Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Jossif

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od Jossif »

Ano,jde o dočasné řešení na ten cca měsíc a přitom zjistíme,jestli se dají i takto poškozená hydra dočasně ošetřit,protože autem musím jezdit.Nevím jestli jsou při správném servise hydra věčné,ale u některých motorů asi ano(u starších a poctivějších) a u některých (modernějších) myslím že ne.Každopádně dám vědět veškerá zjištění.Ale hlavně chci poděkovat Vám všem za ochotu a zájem poradit,komunikovat,rád se na toto forum budu vracet.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od Colommbo »

Jestli za to uvedený motor stojí, nevím, ale asi ano. To je řadový pětihrnek se čtyřventilovou technikou...? Pokud ano, počítejme dvacet hydroštelů (mění se všechny) plus práce... U mé předchozí Omegy jsem je nechával měnit taky (cca 250tis.km na tacho), bylo jich dvanáct (řadový šestihrnek dvouventil), jedno za pětistovku, práce na dvě hodiny gratis. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jossif

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od Jossif »

Ano,je to 5ti válec 20ti ventil.Hydroštely,vahadla,vodítka,cena kolem 11 000 za materiál.Není to zrovna málo,ale tlaky má motor perfektní,tak doufám že něco ještě nalítá.A pokud zrovna nechrastí hydra,má motor úžasnej zvuk a sílu,radost s tím jezdit.Na autě není kouska rzi,určitě by ho byla škoda.
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od bjukemen »

preto som napisal ze uvedeny motor za opravu stojí kedze to bol vydareny model..

ps: hlavne su pokukaj aj nezavisle ceny dielov nenechaj sa osklbat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Jossif

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od Jossif »

A co je na autě perfektní,nejen ža nerezne,ale S80 nemá žádný prahy,pouze falešné z odolného plastu,pod nimi místo aby se tam nic nedrželo a profil.Toho trápení s prahy na autech za ty roky,u S80 tenhle problém prostě není.Všechno kvalitní pozink,kapota a víko z hliníku,podvozkový díly velikosti jako u Avie.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od Pitris »

Jossif píše:Ale hlavně chci poděkovat Vám všem za ochotu a zájem poradit,komunikovat,rád se na toto forum budu vracet.
No a vidíš, jsou tu i tací kteří nám "za ochotu a zájem poradit,komunikovat" oplátkou nadávají :oops:
Ale co - jejich boj :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jossif

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od Jossif »

Za mně můžu říct jenom a jenom díky :wink:
Fahrer
Příspěvky: 433
Registrován: ned led 05, 2014 19:59

Re: Cvakání zdvihátek po výměně oleje

Příspěvek od Fahrer »

Po výměně oleje jsem se k cvakání zdvihátek dopracoval taky. Jde o benzínovou 1,6 od Forda, kdy byl vždy používán olej 5W-30. Při poslední výměně jsem dal Shell Helix Ultra 5W-40 a od té doby po zahřátí cvakají. Zkusím proto objednat 5w30 a vyměnit, abych zjistil co se bude dít.
Odpovědět