Peugeot 1007
Moderátor: Colommbo
Peugeot 1007
dobrý den manželka si koupila peugeot 1007 1,4 54kw r.v 2005 s manuální převodovkou,auto má najeto 85000 km.Olej do motoru dám asi mobil1 new life 0w40 interval vyměny 5000km/1rok,ale chtěl bych vyměnit ještě převodák a nevim jaký,někde píšou 75w90 a nebo 80w90 nevíte prosim někdo co tam přijde? Jo a bude to většinou jezdit couračky do 5km občas delší trasa,ale spíš vyjímečně děkuji
Re: Peugeot 1007
Pokud tam není předepsáno GL-5, tak bych použil http://www.oleje.cz/p/total-transmissio ... 1-l--20312
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 1007
a nebo si pro převoďák dojít do autorizáku
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Peugeot 1007
kral: Náplň v převodovce se nemění často a než špekulovat, zařídil bych se podle rady V.T.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Peugeot 1007
Diky za rady,jelikož neni jistota tak zvolim autorizak
Re: Peugeot 1007
Díky Pitrisovi,známej v pežotu mi potvrdil že je to přesně ten olej co použivají jako originální
Re: Peugeot 1007
Jen bych si tipnul že "v pežotu" nebude za 185 peněz litříkkral píše:....je to přesně ten olej co použivají jako originální
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot 1007
V pežotu ho maji za 260kč
Re: Peugeot 1007
Porad lepsi jak VAG s jejich 600+Kc/l
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Peugeot 1007
Jo nemaj to až tak natazeny jako jiny experti
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Peugeot 1007
Taky není divu, že ten olej oficiálně používají, když je to Total. On to asi nebude žádný zázrak, ale ta cena (i u frantíků) je chvályhodná a jestli v převodovce plní své úkoly zdárně, tož proč ne...
Jen mi nějak uniká smysl níže uvedeného
• Účinná ochrana při startování: snadné starty při nízkých teplotách díky vysokému viskozitnímu indexu, podporující úsporu paliva
• Vysoká kompatibilita s olejovými filtry díky protipěnivostním přísadám
Jen mi nějak uniká smysl níže uvedeného
• Účinná ochrana při startování: snadné starty při nízkých teplotách díky vysokému viskozitnímu indexu, podporující úsporu paliva
• Vysoká kompatibilita s olejovými filtry díky protipěnivostním přísadám
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Peugeot 1007
Myslím si,že na ten zamýšlený nájezd a interval výměny ti bohatě stačí tohle http://www.citroeny.eu/oleje-total/tota ... 48650.html
a netřeba tam lít jednou tak drahý olej,ale je to samozřejmě na tobě.
Tamtéž pořídíš i ten převodový olej http://www.citroeny.eu/prevodove-oleje/ ... 66277.html ale i filtry a třeba i svíčky,které bych vyměnil taky.
A když už budeš v tom objednávání,tak objednej určitě tohle.
http://www.citroeny.eu/do-paliva/aditiv ... 250ml.html
a netřeba tam lít jednou tak drahý olej,ale je to samozřejmě na tobě.
Tamtéž pořídíš i ten převodový olej http://www.citroeny.eu/prevodove-oleje/ ... 66277.html ale i filtry a třeba i svíčky,které bych vyměnil taky.
A když už budeš v tom objednávání,tak objednej určitě tohle.
http://www.citroeny.eu/do-paliva/aditiv ... 250ml.html
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot 1007
Ano, ten olej stojí v přepočtu na litr (obvykle se prodává ve dvoulitrových bandách) při koupi ve francouzském hypermarketu něco přes tři eura, což odpovídá ceně jednoho kapučína u stánku na chodbě toho hypermarketu. To ovšem nijak nesnižuje jeho po léta osvědčené kvality. V převodovce jedné mazdy ostatně fungoval dobře po dobu téměř 5 let (Tutela Car Technyx v ní ale teď funguje lépe).Colommbo píše:Taky není divu, že ten olej oficiálně používají, když je to Total. On to asi nebude žádný zázrak, ale ta cena (i u frantíků) je chvályhodná a jestli v převodovce plní své úkoly zdárně, tož proč ne...
Re: Peugeot 1007
Však také do "špičkového" auta "špičkový" olej! Akorát mi není jasné, jak to ladí s hospodskou poučkou o láci ND na "domácí" auta...yosemitak píše:Porad lepsi jak VAG s jejich 600+Kc/l
Re: Peugeot 1007
I kdyz teda pardon, nevsiml jsem si ze je rec o prevodaku – ten mam dojem ze stoji okolo "jen" 450 Kc/l (teda ten "nejlevnejsi" pro starsi 5°, pro nove prevodovky jsou zase i drazsi). Olej v manualnich vag prevodovkach ovsem dozivotni, takze jeho cena je nepodstatna.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso