Cvakání zdvihátek po výměně oleje
Moderátor: Colommbo
Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje
Ano,jde o dočasné řešení na ten cca měsíc a přitom zjistíme,jestli se dají i takto poškozená hydra dočasně ošetřit,protože autem musím jezdit.Nevím jestli jsou při správném servise hydra věčné,ale u některých motorů asi ano(u starších a poctivějších) a u některých (modernějších) myslím že ne.Každopádně dám vědět veškerá zjištění.Ale hlavně chci poděkovat Vám všem za ochotu a zájem poradit,komunikovat,rád se na toto forum budu vracet.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje
Jestli za to uvedený motor stojí, nevím, ale asi ano. To je řadový pětihrnek se čtyřventilovou technikou...? Pokud ano, počítejme dvacet hydroštelů (mění se všechny) plus práce... U mé předchozí Omegy jsem je nechával měnit taky (cca 250tis.km na tacho), bylo jich dvanáct (řadový šestihrnek dvouventil), jedno za pětistovku, práce na dvě hodiny gratis.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje
Ano,je to 5ti válec 20ti ventil.Hydroštely,vahadla,vodítka,cena kolem 11 000 za materiál.Není to zrovna málo,ale tlaky má motor perfektní,tak doufám že něco ještě nalítá.A pokud zrovna nechrastí hydra,má motor úžasnej zvuk a sílu,radost s tím jezdit.Na autě není kouska rzi,určitě by ho byla škoda.
Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje
preto som napisal ze uvedeny motor za opravu stojí kedze to bol vydareny model..
ps: hlavne su pokukaj aj nezavisle ceny dielov nenechaj sa osklbat
ps: hlavne su pokukaj aj nezavisle ceny dielov nenechaj sa osklbat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje
A co je na autě perfektní,nejen ža nerezne,ale S80 nemá žádný prahy,pouze falešné z odolného plastu,pod nimi místo aby se tam nic nedrželo a profil.Toho trápení s prahy na autech za ty roky,u S80 tenhle problém prostě není.Všechno kvalitní pozink,kapota a víko z hliníku,podvozkový díly velikosti jako u Avie.
Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje
No a vidíš, jsou tu i tací kteří nám "za ochotu a zájem poradit,komunikovat" oplátkou nadávajíJossif píše:Ale hlavně chci poděkovat Vám všem za ochotu a zájem poradit,komunikovat,rád se na toto forum budu vracet.
Ale co - jejich boj
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje
Po výměně oleje jsem se k cvakání zdvihátek dopracoval taky. Jde o benzínovou 1,6 od Forda, kdy byl vždy používán olej 5W-30. Při poslední výměně jsem dal Shell Helix Ultra 5W-40 a od té doby po zahřátí cvakají. Zkusím proto objednat 5w30 a vyměnit, abych zjistil co se bude dít.