Valvoline MaxLife
Moderátor: Colommbo
Re: Valvoline MaxLife
Jo, úplný konec: vůbec nic jsi nepochopil!
Re: Valvoline MaxLife
Asi si to teď Jerry "vyšrouboval" až moc Adam požádal o smazání profilu. Žádosti jsem vyhověl....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Valvoline MaxLife
Na můj vkus Adam moc špekuloval, až se zdálo, že bude pandorovatější než Pandora. Chápu Jardu, že ho naštvala Adamova technická umíněnost a nechápu Adama, že si nebyl ochoten dát říci.
Ta čeština se tam ale tahat nemusela. Na to by mohlo být samostatné vlákno. Hned bych tam dal lahůdku, která mě neskutečně štve.
Ta čeština se tam ale tahat nemusela. Na to by mohlo být samostatné vlákno. Hned bych tam dal lahůdku, která mě neskutečně štve.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Valvoline MaxLife
Tohle
Škoda? Ale ne, tak to prostě při komunikaci s lidmi chodí, zejména pak v případech, kdy vystupujeme z konfekčního tunelu politické korektnosti vedoucí k záhubě společnosti v té formě, na kterou jsme byli zvyklí a která nám tolik vyhovovala. Dnes se holt pěstují jednoduché šablony, podle kterých máme myslet, tedy i jednat, o což jde především. A pravda, ta se nenosí, neboť je z hlediska požadavků politické korektnosti příliš krutá. Ostatně samo toto sousloví ne náhodnou pochází z prostředí vrcholné americké politiky a vzniklo ve snaze učinit všechny "happy".
A třeba zrovna Adam bude bez tohoto fóra více "happy" a užije si naplno iluzi svobodné volby zapadající do nějakého politicky korektního schémátka...
byla velmi dobrá rada, nikoli k technice, ale tzv. ze života a pro život. Jen se ji, stejně jako řadu dalších užitečných věcí, nepodařilo řádně odkomunikovat.tonny píše:Proč si tu nevezmeš co potřebuješ a zbytečně reaguješ na to, co se ti nelíbí, jen to dál živíš.
Škoda? Ale ne, tak to prostě při komunikaci s lidmi chodí, zejména pak v případech, kdy vystupujeme z konfekčního tunelu politické korektnosti vedoucí k záhubě společnosti v té formě, na kterou jsme byli zvyklí a která nám tolik vyhovovala. Dnes se holt pěstují jednoduché šablony, podle kterých máme myslet, tedy i jednat, o což jde především. A pravda, ta se nenosí, neboť je z hlediska požadavků politické korektnosti příliš krutá. Ostatně samo toto sousloví ne náhodnou pochází z prostředí vrcholné americké politiky a vzniklo ve snaze učinit všechny "happy".
A třeba zrovna Adam bude bez tohoto fóra více "happy" a užije si naplno iluzi svobodné volby zapadající do nějakého politicky korektního schémátka...
Re: Valvoline MaxLife
Toto se píše u prodejců tohoto oleje: Olej byl vyvinut pro použití v moderních vozidlech která jsou již déle používaná a mají již najeto větší počet kilometrů. MaxLife chrání proti prosakování a větší spotřebě oleje, a proto je přínosem pro motory s najetým větším počtem kilometrů.
Proč si každý myslí, že mu to zgenerálkuje motor? Olej je doporučován pro auta s najetým vyšším počtem km (píší 100.000km) a při pravidelném používání tohoto oleje vám přidaná aditiva změkčí těsnění a zabrání tak mj úniku oleje přes těsnění. Nikde se nepíše, že při jedné výměně u staré plečky budete mít všechno vyřešeno.
Já tento olej použil čistě z preventivních důvodů u 19 let starého auta co si chci co nejdéle ponechat. Z motoru mi nic neteče, olej nežere a kratší interval výměny (nyní 6,5tkm) mi zaručí funkční aditiva.
Proč si každý myslí, že mu to zgenerálkuje motor? Olej je doporučován pro auta s najetým vyšším počtem km (píší 100.000km) a při pravidelném používání tohoto oleje vám přidaná aditiva změkčí těsnění a zabrání tak mj úniku oleje přes těsnění. Nikde se nepíše, že při jedné výměně u staré plečky budete mít všechno vyřešeno.
Já tento olej použil čistě z preventivních důvodů u 19 let starého auta co si chci co nejdéle ponechat. Z motoru mi nic neteče, olej nežere a kratší interval výměny (nyní 6,5tkm) mi zaručí funkční aditiva.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Valvoline MaxLife
MaxLife má nejspíše specifický průběh viskozitní křivky, pročež může pomoci snížit spotřebu oleje u jetého motoru prakticky hned po výměně. Jenže co se týče zlepšení kondice těsnění, chce to dlouhodobé používání. Ostatně není důvod, proč na něj nejezdit furt.
Re: Valvoline MaxLife
Toto jsem naznacoval na prvni strance a nyni napsano J3 natvrdo. Ma jinak sestavena aditiva, ale rozhodne neni ,,obnovovac,,Jerry3 píše:MaxLife má nejspíše specifický průběh viskozitní křivky, pročež může pomoci snížit spotřebu oleje u jetého motoru prakticky hned po výměně.
Porad plati, chci li cistit, casto menit vhodny oil. Nebo byt k motoru tak nejak, vice peclivy, ohledne mazani.
Re: Valvoline MaxLife
Specifická viskozitní křivka spotřebě oleje nepomůže. To spíše odparnost oleje a bod vzplanutí. Ale toto je pořád málo, pokud je motor KO.
Re: Valvoline MaxLife
Před týdnem jsem měnil olej v Avensisu 2.0 D4-D rv 2001, naposledy Mogul Racing 5W-40 po 8,5tkm, nyní MaxLife 5W-30 (C3 raději proto, že jsem si myslel, že mám DPF ale je tam jen nějaký "dopalovač"). Jezdí s tím syn a teď mi říkal, že od výměny to auto jede daleko lépe, pěkně táhne odspodu. S autem jsem měl nějaké problémy, pročistil jsem co se dalo, vyměnil palivový a vzduchový filtr a auto se rozjezdilo asi po 60ti km na předešlou úroveň. Tvrdil jsem, že to zlepšení mohla udělat ŘJ (najel asi 1000km) ale že to bylo hned znát po výměně oleje. Takže proč na něj nejezdit dál. Spokojenost byla i u bratra v VV Polo 1,9SDI, také s ním chce letos pokračovat (10W-40), roční nájezd kolem 5tkm. Takže letos půjde MaxLife i do Yarise 1.0 a Focus 1,6 (obojí 5W-40). Do Explorera je na zimu nachystán MO EE 5W-40, jsem zvědav na ty nano.Jerry3 píše:MaxLife má nejspíše specifický průběh viskozitní křivky, pročež může pomoci snížit spotřebu oleje u jetého motoru prakticky hned po výměně. Jenže co se týče zlepšení kondice těsnění, chce to dlouhodobé používání. Ostatně není důvod, proč na něj nejezdit furt.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Valvoline MaxLife
Ani jsem netušil že je i MaxLife 5w30 C3.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF