Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Libi se mi Integra, ale ta cena :|
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

A také žádný úložný prostor a řetězový převod. :(
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To je ale náhodička. Zrovna sem tu chtěl napsat,že sem včera měl možnost se na poloviční Hondě Jazz tedy Integře svést :D Byl to předfacelift model,kde je pro mě málo místa pro nohy – lidi,co mají o 20 cm méně jsou v pohodě. Jinak model 2014 už je na tom podstatně líp.
Uložný prostor opravdu není – jen na jednu malou otevřenou helmu a pak malej kastlík. Jde to ale řešit použitím topcasu.
K brzdám nemám výhrady,ty jsou slušný.
Motor. Ten je dost dobrej a do 130 je to raketa. Pak je to pozvolnější,ale držet trvale 160 lze bez problémů.
No a pak je tu převodovka. Tak ta je luxus. Ta dvouspojka opravdu funguje a v režimu sport řadí opravdu rychle. Řazení prvního kvaltu provází hlasitější klapnutí. O přeřazení na 2 či 3 víte (je to slyšet),ale další 3 kvalty se řadí takovým způsobem,že to poznáte jen podle ukazatele kvaltu na přístrojovce.
Klidná jízda a jízda po městě je úplně v pohodě a stejně tak i delší cestování. Jen při rychlejším průjezdu zatáček (od 130 nahoru) sem měl problém s nestabilitou a určitou rozevlátostí. Musel sem to v mým testovacím esíčku korigovat přidáváním a ubíráním plynu.

Když to shrnu,tak jako celek to funguje suprově a pokud bych někdy měl koupit velkej skůtr,tak asi nebudu řešit variátor a sáhnu po týhle dvouspojce,která krom normálního a sport režimu v plném automatu umožňuje i plnej manuál a nebo automat s možností ho korigovat s tím,že po chvilce mé nečinnosti zase převezme kontrolu nad sázením kvaltů.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Hmm, dik :wink: dobra recenze. Bagly bych neresil, 35L kufr a Luise pytel na sedak a tradaaa.
No kdyz se vratim do reality, vidim to na 125 Hondu @ nebo SH. (motomechos se prizivuje jejich dovozem) Musim jezdit do prace, za matkou do DD, udrzba chaty..., tramvaji vsude nelze a Alma se ne vsude idealne hodi.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Jeden blízký Slovák na ní má moc "pasentní" boční kufry.

Až mi někdo bude vykládat, jak prima jsou iridiovky od NGK, zvláště pak po servisním zásahu autorizovaného dealera, který je (v daném případě ji) do motoru instaloval, tak ho... :x A zřejmě si neumíte představit, jak komplikované je dostat skútr o hmotnosti 220 kg z dálnice a jak "příjemné" je čekat tam dvě a půl hodiny na odtah, který je k tomu uzpůsoben. :x
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Tohle vypadá jako tvoje vlastní zkušenost... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Jo! Ale zase jsem díky tomu poznal několik dalších moc fajn lidí a vybral si motorku. A potěšilo mne, že během čekání mi jeden řidič postaršího Fordu Escort nabídl pomoc, která však v daném případě nebyla využitelná. Pokud to čte, ještě jednou mu vřelé díky (místo - 12,5 km před Brnem na D2, čas - minulý pátek večer). Bohužel za dvě a půl hodiny se našel jen jeden. A nesmím zapomenout poděkovat posádce policejní hlídky, která mne přes půl hodiny kryla majáky svého vozu a velmi ochotně mi vyhledávala možnosti, kam se v Brně nechat odtáhnout. :wink:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Zakoupil jsem německý motorkářský časák, kde je mj. rozsáhlý test laďáků. Ani jeden výkonu nepřidává, pouze jeden neubírá! :shock:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Laďák přidá spíš na pasivní bezpečnosti....
Aby přidal i nějakou tu kobylku chtělo by to komplet i se svodama.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Na vetsine aut jsem mel nejak upraveny koncove tlumce,popripade rezonatory,ci kuchle katy. I za CSSR.
Nikdy nefungovalo uplne otevreni,proc u seriovky,je jasne. Casem jsem to vychytal systemem pokus omyl znova.
Ktery vykon trochu zvysoval,byt i se svody kategorie S 130L/A na moji upravene 136 GL.
Nyni mam dva tydny homologovany Ulter sport,ktery se vyrabi na zakazku pro konkretni auto a motor. Zde znat lepsi prubeh Nm a prechod k nastupu vykonu z nej.
Jesti ale i vic HP pri max ot,a kdy motor nej dava,jsem nezkousel.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Pedro píše:...ktery se vyrabi na zakazku pro konkretni auto a motor...
Tomuhle se zdráhám uvěřit... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Nevím jestli i na zakázku, ale Ulter výfuky přímo na konkrétní motory dělá. Ale na auta....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Veškeré laděné výfuky jak u moto nebo auta, bez doladění sání a ŘJ jen méně nebo více řvou bez výkonového efektu. A na mašině aby mě slýšeli, tak akorát za mnou, že na mně upozorní řvoucí roura, tak kulové, řidič v plechovce se lekne rachotu až se předjíždí.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

V podstatě souhlasím,ale existuje pár vyjímek. U některých moto se dá demontáží origo tlumiče spolu s katíkem dosáhnout zvýšení výkonu. Často se tím ušetří i váha. Samozřejmě, že cesta k výkonu jde skrz svody a pak následné doladění třeba powercommanderem. Někdy se ušetří i 10 kg hmotnosti. Třeba když se dají na Busu titanový svody 4-1 a k tomu koncovka,tak je ten rozdíl hmotnosti oproti originálním svodům 4-2 s 2 koncovkama neskutečnej … A jen pouhou montáží bez ladění je nárust výkonu znát jako prase …

Takže ve většině případů laďák způsobí lehčí propad krouťáku a na výkonu nepřidá. Ale pak tu jsou výjimky potvrzující pravidla :)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od lengy60 »

Když je tu řeč o výfucích,tak bych měl jeden dotaz.Mají motorky nějaký limit hlučnosti,který musí plnit?Bo po zkušenostech v IT,kde je každý majitel motocyklu The Doctor, :lol: mi přišlo,že nikoliv. :? Byli jsme ubytováni u frekventované silnice,kde průjezd auta byl téměř neslyšitelný,ovšem když projela motorka,tak se mi zdálo o čertech. :twisted:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět