Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Moderátor: Colommbo
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Nebylo, jenže to se, pokud ses ještě nevšiml, skoro neděje. Zato skoro každý majitel jakéhokoli koncernového vehiklu si založí nové téma
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Ba, třeba tady: http://www.oleje.cz/forum/ford-fusion-1 ... 44-30.html - ale to už trošku off topic....lefort píše:Nebylo, jenže to se, pokud ses ještě nevšiml, skoro neděje....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Máš, slušně řečeno, zmatek v příčinných souvislostech. Logicky správně vzato je to tak, že koncerňák se určitým způsobem projeví, a já pak už jen reaguji na projev jeho koncerňáctví. Nic víc v tom nehledej. A jestliže jsem v posledních dnech projel tři země, AT, DE a IT, přičemž +- stejnou měrou v nich platí, že z těch, kdož v dopravě prasí, je naprostá většina koncerňáků, pak bych se tě rád zeptal, v čem že to vězí příčiny onoho pocitu, že oni mají obecnou výjimku ze všech pravidel, včetně těch, jejichž účelem je chránit oprávněné zájmy ostatních účastníků silničního provozu.Máchal píše:Pokud by nebyl koncerňák, bylo by to v pořádku?
Pro pořádek podotýkám, že větší část oné trasy mám bohatě najetou již od počátku 90. let min. st.: jel jsem ji snad 100x. Ovšem to, co jsem zažil tentokrát, představuje možná vrchol trendu, který pozoruji po několik let.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Očividně máš zmatek ty a předně bych možná začal hledat chybu někde jinde. Tvá chorobná nenávist ke koncernu jako takovému je poněkud legrační a jen ukazuješ, že nejsi o nic lepší (dokonalejší) než kdejaký moula v koncernovém autě
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
To ale není odpověď na mou otázku. Můžeš se jí laskavě přidržet a neuhýbat stranou?
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Svou otázku směřuj na ty, kdo tě toliko serou. Sice mám vůz ze tvého oblíbeného koncernu, ale ikdyž mi to nebudeš věřit, mne se to netýká, já se necítím být v provozu nadřazen nad ostatními a už vůbec nemám potřebu nijak nezákonně "prasit"
Hovada na silnicích jsou a bohužel i budou (nejen v koncernových vozech) Pokud tě to dráždí, přestaň jezdit autem a začni jezdit na kole (po cyklostezkách) prý to velmi prospívá
Hovada na silnicích jsou a bohužel i budou (nejen v koncernových vozech) Pokud tě to dráždí, přestaň jezdit autem a začni jezdit na kole (po cyklostezkách) prý to velmi prospívá
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Pak ovšem nechápu důvod tvých vztahovačných reakcí.Máchal píše:Svou otázku směřuj na ty, kdo tě toliko serou. Sice mám vůz ze tvého oblíbeného koncernu, ale ikdyž mi to nebudeš věřit, mne se to netýká, já se necítím být v provozu nadřazen nad ostatními a už vůbec nemám potřebu nijak nezákonně "prasit"
Tohle je ovšem jako přes kopírák to samé, co tu již dříve prohlašoval lengy: že prý "všichni dělají všechno". Problém však vězí v tom, že to ani trochu neodpovídá skutečnosti. Skutečnosti, že naprostá většina těch prasících jsou právě koncerňáci. A já stále nedostávám odpověď na položenou otázku: Proč zrovna a především oni? A proč ve stále větší míře právě oni, když ještě před 15 lety tomu tak nebylo?Máchal píše:Hovada na silnicích jsou a bohužel i budou (nejen v koncernových vozech)
Možná se tomu budeš divit, ale na kole jezdím. A třeba budeš překvapen, když napíšu, že mnohdy jedu raději po silnici či ulici, než po cyklostezce. V zájmu vlastní bezpečnosti...Máchal píše:Pokud tě to dráždí, přestaň jezdit autem a začni jezdit na kole (po cyklostezkách) prý to velmi prospívá
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
no kluci, jste OT ...........
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Protože mne rozčilují lidi, kteří hází všichni do jednoho pytle, viz koncernová auta = zákonitě všichni kokoti. Nejdřív bych si, být tebou, zametl před vlastním prahem.Jerry3 píše:Pak ovšem nechápu důvod tvých vztahovačných reakcí.
Ale už dost OT.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Majitel opravdu drahého auta prasárny většinou skutečně nedělá. Nepamatuji si, kdy by mě rozčílil někdo v Mercedesu. Audi a Passat jsou na denním pořádku. Oni si to asi neuvědomují, ale tihle týpci jsou až průhledně předvídatelní.
Už bych se v tom ale opravdu nevrtal. Česká hospoda rozhodla, že VW je u nás to samé, co byl ve své době v Rusku Stalin, takže to nechme na přirozeném vývoji.
Už bych se v tom ale opravdu nevrtal. Česká hospoda rozhodla, že VW je u nás to samé, co byl ve své době v Rusku Stalin, takže to nechme na přirozeném vývoji.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Tak si to zrekapitulujme:
1. Rastike měl jako správný koncerňák potřebu založit si vlastní vlákno, nejspíše proto, že se ho ani nenapadlo hledat, resp. ztrácet čas nějakým vyhledáváním. Vždyť přece
2. Vzápětí mu přispěchal na pomoc soukmenovec Máchal, poněvadž měl zřejmě pocit, že je příslušníkovi "jeho skupiny" neprávem ubližováno.
Jenže ono je tomu jinak:
- Kdo se zastává pachatele nešvaru, onen nešvar podporuje a vlastně je jeho spolupachatelem.
- Popírání existence nešvaru a "usměrňováním" (zadupávání do země) těch, kdož na něj poukazují, není ničím jiným než kognitivním deficitem, resp. životem ve falešné realitě.
- Solidarita s nositeli nešvaru je projevem vytváření skupiny v souladu s tzv. skupinovým myšlením, které představuje ohrožení samotné existence celé společnosti.
A tak naše současná společnost nevyhnutelně směřuje do jedné velké černé díry...
P.S.: Když jsme se při odjezdu z hor v Itálii balili, většina aut na parkovišti před penzionem měla českou registraci. My už jeli domů, zatímco ostatní směřovali do jednotlivých lyžařských středisek na první den lyžování. V jednu chvíli se tam sešlo několik řidičů, přičemž tři z nich s koncernovými vozy (všichni měli registrace začínající na písmeno T) nastartovali, nechali běžet dieselové motory svých koncernových vozů a zapálili si cigarety. Když už jsem šel potřetí se zavazadly, dovolil jsem si je upozornit, že na tom parkovišti je z těch jejich studených dieselů smrad k zblití a že by bylo vhodné, aby ty motory zhasli. Dostalo se mi urážek a výhrůžek, po výměně názorů (co že je mi vůbec do toho; vždyť nejsme v uzavřené garáži; jsme přece na čistém horském vzduchu atd.) mi bylo už smířlivěji doporučeno, ať si také zapálím (nekouřím). Své motory samozřejmě nezhasli. Proti tomu postavím další dva řidiče, kteří prostě přišli, naložili svou výbavu, nastartovali (rovněž dieselové motory) a se svými vozy (Dacia, Volvo) odjeli. Že by náhodná analogie s chováním v provozu?
P.P.S.: Asi jako všem, kdo tudy kdy jeli, mi vadí, že od Kufsteinu dál v údolí řeky Inn je dnes rychlost na nádherné dálnici omezená na 100 km/h s dodatkovou tabulkou IG-L. Zvláště pak když si ještě pamatuji standardních 130, a to za postatně horšího stavu vozovky. Jenže ta stovka je tam dnes proto, že každý, kdo má do pr..le díru, jezdí s ovzduší znečisťujícím dieselem. Aby tam opět a znovu právě koncerňáci s diesely onen limit 100 zásadně ignorovali. Jejich kognitivní deficit v daném případě mj. znamená, že netuší, jak velká sankce hrozí při porušení IG-L (jednotný paušál 2000 EUR), a především že onen limit je tam vlastně kvůli znečištění ovzduší imisemi dusíku i z těch jejich dieselů. No a vlivem toho jejich porušování rychlostního omezení tam napříště šoupnou limit třeba 80, čímž potrestají nás všechny (svého času tam býval IG-L 110 km/h). Jenže špatný budu opět já, neboť zde poskytuji analýzu, na kterou se nikdo jiný nezmohl anebo prostě jen nemá odvahu nazvat věci pravými jmény.
1. Rastike měl jako správný koncerňák potřebu založit si vlastní vlákno, nejspíše proto, že se ho ani nenapadlo hledat, resp. ztrácet čas nějakým vyhledáváním. Vždyť přece
To následovalo poté, co byl napomenut (nikoli mnou, přesto svou útočnou reakci adresoval výhradně mně), že není třeba pokaždé, kdy sem přijde "nový koncerňák se starými problémy", zakládat už po sté a první nové vlákno stále o tomtéž.rastike píše:Kamo som tu prvykrat mal som nejake otazky,dakujem za odpovede,ale hned sa nemusis rozculovat,dostanes infarkt
2. Vzápětí mu přispěchal na pomoc soukmenovec Máchal, poněvadž měl zřejmě pocit, že je příslušníkovi "jeho skupiny" neprávem ubližováno.
