Dokud z nich kord nevyleze

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od rousini »

Už jsem si koupil Michelinky, které byly horší než protektory, už jsem si zvykl, že Michelin je specialista na gumy s velkým nájezdem s univerzálními celoročními vlastnostmi, ale tato PR selanka mě odrovnala:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/kd ... k-usetrit/
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Pitris »

A neměli to 'blbendum' prezentovat 1.dubna ? :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Pedro »

V necem jim dam za pravdu,v necem ne. Zimaky kupuji nove,letnaky ne. Na lehce jetych letnacich se mi jezdi lip,jsou uz tak nejak ,,usazene,,. Vzorek si vybiram min tridrazkovy.
Na tom neni nic ale divnyho. Samozrejme solidni DOT.
Navykl jsem se na to,kdyz jsem pred leeety jezdil ,,hobby cup,,
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Shi »

V článku je uvedena dost podstatná skutečnost - pokud někdo žije v polopouštním klimatu, kde skoro nikdy neprší, tak má Michelin v podstatě pravdu.

Jinak já jsem se už také zbavoval Michelinů, které měly skoro 6 mm vzorek, protože na vlhkém to bylo díky nepřilnavé směsi celkem peklo, na suchu to nebyl žádný zázrak, ony pneu však k mému zděšení vypadaly, že snad hodlají vydržet věčně.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Pedro »

Co pises,tak stejne jsem to mel pred lety s Pirellkama P 6000.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Pitris »

Ano. 'M' za moc nestojí ale přesto se objevují na předních místech v testech. Mívají totiž jedny z nejnižších valivých odporů a nejvyšší kilometrové nájezdy.... Ideální kritéria pro 'dobré' gumy :roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1861
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od BigBang »

Pedro píše:Co pises,tak stejne jsem to mel pred lety s Pirellkama P 6000.
jj, čím starší byly tím míň se ojížděly :) nakonec šly i s kolama do světa s 3,5 mm vzorku a 6,5 letech provozu :D
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Jerry3 »

Dtto Pirelli P4000. Marně jsem se je vzadu snažil dorazit přednostním využíváním ručky...
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od NOVON »

Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Shi »

U Michelinů prý řada Pilot Sport není špatná. Já měl na dvou autech z výroby Pilot Primacy, směs z roku 2003 byla naprostá tragédie na mokrém, směs z roku 2008 byla o něco lepší na mokrém/vlhkém, ale zhruba stejně nepřilnavá na suchém.

Michelin PP jsem pak vyměnil za Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 a byl jsem navýstost spokojen, nyní už pomalu přemýšlím za co je vyměním a jedním z kandidátů se jeví být Michelin Pilot Sport 4. Bohužel Goodyear u GY Asymmetric A3 údajně vyměnil přilnavost, celkovou vyváženost a slušnou zpětnou vazbu za větší výdrž a vyšší komfort.
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Shi »

NOVON píše:Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
Když jsem dnes jel za velkým a určitě stále ještě hodně drahým SUV zn. Mercedes, dle stylu jízdy řízeným řidičem mdlého rozumu, dle skoro netlumeného houpání zádě s tlumiči po smrti, tak jsem si říkal, že někteří lidé mají dost zvlášně postavené priority, když jde o to čím se přepravují. Hlavně aby to bylo veliké a sousedi to mohli závidět ...
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od tonny »

Shi píše:
NOVON píše:Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
Když jsem dnes jel za velkým a určitě stále ještě hodně drahým SUV zn. Mercedes, dle stylu jízdy řízeným řidičem mdlého rozumu, dle skoro netlumeného houpání zádě s tlumiči po smrti, tak jsem si říkal, že někteří lidé mají dost zvlášně postavené priority, když jde o to čím se přepravují. Hlavně aby to bylo veliké a sousedi to mohli závidět ...
Tomuto jaksi nerozumím. Co má kilometrový nájezd společného s SUV od Mercedes a jak jsi poznal špatné tlumiče dle houpající se zádi. A jak víš, že si auto koupil kvůli závisti sousedů.

Já byl s Michelinami spokojený, najel jsem na nich pár set tisíc kilometrů a byl vděčný za jejich výdrž. Nedojížděl jsem je na značky, nejezdil jsem s nimi na limity a vždy se snažím předvídat situaci v silničním provozu. U nás na JM je většinou sucho a tak raději koupím gumu která vydrží, než podle nejlepších testů za mokra.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Pitris »

Já měl kdysi letní Michelinky na Civicu a byl jsem rád, když šly po půl roce před zimou dolů. Na suchu jakeštakeš, na vodě nic moc a zimní Bridgestone pak byly nesrovnatelně tišší. Nasledující rok jsem dal Dunlopy a jsem u nich dodnes....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Jerry3 »

Micheliny jsem často míval a vlastně stále mám na služebních autech. Dobrovolně bych si tuto značku na soukromý vůz nepořídil.
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Dokud z nich kord nevyleze

Příspěvek od Shi »

tonny píše:
Shi píše:
NOVON píše:Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
Když jsem dnes jel za velkým a určitě stále ještě hodně drahým SUV zn. Mercedes, dle stylu jízdy řízeným řidičem mdlého rozumu, dle skoro netlumeného houpání zádě s tlumiči po smrti, tak jsem si říkal, že někteří lidé mají dost zvlášně postavené priority, když jde o to čím se přepravují. Hlavně aby to bylo veliké a sousedi to mohli závidět ...
Tomuto jaksi nerozumím. Co má kilometrový nájezd společného s SUV od Mercedes a jak jsi poznal špatné tlumiče dle houpající se zádi. A jak víš, že si auto koupil kvůli závisti sousedů.
Pneumatika, která se málo sjíždí, ještě donedávna znamenala zcela tragické vlastnosti za mokra. S moderními směsmi je to lepší, ale stále platí, že směs která se málo sjíždí na mokrém zákonitě víc klouže. Vždycky když zaprší, tak v ulicích pozoruji zvýšené množsví nehod souvisejících s tím, že někdo nedobrzdil. Proto nerozumím tomu, že někdo úsporu pár korun na 100 km ochotně vymění za sníženou bezpečnost za mokra.

V uvedeném případě nerozumím tomu, že někdo dá hromadu peněz za veliký Mercedes, ale nedá pár tisíc korun za tlumiče, což znamená, že image je pro něj přednější, než bezpečnost. Kdyby ti lidi ohrožovali jenom sebe, tak je mi to fuk.

Opravdu hodně špatné tlumiče poznám podle značně netlumených pochybů karoserie po přejezdu nerovností, stejně tak poznám na některých autech jejich osazení sportovními tlumiči podle jemného kopírování drobných nerovností.
Odpovědět