Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Tomu se ještě oprávněně mohlo říkat auto, oproti nynějším ekologickým konzervám.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Ostatní
GDI od MMC byl průšvih nikoli pro přímý vstřik, ale kvůli práci s chudou směsí v kombinaci se sirnatým benzínem a "jízdou na úsporu". Problémem bylo i to, že zhruba ve stejné době se objevily oleje v ACEA A1 a A5, jejichž použití bylo pro motor GDI v kombinaci se standardním výměnným intervalem 15 tis. km smrtící.
Hyundai historicky přebíral technologie od MMC v rámci prodloužení jejich životního cyklu. Od určité doby si však už šel vlastní cestou, což se týká i jeho motorů GDI.
Hyundai historicky přebíral technologie od MMC v rámci prodloužení jejich životního cyklu. Od určité doby si však už šel vlastní cestou, což se týká i jeho motorů GDI.
Re: Ostatní
Asi by si taky majitele našly https://www.garaz.cz/magazin/reportaze/ ... -internetu
Možná dobře že byla až Š 110R http://www.auto.cz/skoda-717-t-dvoudver ... -internetu
A že by blýskání na lepší časy http://www.autoforum.cz/technika/toyota ... -internetu
Možná dobře že byla až Š 110R http://www.auto.cz/skoda-717-t-dvoudver ... -internetu
A že by blýskání na lepší časy http://www.autoforum.cz/technika/toyota ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Na lepší časy, ale jedině v USA. V Evropě se nic nezměnilo na tom, že produkce CO2 je větší hřích, než kdyby motor produkoval nervový plyn sarin, takže my si za pár let budeme moci vybrat nanejvýš mezi elektormobilem a jízdou na kole.
Re: Ostatní
Přírodo kam chodíš na ty nápady
https://m.novinky.cz/articleDetails?szn ... p=1&mId=12
Aby se za pár let nepsalo
"Ševče drž de svého kopyta"
https://m.novinky.cz/articleDetails?szn ... p=1&mId=12
Aby se za pár let nepsalo
"Ševče drž de svého kopyta"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
https://vat.pravda.sk/komunikacia/clano ... o-predtym/
No a Volvo už oznámilo,že končí s diesolovými a zážihovými motormi. Bude vyvíjat len aku packy na kolesách a hybrid.
No a Volvo už oznámilo,že končí s diesolovými a zážihovými motormi. Bude vyvíjat len aku packy na kolesách a hybrid.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Oleje Yacco
Ale vždyť vůbec nejde o 100%, ale o to, že se to nedá číst, jelikož to nerespektuje ani základní pravidla české mluvnice.rousini píše:Já si myslím, že diskuze by měla být především k věci a akceptovatelné OT pouze pokud se toho chytí více debatujících. Je vhodné ovládat jazyk, ale není nutné ty kteří tak nečiní peskovat. Málokdo ovládá češtinu na 100%.
Dotyčného jsem měl příležitost poznat osobně, tudíž si na něj nedělám úsudek na základě "jeho" gramatiky. Pouze jsem si dovolil připodotknout, že by na své češtině mohl zapracovat. Neboť tak, jak se on obtížně a často nesrozumitelně vyjadřuje, obdobně těžko chápe psaný text, tedy to, co mu zde jest tlumočeno. No a z tohoto nepochopení (viz též dále) je už jen krůček k opakovaným dotazům...rousini píše:Pokud si o dotyčném udělám špatný úsudek z důvodu gramatiky nebo mě nebaví jeho opakované dotazy, tak je přece můžu ignorovat:
No vida, tím je stručně vyjádřena příčina úpadku společnosti a zároveň předestřena obhajoba onoho úpadku. Dovolím si připomenout, že rozvoj jazyka jako prostředku komunikace měl zcela zásadní vliv na vydělení člověka ze zvířecí říše, přičemž úpadek schopnosti komunikovat nás vrací zpět tam, odkud jsme vzešli. Dnes si čím dál tím méně rozumíme, poněvadž neumíme používat jazyk jako prostředek ke správnému přenosu sdělení. Výsledkem je, že jeden něco myslí a něco trochu jiného říká, přičemž ten druhý "na příjmu" ještě něco jiného slyší, následkem čehož si pak úplně jinak vysvětluje původní sdělení, resp. myšlenku, která mu měla být vyslána/předána.rousini píše:Čeština je stejně v současné podobě slepá ulička. Odčerpává 9 let vzdělávacího cyklu a tak trochu zjednodušeně řečeno odčerpává mozkovou kapacitu (strojový čas) na smysluplnější věci. V rámci globalizace, mým odhadem, začnou do 50 let mezi sebou komunikovat i češi nejspíš anglicky.
