Nehody - pre výstrahu!
Moderátor: Colommbo
Re: Nehody - pre výstrahu!
Jelikož sem za skoro 50let ještě nepotkal tak chytrého, vnímavého a citlivého Tvora, tak se zeptám, a co prasící skupinky řidičů jiných značek viz třeba můj odkaz výš? Nebo co udělat s tím když jedu v Japonci a na křižovatce mě prasí Francouz? Proč mě pán prasí, když hergot nejedu v koncernu.
Né, jen pro odlehčení, to tu opravdu nechci řešit. Pro mě znamená auto nutný zlo a osobně je mi jedno v čem jede blb co ohrozí mě nebo okolí, pořád je to blb i když je pravda že značka auta ho může ovlivnit, vidím to téměř denně u místní podnikatelské smetánky, ti ale nejezdí v koncernu. Píšu sem vlastně proto abych se poklonil Tvému umění. Sice můj mozek nedokáže posoudit zda jde o nějakou formu hry, nebo psychické trauma z dětství které si tak léčíš nebo co vlastně? To je ale jedno, prostě ať je to cokoliv, tak to, s jakým nasazením a umem tak konáš, je opravdu nevídané, dokonce už jsi do toho dokázal vtáhnout i některé jedince, kteří takoví dřív nebyli a nejsou tak dobří jako Ty, ale pozor aby Tě časem nesesadili z trůnu. Opravdu klobouk dolů, takových, troufám si říct odborníků, je u nás bohužel málo. Můj mozek na to však nestačí a kvůli tomu budu muset rapidně omezit návštěvnost těchto přínosných debat (něco by se z toho opravdu mělo tesat pro budoucí generace), buď proto prosím shovívavý a pokračuj prosím dál ve svých dokonalostech, je to opravdu zážitek
Né, jen pro odlehčení, to tu opravdu nechci řešit. Pro mě znamená auto nutný zlo a osobně je mi jedno v čem jede blb co ohrozí mě nebo okolí, pořád je to blb i když je pravda že značka auta ho může ovlivnit, vidím to téměř denně u místní podnikatelské smetánky, ti ale nejezdí v koncernu. Píšu sem vlastně proto abych se poklonil Tvému umění. Sice můj mozek nedokáže posoudit zda jde o nějakou formu hry, nebo psychické trauma z dětství které si tak léčíš nebo co vlastně? To je ale jedno, prostě ať je to cokoliv, tak to, s jakým nasazením a umem tak konáš, je opravdu nevídané, dokonce už jsi do toho dokázal vtáhnout i některé jedince, kteří takoví dřív nebyli a nejsou tak dobří jako Ty, ale pozor aby Tě časem nesesadili z trůnu. Opravdu klobouk dolů, takových, troufám si říct odborníků, je u nás bohužel málo. Můj mozek na to však nestačí a kvůli tomu budu muset rapidně omezit návštěvnost těchto přínosných debat (něco by se z toho opravdu mělo tesat pro budoucí generace), buď proto prosím shovívavý a pokračuj prosím dál ve svých dokonalostech, je to opravdu zážitek
Re: Nehody - pre výstrahu!
Pokud jde o mé trauma, tak se cítím dnes a denně v provozu ohrožován - koncerňáky. A když už se vyskytne jeden den, kdy nemusím zachraňovat nehodovou situaci vyvolanou koncerňákem, beru to jako důvod k oslavě, resp. mi připadá, že se "něco stalo". "Vše" se ovšem "vrátí do normálu" hned následující den.
Pro pořádek podotýkám, že např. když mne jako posledního ve šňůře aut lízne spolu s těmi přede mnou koncerňák přes železniční přejezd v serpentýně, aniž by viděl do protisměru (celou dobu se v něm pohyboval, včetně na samotném přejezdu), tím méně pak měl výhled na koleje v obou směrech, neberu to jako vlastní ohrožení. Tím chci říct asi tolik, že nejsem zase až tak přecitlivělý.
Pro pořádek podotýkám, že např. když mne jako posledního ve šňůře aut lízne spolu s těmi přede mnou koncerňák přes železniční přejezd v serpentýně, aniž by viděl do protisměru (celou dobu se v něm pohyboval, včetně na samotném přejezdu), tím méně pak měl výhled na koleje v obou směrech, neberu to jako vlastní ohrožení. Tím chci říct asi tolik, že nejsem zase až tak přecitlivělý.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Šulda, za mne, psal jsem, že jsem se nakazil ve smyslu, že jsem si začal více všímat aut které mne prasácky předjíždí nebo se tak chovají na silnici a musel jsem dát zapravdu Jerrymu. Dál to nemá cenu komentovat.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Potom ale upřímně nechápu, proč se motáš zrovna na tomhle fóru...šulda píše:...Pro mě znamená auto nutný zlo a...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Zřejmě jsi nepochopil, že daleko účinnější je nevyhnutelnost trestu. Tzn, že není důležitý, jak ty si myslíš, drakonický trest. Daleko horší je jistota, že ten trest dostaneš. Proto paradoxně za ty malé přestupky jsou na západě tresty nižší než u nás. Zřejmě si tam zvykly, že když něco provedou, tak trest dostanou. Byť třeba jen 20euro, ale prudí to dostat je každý týden. Tady ti psychopat Ťuk vyhrožuje násobky platů, ale v podstatě doufáš ba skoro víš, že je možnost se tomu vyhnout. A když si vezmeš Ťukovu činnost, tak jediné co z něj vypadlo jsou represe. Jinak ke zlepšení dopravy nepřispěl vůbec ničím. Dokonce jako stavebník ani nebyl schopen přispět ke zlepšení oprav. O infrastruktuře nemluvím. Vlastně nevím, proč si ho tam koblihář stále drží. I když tuším.Jerry3 píše:Nejsi než další z mimoňů, kteří nechápou, že jestliže si příslušné orgány neumějí poradit selektivně se skupinou prasících koncerňáků, pak na nevyhnutelně plošnou represi doplatíme úplně všichni.Fahrer píše:V tom mi trošku připomínáš mimoně Ťuka.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Frajeři Volové a mělo by se to brát jako vražda ve stadiu pokusu Rozjetý "neřízený" kamion je nabitá, odjištěná a namířená zbraň. https://www.novinky.cz/krimi/436990-dal ... omile.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Já bych těm "profesionálům" za volanty kamionů sekal ruce...
https://www.novinky.cz/krimi/437558-pri ... lnice.html
https://www.novinky.cz/krimi/437558-pri ... lnice.html
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Ridic z pov.,je prace jako kazda jina. Jak k tomu kdo pristupuje je vec jina.
Ale kdo to nezkusil,aspon par let,........,nemuze soudit. Jezdit s osobakem,muze kde kdo.
Jirko,nic proti. Nikdo neni dokonaly. Ani ja ne,rovnez jsem jednou za ty statisice,par mil. km,zrobil chybu.
Ale kdo to nezkusil,aspon par let,........,nemuze soudit. Jezdit s osobakem,muze kde kdo.
Jirko,nic proti. Nikdo neni dokonaly. Ani ja ne,rovnez jsem jednou za ty statisice,par mil. km,zrobil chybu.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Boha jeho. Anděl strážný měl těžkou šichtu https://www.novinky.cz/krimi/438312-sou ... amery.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
A pak ať mi zase někdo argumentuje nějakou statistikou, z níž má vyplývat, že jsou ženy lepšími řidičkami než muži. Vždyť jen úplný bezmozek, když už najede na dálnici do protisměru, se bude držet vpravo, tedy v rychlém pruhu, když vlevo má odstavný!
V mém již letitém výčtu "chyb žen za volantem" chybí např. rovněž potřeba tankovat, když vezou své dítě na pohotovost, a schopnost svým sklonem ke statičnosti vytvořit takovou dopravní situaci, která nemá jiné řešení, než jeřáb...
V mém již letitém výčtu "chyb žen za volantem" chybí např. rovněž potřeba tankovat, když vezou své dítě na pohotovost, a schopnost svým sklonem ke statičnosti vytvořit takovou dopravní situaci, která nemá jiné řešení, než jeřáb...
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Pedro: Já neházím všechny kamioňáky do jednoho pytle, ale... Je velkej rozdíl řídit osobák anebo mít za zády naložených dejmetomu čtyřicet tun nákladu... Tohle musím přece mít dycky na zřeteli a bojím se, že každej to na tom zřeteli nemá. Notabéne kdysi, a ty to určitě pamatuješ taky, moh za volant kamionu či velkýho náklaďáku jen chlap mající už aspoň trochu věk a nějakou praxi. A dneska...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Nejenom čtyřicet tun nákladu.... Mladej juhan (prosím zde nebrat hanlivě) si ve 20-ti udělá "béčko" a může jít hned dělat řidičák na autobus a v jednadvaceti bez praxe vozit lidi. Ale hlavně že bude mít PPZŘ
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Ty statistiky jim vychází, protože to nenormalizují na ujeté kilometry a průměrný muž toho odřídí mnohem víc, než průměrná žena. Většina žen za volantem jsou díky minimálnímu nájezdu permanentní začátečníci, mnohým z nich navíc partner vnutil velké auto, protože to je bezpečné. Já jsem snad ještě nepotkal za volantem ženu, která by se chovala jako totální idiot, ovšem žena v SUV, které jí koupil partner, to je většinou pro okolí katastrofa.Jerry3 píše:A pak ať mi zase někdo argumentuje nějakou statistikou, z níž má vyplývat, že jsou ženy lepšími řidičkami než muži.
Moje partnerka řídí líp než já, souvislost s tím, že já nyní odřídím ročně cca 10 000 km, zatímco ona letos dá minimálně tak 30 000 km, je poměrně značná. Navíc ji řízení baví, zatímco já to spíš přežívám díky tomu, že mám zábavné auto a tak se za volantem k smrti nenudím.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody - pre výstrahu!
Porovnání absolutních čísel je jasný, že „vyhrajou“, když jich jezdí míň než chlapů. Přepočítávat to na ujetý km na hlavu, to by byly zajímavější statistiky
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40