VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Nuž osobne si pamätám len výsledky pre benzíny, a pri nich v testoch nezanášania (+ ďalšie očakávané aditivačné klady) nikdy nezvíťazil bežne aditivovaný benzín od pumpy, oproti -víťaznému- benzínu s pridanými prísadami (VIF).
Takže po rôznych pokusoch s VIFom aj bez neho, som v poslednom čase ustálil jeho pridávanie do aditivovaného (aj slovnafťácko-molového) benzínu, na polovičnú VIFovo odporúčanú dávku.
[pri 20 l nepridám 20 ml, ale 10, atp].
S naftou by to nemalo byť nijako zvlášť odlišné, ohladne optimálnosti (kupovaná vs dovifovaná) a možnej miešatelnosti.
Takže po rôznych pokusoch s VIFom aj bez neho, som v poslednom čase ustálil jeho pridávanie do aditivovaného (aj slovnafťácko-molového) benzínu, na polovičnú VIFovo odporúčanú dávku.
[pri 20 l nepridám 20 ml, ale 10, atp].
S naftou by to nemalo byť nijako zvlášť odlišné, ohladne optimálnosti (kupovaná vs dovifovaná) a možnej miešatelnosti.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: VIF
Nikto nevie ako je to s aditiváciou konkrétneho benzínu. Debatoval som s jedným týpkom od Slovnaftu že ich Tempo plus je aditivovaný narozdiel od cenovo lacnejšieho z no name pumpy ktorý podľa neho nie je aditivovaný. Moja skúsenosť je taká, že keď som natankoval Tempo puls tak auto išlo o niečo horšie jak s lacnejším benzínom
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: VIF
Mne sa to javí pri jazde +- narovnako, keď idem so slovnaftovým + polovica VIF, a s Lukoilovým (zrejme slovnaftový "holý" benzín) + bežná dávka VIF = OK.
No pri braní z bratislavskej Olivy (tiež už priamo aditivovaný N95; niekedy som doňho VIF nedal, inokedy dal), sa mi "zdalo", že akoby v niečom bol o chlp lepší, snáď trocha lepšia odozva do otáčok na plyn. Akurát že spotrebu som mal s ním pri rovnakých až miernejších jazdných podmienkach vždy o dosť vyššiu, asi 1 - 1,5 l. Takže ďakujem pekne za taký lepší benzín, keď preňho navyše treba prejsť štvrť mesta . Ak by takú skúsenosť mali viacerí, tak kde majú zakopaného psa, žeby im točilo pri tankovaní do nádrže menej benzínu, než ukazuje údaj? Viem že všetky stojany sú údajne pravidelne kalibrované, no aj tak sa takéto veci stávajú.
No pri braní z bratislavskej Olivy (tiež už priamo aditivovaný N95; niekedy som doňho VIF nedal, inokedy dal), sa mi "zdalo", že akoby v niečom bol o chlp lepší, snáď trocha lepšia odozva do otáčok na plyn. Akurát že spotrebu som mal s ním pri rovnakých až miernejších jazdných podmienkach vždy o dosť vyššiu, asi 1 - 1,5 l. Takže ďakujem pekne za taký lepší benzín, keď preňho navyše treba prejsť štvrť mesta . Ak by takú skúsenosť mali viacerí, tak kde majú zakopaného psa, žeby im točilo pri tankovaní do nádrže menej benzínu, než ukazuje údaj? Viem že všetky stojany sú údajne pravidelne kalibrované, no aj tak sa takéto veci stávajú.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: VIF
Já měl o pár deci vyšší spotřebu pokaždé když jsem vzal "stovku". Takže beru 95 a VIFem ji "dochutím".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Pokračování o kvalitě beneli jest tuná http://www.oleje.cz/forum/kvalita-benzi ... 5-116.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
No já jsem už po jednom roce starý zimní VIF do nafty poznal od nově načaté pixle (starý otevřený byl celou dobu v uzavřeném obalu a pokojové teplotě).
Malinko vybledl a ztratil takový pronikavý smrad. Na obalu je uvedeno : Záruční doba 24 měs. od data výroby uvedeného na obalu. Takže možná ten tvůj ztratil některé deklarované vlastnosti, což může být podstatné, ale škodit by něměl...
Malinko vybledl a ztratil takový pronikavý smrad. Na obalu je uvedeno : Záruční doba 24 měs. od data výroby uvedeného na obalu. Takže možná ten tvůj ztratil některé deklarované vlastnosti, což může být podstatné, ale škodit by něměl...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: VIF
Já se teď ptal tribotechnika co s podobnými věcmi pracuje (LubošT. - pracovník fi. Ekolube).
Pokud je to neotevřeno tak by se tomu nic stát nemělo, pokud to zůstalo čiré. Zkusit nalít trošku do čisté lahvičky jestli to není zakalené. Pokud ne, mělo by to být gut....
Pokud je to neotevřeno tak by se tomu nic stát nemělo, pokud to zůstalo čiré. Zkusit nalít trošku do čisté lahvičky jestli to není zakalené. Pokud ne, mělo by to být gut....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Nebo na to normálně jezdit a jednou za čas tam frknout jednorázový čistič. Pro sichr...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF
do totožného, co mám já v podpisu
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: VIF
Dneska jsem zkusil porovnat ten prošlej VIF s čerstvým, nalil jsem trochu do dvou sklenic a na první pohled bylo poznat, že ten starej má o trochu tmavší zelenožlutou barvu a zároveň i trochu vyšší viskozitu, navíc i mnohem víc smrděl. Vypadal jsem přitom asi jak při degustaci vín, jen se napít...
Re: VIF
Tuším, že někdo na volvo fóru psal, že když VIFoval prošlým, ale bohužel i delší dobu načatým, tak že to nebylo to pravý. Bohužel, už si nepamatuji přesné příznaky. Já bych asi měl strach i z neotevřeného a raději bych dával čerstvý - půl litru se dá běžně sehnat za 180 Kč a je to na 500 litrů nafty.