Ostatní
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
na aktuálně vcelku překvapili, teda až na poslední dva odstavce...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 590604f2e/
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 590604f2e/
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
Asi jeden z mala,pro neznalce,clanek srozumitelny.
V zasade to takhle vysvetluji,pokud nekdo chce zakladni info o olejich do nynejsich i poctivych motoru z kolem t. 80-05.
V zasade to takhle vysvetluji,pokud nekdo chce zakladni info o olejich do nynejsich i poctivych motoru z kolem t. 80-05.
Re: Ostatní
Ovšem rada nechat si poradit od obsluhy na benzínce je úplně od věci. Párkrát jsem byl nechtěnym svědkem situace, kdy si motorista se svítící kontrolou chtěl zakoupit olej na dolití, a vždy to byla naprostá katastrofa.
Re: Ostatní
Vcera prisla bedna s autopitchovinama.
Prevodove oleje Castrol
-GL4 MADE IN EU,vrchni odlepovaci etiketa v jazyce CZ,PL,H,SK,na spodni GB,D,F,E,I.
-GL5 MADE IN EU,dtto GB,D,F,E,I. Nic vic. Dolepen CZ bezpecnostni listek.
Motorak
-Valvoline All climate 10w-40 SL A3,B3,B4. MADE IN EU-manfact.NL. Potisk NL,GB,D,F,PL,GR,E.
Brzdovky
-Castrol DOT 4 MADE IN EU,potisk GB.
Nemrzky
-Castrol Radicool pr., MADE IN EU,popis jako GL4.
Vzuch.filtry
-MANN, MADE IN BOSNA A HERC.
Oil filtry
-Filtron se zp.ventily, MADE IN POLAND.
Prevodove oleje Castrol
-GL4 MADE IN EU,vrchni odlepovaci etiketa v jazyce CZ,PL,H,SK,na spodni GB,D,F,E,I.
-GL5 MADE IN EU,dtto GB,D,F,E,I. Nic vic. Dolepen CZ bezpecnostni listek.
Motorak
-Valvoline All climate 10w-40 SL A3,B3,B4. MADE IN EU-manfact.NL. Potisk NL,GB,D,F,PL,GR,E.
Brzdovky
-Castrol DOT 4 MADE IN EU,potisk GB.
Nemrzky
-Castrol Radicool pr., MADE IN EU,popis jako GL4.
Vzuch.filtry
-MANN, MADE IN BOSNA A HERC.
Oil filtry
-Filtron se zp.ventily, MADE IN POLAND.
Re: Ostatní
Trošku hlučné hodinky http://www.autoforum.cz/fascinace/podiv ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
smělé plány, nezbývá než jen fandit, že jim i vyjdou a ty vozilda budou funkční
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 590604f2e/
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 590604f2e/
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
Tak tento víkend druhá cesta do Třebechovic Včera na motorce, teď pro motorku. Honza měl na velkej servis Juniorovu krosku "husičku"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Apríl. A blbej No aspoň že to tam i zmiňují....
S touhle filtrací oleje ovšem je několik problémů. Prvním je, že při každé výměně oleje se musí měnit i olejový filtr, a to se při filtraci podle návodu k obsluze (na videu níže) neděje. RobinOne doporučuje výměnu olejového filtru každých 60 tisíc km, ale to je podle nás málo - olejové filtry jsou stavěné na to, aby fungovaly 10, 15, 20 tisíc km, ne trojnásobek....
Druhý zádrhel, který spatřujeme, je v aditivech přidaných do oleje. Ta vydrží jen nějakou omezenou dobu a opět jsou navržena s tím, že olej bude v autě do nějakých 20, v krajním případě 30 tisíc kilometrů. Filtrace RobinOne je podle našeho soudu nemůže umět obnovit....
Peníze při výměnách oleje tedy v dlouhodobějším horizontu jistě ušetříte, ovšem nakolik se to bude líbit motorům, je druhá otázka. Aby to pak neskončilo tak, že všechny ušetřené a spoustu dalších peněz bude stát třeba oprava turba....
Ale s tímto souhlasím ....radši zůstaneme u poctivých výměn oleje....
S touhle filtrací oleje ovšem je několik problémů. Prvním je, že při každé výměně oleje se musí měnit i olejový filtr, a to se při filtraci podle návodu k obsluze (na videu níže) neděje. RobinOne doporučuje výměnu olejového filtru každých 60 tisíc km, ale to je podle nás málo - olejové filtry jsou stavěné na to, aby fungovaly 10, 15, 20 tisíc km, ne trojnásobek....
Druhý zádrhel, který spatřujeme, je v aditivech přidaných do oleje. Ta vydrží jen nějakou omezenou dobu a opět jsou navržena s tím, že olej bude v autě do nějakých 20, v krajním případě 30 tisíc kilometrů. Filtrace RobinOne je podle našeho soudu nemůže umět obnovit....
Peníze při výměnách oleje tedy v dlouhodobějším horizontu jistě ušetříte, ovšem nakolik se to bude líbit motorům, je druhá otázka. Aby to pak neskončilo tak, že všechny ušetřené a spoustu dalších peněz bude stát třeba oprava turba....
Ale s tímto souhlasím ....radši zůstaneme u poctivých výměn oleje....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Kdyby videli moje km nabehy za letni a zimni provoz a ze v nich menim oil
Re: Ostatní
Pitris:
Sorry, nešlo to tady nedát
Přesně, líbí se mi i správná skepse těch novinářů. Kéž by si podobné otázky pokládali všichni moto žurnalisté.
Ročně, jen u rodinných aut, vyprodukuji cca 30 litrů vyjetého oleje, klidně jim ho pošlu na ty hokusy pokusy
Sorry, nešlo to tady nedát
Přesně, líbí se mi i správná skepse těch novinářů. Kéž by si podobné otázky pokládali všichni moto žurnalisté.
Ročně, jen u rodinných aut, vyprodukuji cca 30 litrů vyjetého oleje, klidně jim ho pošlu na ty hokusy pokusy
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Brasule,tohle je fakt narez. Hodne dobry odkaz.
Re: Ostatní
A tady bude na co koukat https://www.novinky.cz/auto/440198-karl ... seste.html
A toto byl pech: Potopena po 10-ti dnech.... http://www.securitymagazin.cz/historie/ ... -internetu Byly to lodě které měly rozhodovat bitvy, a krom této šla ke dnu Musashi aniž by napáchala Amíkům větší škody a Yamato dělala spíš jen "parádu". Ale byly obrovské.... On vlastně i Bismarck a Tirpitz toho ale moc nenabojovaly.... A je jich po světě na dně
A toto byl pech: Potopena po 10-ti dnech.... http://www.securitymagazin.cz/historie/ ... -internetu Byly to lodě které měly rozhodovat bitvy, a krom této šla ke dnu Musashi aniž by napáchala Amíkům větší škody a Yamato dělala spíš jen "parádu". Ale byly obrovské.... On vlastně i Bismarck a Tirpitz toho ale moc nenabojovaly.... A je jich po světě na dně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Jj,Bis se zasival ve fjordech a strach z nej asi sel velky. Jenze jak pises,moc toho ,,neudelal,,.