Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Jerry3 »

aquadigio píše:...potom uz dam 4 elektrodove ako tam maju byt ze do bmw len tie tam maju ist
Slyšeli jsme slovo Boží. Amen! :twisted:

P.S.: Hloupá víra ignorující fakta je silnější než skála. :x
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9852
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Colommbo »

aquadigio píše:...ale potom uz dam 4 elektrodove ako tam maju byt ze do bmw len tie tam maju ist
Bez ohledu na to, že už něco podobného napsal kolega, je to opravdu pěkná blbost... :roll: Ale co, každému co jeho jest, pak ale ať nikam nechodí pro rady a řídí se vlastním "rozumem"... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Pitris »

Možná by stálo toto zopakovat :shock:
Návštěvník píše:Použití čtyř elektrod na svíci má jediný důvod: zajistit její delší životnost při dlouhých servisních intervalech. Víceelektrodová jiskřiště jdou v každém případě proti zájmu maximalizovat zapalovací výkon a zpřesnit lokalizaci jiskry v prostoru (zapalovacím) a čase (jiskra má přeskočit přesně v momentě, kdy to ŘJ motoru určí). Pokud motor chodí lépe na čtyřelektrodu než na Denso Iridium Power, pak je chyba v zapalování anebo ve stavu motoru: čtyřelektrody totiž dokáží zmíněné potíže zastřít.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Jerry3 »

Pak je ovšem třeba dodat ještě toto
aquadigio píše:Asi vyhodim.tie denso ik 20 von a dam tam ngk štvorkontakt co tam maju byt , lebo na denso ik 20 ze treba odtrh nastavovat ja som to nechal tak.zda sa mi auto lenive
a
aquadigio píše:...Ta lenivost bola mala netesnost na zvodoch
což jen znovu potvrzuje pravdivost obsahu citace shora.
Odpovědět