Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Akorát že já ten klíč mám taky! :twisted:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9922
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Nafest je pěkná prasárna... :x Je známo, že po intervalu se filtr povoluje mnohem hůř, než kdyby se měl znovu demontovat hned po našroubování, tož to jsou opravdu koumáci. Možná jak píše Lengy... :?
P.S. To je ten typ filtru se šestihranem navrchu...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Colommbo píše:P.S. To je ten typ filtru se šestihranem navrchu...?
Ne, není.
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Millers Oils

Příspěvek od bjukemen »

zatial sa mi nestalo zeby som nevladal povolit filter rukou pokial je na nejakom rozumnom mieste a je tam ruky vobec mozne vopchat

ps: Jarda aky typ tam mas.? mas tam vlozku filtra ci klasiku.?
som zvedavy ako sa ti bude pozdavat MO
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Je tam klasická plechová baňka, dokonce dobře přístupná.
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Millers Oils

Příspěvek od bjukemen »

myslim ze to je lepsie ako tie nestastne vlozky
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Samozřejmě! A mnozí výrobci to již pochopili, pročež se k "baňkám" vracejí.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Tak dojmy z první jízdy, ale jen po městě, veskrze pozitivní. Tedy až na to, a zde nejde o pouhý dojem, že elektronika teď pouští volnoběh o něco níže, bohužel až na úroveň, kdy už cítím vibrace od motoru ve volantu, což mne nutí z něho při stání na semaforech sundavat ruce. :x Vysvětlení pro to zatím žádné nemám. :?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9922
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Chápu-li to správně, Jerry, nalils do motoru nanočástice...? :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Millers Oils

Příspěvek od bjukemen »

Zeby RJ az tak korigovala otacky skrz kvalitneho oleja?myslel som ze ma hodnoty od do a nebude uberat palivo az tak drasticky ze sa to prejavi na vibraciach..sudruhovia zrejme niekde urobili chybu..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Řekl bych že olej ať už s nanosložkou nebo s estery - což jsou přísady snižující tření - může ovlivnit mj. otáčky na volnoběh. A o malinko nižší otáčky na volnoběh pozoruje i zeťák s MO CFS....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

Po prechode z civilného Motul X-cess 5w-40 na MO CFS NT 5w-40 (čo už bolo pekne dávno).. som takúto zmenu vo voľnobežných otáčkach nezaznamenal, rovnako nepociťujem na voľnobehu nejaké vibrácie a pod.. :)

Jediné čo som spozoroval (a takto to je aj dodnes), bol hladší mäkkší chod motora, pričom tento prejav si motor drží celý výmenný interval (8-9tkm v mojom prípade).
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

tiež som s použitím EE long life Nanodrive nezaznamenal zmenu volnobežných otáčok. Motor ale išiel o dost hladšie a podstatne tichšie.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Ještě to budu muset vyzkoušet za denního světla, bez puštěných světel, která samozřejmě zatěžují motor vozu přes alternátor. Ale na druhou stranu je fakt, že za 50 tis. km bych si toho všimnul, jelikož na vibrace jsem přímo alergický. A ty jsem zaregistroval okamžitě po výměně oleje a zahřátí motoru na provozní teplotu - s těmi zapnutými světly. Jak jsem však již uvedl, jejich původcem je volnoběh níže, než byl před výměnou oleje. Kdyby někoho něco napadlo, sem s tím!
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

A že by ten Millers byla větší vodička než to co tam dávají ve výrobě?Když to nedělalo od nova,tak že najednou po výměně oleje,to je fakt zvláštní.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět