, zadek zatím jedu, tu desítku již taky má. Nemohu říci, že jsou špatné, na suchu í vodě jako přibité, ale nemají ten komfort, to ladné přenesení přes nerovnost, vždy si své musí odmlátit. To ty deset let jeté měly ty samé vlastnosti, jen jsem o zaplátované cestě nevěděl.
Nemohu si pomocí, ale deset let stará Michelin Pilot je taky lepší, jak nová BT021.
Tak je rozhodnuto,na jaře půjde Brumla na novou sadu Z6, nebo Conti Race Attack. S BT021 se Brumla nekamarádí, jsou nepohodlné na cestování,ale kančit se na nich dá, jediné plus je 14,5 tis. Km předek, zadek zatím jedu, tu desítku již taky má. Nemohu říci, že jsou špatné, na suchu í vodě jako přibité, ale nemají ten komfort, to ladné přenesení přes nerovnost, vždy si své musí odmlátit. To ty deset let jeté měly ty samé vlastnosti, jen jsem o zaplátované cestě nevěděl.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak toto je velka hra aleDurex píše:No a mám tu ještě jednu lahůdku. Asi není třeba komentáře. Jen sem teď trochu v koncích s výměnou řetězové sady a jsou v podstatě 2 možnosti.
Buď to bude stát 20 000 kč,kdy se musí rozebrat motor a převodovka,koupit novou hřídel a vše zase složit a mít to zase tak,jak to má být (což nikdo nezaplatí)
Nebo na prasáka,ale je problém s nasunutím nového kolečka na drážkovou hřídel. Každý den jsou nové výzvy
Jo a když budete něco kupovat,tak si zkontrolujte jak je řetězový kolečko chytnutý na hřídeli!
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A30A4F8
Honda Legend 3.5 VTEC 217 kw - Ravenol RSE 10w50
Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC 148kw - Valvoline ML 10w40
Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC 140 kw - Valvoline ML 10w40
Husqvarna 701 Enduro 55kw - Motorex 10w50
Aprilia ETV1000 RR 72kw - Ravenol 15w50
Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC 148kw - Valvoline ML 10w40
Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC 140 kw - Valvoline ML 10w40
Husqvarna 701 Enduro 55kw - Motorex 10w50
Aprilia ETV1000 RR 72kw - Ravenol 15w50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A pokračujem v sérii lahůdek dál ...
Důvod špatného zapalování,následného špatného dobíjení nemusí být jen ve vinutí a nebo regulátoru dobíjení ...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A223870
Důvod špatného zapalování,následného špatného dobíjení nemusí být jen ve vinutí a nebo regulátoru dobíjení ...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A223870
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Olej je jak oheň. Dobrý sluha ale zlý pán....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF