Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Spíše chytrá, dává dopředu najevo, že je třeba baterku dobít, nebo vyměnit.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Bože, nemá nějaké velké nohy? Ve smyslu číslo bot? :lol:
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

RJ neblokuje iskru,len už nemá dostatočné napatie na svoju prácu. Stará 500 Shadow to už mala tak,ked sa aku trochu vybilo,štartér točil veselo,no iskra žiadna,to sme sa divili,že to nevieme ani roztlačit. Ked sme vytiahli sviečky,boli mokré.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To,že ke mě lidi jezdí standardně 200 km a nebo třeba 700 km ze Švýcarska,to uže sem si zvyknul. Že se u mě objevují čím dál novější motorky taky. Ale že ke mě přijede funglovka na garančku a že budou vlastně 2,tak to musím ještě chvilku zpracovat :lol:

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5976A365

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59B9E7EE
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

No si proste dobrej oddil... :-)
Jinak motorky vosklivy.:-(
Ale znacka jest nej. Kawa je nad vsema Japoncema a u me i na zemeguli. Jenze i zde,jde svet,nejen dezajnem,do chejny.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No mě se to líbí. Tyhle Z se jim povedli - alespoň na první pohled :) Jediný co mě točí je systém vidlic,kde se jen pouze na jedný nastavuje tlumení. Nejde o jízdu,ale o servis :lol: Ale jinak je to docela ok a i to jede :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Tak náčiní je to pěkný - jenom ten šňupák se mi moc nelíbí. Ale chybí tomu celokapota a ležky :lol:
PS: Ale jo, já vím - pohodlí aby súdruh mal....:twisted:
PS2: A mám na 730 dní pokoj s STK :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Brembo píše:RJ neblokuje iskru,len už nemá dostatočné napatie na svoju prácu. Stará 500 Shadow to už mala tak,ked sa aku trochu vybilo,štartér točil veselo,no iskra žiadna,to sme sa divili,že to nevieme ani roztlačit. Ked sme vytiahli sviečky,boli mokré.
A není ti to divné, že baterka má sílu na točení motorem a přitom při roztlačení nemá sílu na jiskru ?
Jen to potvrzuje, že ŘJ vyhodnotí podpětí a tak nedá proud na cívku. Jinak , svíčka u klasiky je schopna hodit jiskru, kdy baterka nerosvítí ani palubku s parkovačkama.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

ja som nepísal,že nemá silu na iskru,len skrátka odpojí zapalovanie z dovodu nízkeho napatia. Podobne ako ABS,prvý systém na aute,ktorý vypadne pri nízkom napatí je ABS a hlási chybu systému. V skutočnosti ABS nepracuje vobec,výkonový tranzistor je vypnutý. ABS patrí totiž k velkým žrutom prudu,i ked nemusí práve pracovat elektrické čerpadlo.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A pak jezdi na kole :( Na mašině se mu za 15let nic nestalo....
http://sport.idnes.cz/nicky-hayden-neho ... istika_ten
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Četl jsem o tom už ve čtvrtek a přečíst by si to měl hlavně Karel... :idea:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Já to četl,letos většina km na kole byla mimo silnice po cyklo dálnicích. Mohu potvrdit, že na silnici mezi auty to je bezpečnější, než cyklotrasy kolem Brna. Tam je takový provoz, že jde doslova o hubu. Na kolách, koloběžkách, bruslích,kočárky - nejlépe dva vedle sebe aby kravky mohly pokecat a houfy 2 -4 důchodkyň, které jsou ještě naštvaný, že na ně zahoukáš . K tomu ještě dementi se psama a je jedno jestli na vodítku nebo na volno (nejsem na to hrdý, ale jednoho jsem již rozpůlil, baba uznala svou chybu).
Tak když na kole tak co nejdál od města.
Před hodinou jsem dojel ze Sedmihorek, koncernový se opět na cestách předvedly.....
Jen mě s..e jedna věc, že tam mají o 2Kč levnější beneli.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Odpovědět