Nejsem slepým obdivovatelem toho jednoduchého jazyka, taky se mí líbí květnatost češtiny, ale některé psané formy musí na cizince působit idiotsky, když i mě přijdou divné, přestože zdůvodnění není složité...
No a pokud jde o angličtinu, tak označit ji za jednoduchý jazyk může snad jenom ten, kdo ji dostatečně neovládá. Ano, angličtina se vyznačuje zhuštěností vyjadřování, poněvadž stojí na idiomech (které málokdo správně ovládá), přesněji právě naopak: idiomy jí umožňují onu zhuštěnost. Jenže pro absenci dostatečného počtu idiomů, resp. jejich variant, má angličtina velké potíže s jednoznačností vyjadřování, např. ve srovnání s češtinou. Co se týče květnatosti mluvy, kam se náš rodný jazyk hrabe třeba na francouzštinu nebo mandarínštinu! Přitom mohu všechny pochybovače ujistit, že čeština rozhodně není jazykem, v němž by "některé psané formy musely na cizince působit idiotsky".
P.S.: Adminovi se omlouvám, ale tohle jsem nemohl nechat být...
Re: Oleje Yacco
Budeme řešit posranou gramatiku a nebo oleje ? Od ted vám teda ukážu, že to co jsem říkal platí. Když chci, tak není problém. Ok ?
Do auta budu dávat nějakou hustou 10w50, ale napřed zkusím 2 výměny oleje. Maxlife a Marathon 10w40 na oživení těsniv, a snížení spotřeby oleje. Třeba to pomůže.
Do auta budu dávat nějakou hustou 10w50, ale napřed zkusím 2 výměny oleje. Maxlife a Marathon 10w40 na oživení těsniv, a snížení spotřeby oleje. Třeba to pomůže.
Re: Oleje Yacco
Pokud použiješ "a nebo", pak musíš v daném případě postavit před "a" čárku, poněvadž jde o negaci. Bez čárky bys mohl použít variantu "anebo". Otazník (stejně jako ostatní interpunkční znaménka) se píše hned za poslední písmeno posledního slova věty, tj. bez mezery.adosM píše:Budeme řešit posranou gramatiku a nebo oleje ?
Jinak ta posraná gramatika rozhoduje o tom, jaké sdělení chceš předat.
Správně od teď (nad "t" ti chybí změkčovací znaménko) a za "to" a "říkal" ti chybí oddělovací čárky (jde přece o souvětí). Slovo "teda" je čistě hovorové, správně tam patří "tedy".adosM píše:Od ted vám teda ukážu, že to co jsem říkal platí.
Opět mezera navíc. K tomu anglické OK se obvykle píše právě takto, nikoli tak, jak jsi to napsal ty.adosM píše:Ok ?
Číslovky do čtyř (včetně), pokud nejsou řadové, se v češtině rozepisují slovně. Až od 5 se používají v číselné formě.adosM píše:Do auta budu dávat nějakou hustou 10w50, ale napřed zkusím 2 výměny oleje.
Ta čárka před "a" tam v daném případě rozhodně nepatří, jelikož nechceš vyjádřit negaci. A co je to "těsnivo"? Nějaký novotvar?adosM píše:Maxlife a Marathon 10w40 na oživení těsniv, a snížení spotřeby oleje.
Hochu, tobě nepomůže ani svěcená voda, poněvadž ses česky nikdy pořádně nenaučil. Máš za 5!adosM píše:Třeba to pomůže.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Oleje Yacco
Nechme to být, je to ztráta času. Bohužel podobně jako zvažované použití Maxlife - v průběhu jednoho intervalu (dokonce zřejmě plánovaně zkráceného) se na "oživení těsniv" neprojeví vůbec nic, věř tomu nastopro...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Oleje Yacco
Ano, naprostá ztráta času! Dotyčný si z našich rad totiž vzal pouze to, co se mu tzv. hodilo do krámu. A nebudu teď fabulovat, zda z důvodu jejich nepochopení anebo jen proto, že slyší jen to, co slyšet chce...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oleje Yacco
Já se do debaty radši ani pouštět nebudu,protože moje mateřština je hrozná alespoň co se psané formy týká.
Nicméně si dovolím jen malou poznámku,že i já dávno přišel na to,že moc dlouho laborovat s oleji se nevyplácí a je to ztráta času a někdy i peněz. A rozhodně bych nevěřil na možnost oživení ztvrdlých gufer dříků ventilů a podobně. Měl sem možnost pár jich vidět a těm by nepomohla ani svěcená voda natož jedna výměna oleje.
Nicméně si dovolím jen malou poznámku,že i já dávno přišel na to,že moc dlouho laborovat s oleji se nevyplácí a je to ztráta času a někdy i peněz. A rozhodně bych nevěřil na možnost oživení ztvrdlých gufer dříků ventilů a podobně. Měl sem možnost pár jich vidět a těm by nepomohla ani svěcená voda natož jedna výměna oleje.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Oleje Yacco
Samozrejme je to nesmysl. Leda by tam byl glicak,ovsem v desivem pomeru. Max i Marathon se lisi trochu aditivy,hlavne (nejen) na ,,sezrani,, paliv v oleji . Gufera,tesneni...,
Co se tyka cestiny,nemel jsem s ni na ZDS ani SOS problem. Jen je zbytecne slozita a pravidla dodrzuji jen kdyz o neco jde. A casto ji prznim schvalne,neb je mi matertina,stejne jako CR, tak nejak trochu u zadelky.
Co se tyka cestiny,nemel jsem s ni na ZDS ani SOS problem. Jen je zbytecne slozita a pravidla dodrzuji jen kdyz o neco jde. A casto ji prznim schvalne,neb je mi matertina,stejne jako CR, tak nejak trochu u zadelky.
Re: Oleje Yacco
Jerry, tiež tu už adosMa napomínaš na úrovni šikany (medzery, určité znamienka, čiarky...); sme predsa na fóre, kde sa bežne vyjadrujeme aj hovorovo, a hovorový výraz je stále spisovný.Jerry3 píše:Správně od teď (nad "t" ti chybí změkčovací znaménko) a za "to" a "říkal" ti chybí oddělovací čárky (jde přece o souvětí). Slovo "teda" je čistě hovorové, správně tam patří "tedy".adosM píše:Od ted vám teda ukážu, že to co jsem říkal platí.
Veď sa tu nemôžeme prejavovať za seba ako sterilné roboty (nemyslím webové prekladače). Niečo sa v takýchto konverzáciách vyskytne hovorovo, niečo preklepovo, niečo úsporne (vynechanie čiarok, napísanie číslice), niečo s chybou - navyše keď sám pisateľ prizná, že v gramatike nie je najlepší... a niečo aj zámerne ako výraz, ktorý sa nenachádza v slovníkoch spisovného jazyka.
Tebe sa tiež vyskytol preklep, aj opakovaná chyba z kategórie, na ktoré sám poukazuješ .
Napríklad nad „t“ mu nechybí změkčovací znaménko, ale nad „d“, a úvodzovky sa v češtine spisovne nepoužívajú "takéto" anglické https://lnk.sk/jmB4 .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Já s tebou samozřejmě souhlasím. Problém však nastává v momentě, kdy nesprávně používaná gramatika vede k nesrozumitelnosti informace, což se v případě komunikace s ados(e)M stalo opakovaně. A "vo tom" celé to jazykové extempore je! Ono totiž v písemném projevu opravdu není jedno, jestli jsi před a dal čárku anebo nedal.
Ostatně Shi zcela oprávněně uvedl, že způsob vyjadřování (a může být klidně i hovorový či dokonce v nějakém nářečí, včetně brněnského hantecu) odráží způsob myšlení. A jedna stará dobrá poučka říká něco v tom smyslu, že pokud nedokážeš svou myšlenku hodit na papír, není to myšlenka.
P.S.: S uvozovkami nic nenadělám, neboť jsem rád, že jsem z mého počítače dostal alespoň českou diakritiku. Nežiji totiž v ČR a klávesnici mám v základu lusofonní.
Ostatně Shi zcela oprávněně uvedl, že způsob vyjadřování (a může být klidně i hovorový či dokonce v nějakém nářečí, včetně brněnského hantecu) odráží způsob myšlení. A jedna stará dobrá poučka říká něco v tom smyslu, že pokud nedokážeš svou myšlenku hodit na papír, není to myšlenka.
P.S.: S uvozovkami nic nenadělám, neboť jsem rád, že jsem z mého počítače dostal alespoň českou diakritiku. Nežiji totiž v ČR a klávesnici mám v základu lusofonní.