Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od L_U_K »

dík za velice příznivou informaci ohledně odolnosti a výdrže onoho motoru... To "pod kotlem".. je diskutabilní. Předně: ta Fabia je moje, nikoli erár, takže od toho se odvíjí moje chování k ní. Nicméně nejsem zdržovač plynulosti provozu a jezdim rád a dost svižně, baví mě to auto a hlavně mě vozí za obživou. Ale fakt je zajímavý, že tento kus opravdu nijak nereaguje na jakejkoliv "dražší - značkový" benzin... či jak to napsat ... :D
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Tím pod kotlem jsem myslel otáčky v rozmezí 3.5-5.5 tisíc,ono se v podstatě do 3.5 tícek nic neděje. :D Pokud pojedeš po dálnici 150-160,tak je tam máš,ale samozřejmě musíš koukat,zda nejsou na blízku pomahači a chrániči.Ty samozřejmě nebudeš jezdit s autem stylem start a plnej,měnit olej na chlup po 30tkm,ale na druhou stranu jsme ho za rok stihli vyměnit min 3x. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Libor »

Z dnešního tisku, týká se nových aditiv, která bude Shell zavádět v brzké době, v reakci na přímovstřikové motory...

https://m.autorevue.cz/shell-zvysuje-po ... rni-motory
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pitris »

Omlouvám se Shellu ale přijde mi to...."Dvě stovky našich expertů téměř pět let bádalo a testovalo nový typ přísad do všech typů námi nabízených paliv".... jako Císusalk.
Císařská ústřední alchymistická kuchyně :P Bádejte, bádejte, bádejte....:mrgreen: Jamalalicha. Jamalalicha, i paprťála, chánua, chánua, e chánua, e chánu, džalala, džalala, a, a paprťála. Tasparta maznalika zamáz piskur ty, jalj a, piskurty, patláma, patláma, patláma a... žbrluch!

Ne, sorry. Možná to bude fungovat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Libor »

:-) :-) :-) to joooo. Tak jsem si ucvrnknul. Ale pokud bude alespoň desetina pravdy, může to být dobrý benzín pro můj atkinson-ottův motůrek ;-) I když zatím se i-VTEC tváří, že mu Eurooilův BA95 Optimal+vif chutná.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Tak, Optimal i obyč. 95 od EO ve spojení s Wynn's(em) mýmu motoru chutnají taky, Shell ani zkoušet nebudu, nějak přišli o mou dřívější (opravdu dlouholetou) důvěru... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Libor »

Já mám právě EO za barákem, navíc vcelku masivní reklama na Optimal... Takže nebyla jiná volba, snad nepoznám zakarbonovaný vršek motoru. Proč je Shell a jejich BA na prd? Nemám zkušenost, data...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Prakticky výhradně u Shellu jsem tankoval nějakých dvanáct let, nejdřív dlouhé roky V-Power a pak normální 95. Proběhly tu před časem výsledky poměrně velkého testu benzínů, konkrétně hledat se mi to však zrovna teď nechce... Mají u mě plot, i kartu jsem jim vrátil.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Libor »

To mi stačí, díky. Uvidíme, co ta jejich novinka. Od 6.6. bude dost testovacích dobrovolníků na ten jejich superbenzín a výsledky snad vylezou ven (brzy).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Jerry3 »

Shell např. v CH prima, zato v CZ bída.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Libor »

Colommbo: ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
emge
Příspěvky: 369
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od emge »

Tiež som v niekedy uprednostňoval Shell. Zmena podľa mňa nastala asi v období, keď začali s FuelSave. Nebolo to náhle, ale po čase sa mi na správaní auta niečo nezdalo. Bolo lenivšie, motoru sa veľmi nechcelo do vyšších otáčok... V tom období som ale riešil aj výmenu výfuku a problémy som hľadal tam. Skúšal som aj ten ich V-Power a sním to bolo o poznanie lepšie. Po čase som skúsil natankovať u lokálneho predajcu, ktorý (ako som vtedy zistil) predával "obyčajný" OMV benzín. Po nejakých kilometroch motor "ožil" a s benzínom lacnejším ako FuelSave šlapal lepšie, ako s V-Power. Vtedy u mňa Shell definitívne skončil. Do "obyčjného" benzínu si skôr preventívne pridávam VIF.

Predpokladám, že príčinou budú asi "biosračky". Shell to asi vo FuelSave prehnal a "prémiový" benzín nahradil ten "obyčajný". Vplyv mohlo mať aj dlhšie skladovanie drahšieho benzínu. Lokálny predajca s nižšími cenami dlho skladovať nemusel.

Tým jeho "alchymistom" veľmi neverím. Podľa mňa sú to len marketingové kecy a snaha napraviť si pokazené meno, alebo obhájiť vyššie ceny.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Misojogi »


Shell inovuje palivá. Predstavili novú generáciu pre zvýšenie účinnosti spaľovacích motorov. Novinka prichádza po 5 ročnom výskume a desiatkach tisíc hodín testov v laboratórnych podmienkach aj prevádzke. Nové palivá Shell obsahujú technológiu DYNAFLEX, ktorá rešpektuje požiadavky najmodernejších motorov, no ich efekt sa prejaví aj na starších typoch áut. V čom sú nové palivá odlišné?

Najvýkonnejšie a najúčinnejšie palivá v sortimente Shell sú V-Power. „Máme pred sebou najväčšiu technologickú inováciu v zložení palív a zároveň výrazný míľnik v histórii nášho výskumu. Historicky prvýkrát sme v jednom momente zmodernizovali celé portfólio benzínových aj naftových palív,“ - Jan Čapský, Shell ČR a SR. „Naším cieľom boli palivá, ktoré lepšie čistia a chránia motor. Všetci sme motoristi a z vlastnej praxe vieme, že je dôležité, aby sme do cieľa cesty prišli bezpečne, ale aj to, aby vozidlo pracovalo efektívne.“
Všetky nové palivá Shell obsahujú technológiu DYNAFLEX, ktorá pomáha čistiť a chrániť kľúčové komponenty motora, akými sú sacie ventily alebo vstrekovače, od škodlivých usadenín. Technológia použitá v benzínoch Shell V-Power sa zameriava na hlavné faktory ovplyvňujúce účinnosť motora a jeho výkon: trenie a usadeniny. Nový prémiový benzín Shell V-Power obsahuje 3x viac čistiacich a trenie znižujúcich zložiek v porovnaní so základným palivom Shell FuelSave Natural 95. Nová technológia prináša o 20% viac čistiacich molekúl oproti predchádzajúcej generácii benzínu Shell V-Power Nitro+.
nech ziju inteligentne cistiace molekuly
Zníženie trenia

Po natankovaní vytvoria palivá s novou technológiou ochrannú vrstvu na najdôležitejších častiach motora. Deje sa to rovnako v mestskej prevádzke ako aj pri dlhšej jazde na diaľnici. Prečo je to dobré? Vyššie trenie spotrebováva energiu, ktorá by mohla byť využitá na pohon vozidla. Nová technológia je preto navrhnutá tak, aby obmedzila tepelné straty, ktoré vznikajú trením. Palivo zároveň pôsobí aj v častiach, do ktorých sa motorový olej dostáva ťažšie. Prémiové palivá Shell V-Power 95 a Shell V-Power Racing 100 obsahujú trojnásobok zložiek znižujúcich trenie, v porovnaní so základným palivom Shell FuelSave Natural 95.
to tam primiesavaju nejaky ten teflon alebo aspon olej ? nieco ako ked sa do wartburgu pridaval olej do benzinu?
Účinnosť motora
Technológia DYNAFLEX aktívne obmedzuje tvorbu usadenín, znižuje straty súvisiace s trením a podporuje hladký chod motora. Nové palivá Shell V-Power sú navrhnuté tak, aby navyše motoru vrátili pôvodný výkon.
vracaju ?

http://www.topspeed.sk/shell-inovuje-pa ... iach/12727
napriek vsetkemu mi motor najtichsie pradie na obycajnom Slovnafte .....
asi by sa tie inteligentne cistiace molekuly mali ist este ucit do skoly ako sa to spravne robi
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Hombre »

Včera jsem byl nucen natankovat ne jak dříve V-Power, ale obyčejný FuelSave .Něco museli s benzínem udělat, protože již z benzínky vylétla mašina jak z praku ??? Uvidím, co udělá další nádrž.
Taky je možnost,že tankování pod Kameňákem nebylo to pravé ořechové.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Odpovědět