3. Abych se namísto odpovědi na mou otázku, v čem že tedy vězí to, co se děje kolem, dozvěděl, žeMáchal píše:Pokud by nebyl koncerňák, bylo by to v pořádku?
A že prýMáchal píše:Nejdřív bych si, být tebou, zametl před vlastním prahem.
Z toho mi plyne, že napomenutí jsem si vysloužil já, poněvadž jsem poukázal na nepochybně existující nešvar.Máchal píše:Ale už dost OT.
Jenže ono je tomu jinak:
- Kdo se zastává pachatele nešvaru, onen nešvar podporuje a vlastně je jeho spolupachatelem.
- Popírání existence nešvaru a "usměrňováním" (zadupávání do země) těch, kdož na něj poukazují, není ničím jiným než kognitivním deficitem, resp. životem ve falešné realitě.
- Solidarita s nositeli nešvaru je projevem vytváření skupiny v souladu s tzv. skupinovým myšlením, které představuje ohrožení samotné existence celé společnosti.
A tak naše současná společnost nevyhnutelně směřuje do jedné velké černé díry...
P.S.: Když jsme se při odjezdu z hor v Itálii balili, většina aut na parkovišti před penzionem měla českou registraci. My už jeli domů, zatímco ostatní směřovali do jednotlivých lyžařských středisek na první den lyžování. V jednu chvíli se tam sešlo několik řidičů, přičemž tři z nich s koncernovými vozy (všichni měli registrace začínající na písmeno T) nastartovali, nechali běžet dieselové motory svých koncernových vozů a zapálili si cigarety. Když už jsem šel potřetí se zavazadly, dovolil jsem si je upozornit, že na tom parkovišti je z těch jejich studených dieselů smrad k zblití a že by bylo vhodné, aby ty motory zhasli. Dostalo se mi urážek a výhrůžek, po výměně názorů (co že je mi vůbec do toho; vždyť nejsme v uzavřené garáži; jsme přece na čistém horském vzduchu atd.) mi bylo už smířlivěji doporučeno, ať si také zapálím (nekouřím). Své motory samozřejmě nezhasli. Proti tomu postavím další dva řidiče, kteří prostě přišli, naložili svou výbavu, nastartovali (rovněž dieselové motory) a se svými vozy (Dacia, Volvo) odjeli. Že by náhodná analogie s chováním v provozu?
P.P.S.: Asi jako všem, kdo tudy kdy jeli, mi vadí, že od Kufsteinu dál v údolí řeky Inn je dnes rychlost na nádherné dálnici omezená na 100 km/h s dodatkovou tabulkou IG-L. Zvláště pak když si ještě pamatuji standardních 130, a to za postatně horšího stavu vozovky. Jenže ta stovka je tam dnes proto, že každý, kdo má do pr..le díru, jezdí s ovzduší znečisťujícím dieselem. Aby tam opět a znovu právě koncerňáci s diesely onen limit 100 zásadně ignorovali. Jejich kognitivní deficit v daném případě mj. znamená, že netuší, jak velká sankce hrozí při porušení IG-L (jednotný paušál 2000 EUR), a především že onen limit je tam vlastně kvůli znečištění ovzduší imisemi dusíku i z těch jejich dieselů. No a vlivem toho jejich porušování rychlostního omezení tam napříště šoupnou limit třeba 80, čímž potrestají nás všechny (svého času tam býval IG-L 110 km/h). Jenže špatný budu opět já, neboť zde poskytuji analýzu, na kterou se nikdo jiný nezmohl anebo prostě jen nemá odvahu nazvat věci pravými jmény.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Zase raz sa zhodneme s koncernom takze uz budeme dvaja co sme antikoncernaci..
Podobne veci sa daju pozorovat u nas aj ked namiesto passatov je tu x typkov s komplexom a fabiou htp co sa snazia oklamat hlavme sami seba ale pritom ohrozuju ostatnych a darmo sa Machal na nas urazi pointa je v tom ze zato nemozeme
A pokial ide o 1.8 tsi tak pozorujem servis ktory do motora pouziva obycajnu 5w-40 dokonca ani neplniacu 502.00
Podobne veci sa daju pozorovat u nas aj ked namiesto passatov je tu x typkov s komplexom a fabiou htp co sa snazia oklamat hlavme sami seba ale pritom ohrozuju ostatnych a darmo sa Machal na nas urazi pointa je v tom ze zato nemozeme
A pokial ide o 1.8 tsi tak pozorujem servis ktory do motora pouziva obycajnu 5w-40 dokonca ani neplniacu 502.00
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Všem se omlouvám, že vlastním koncernový vůz a mám velký vliv na globální oteplování, jelikož mé emise jsou tam, kde slunce nikdy nesvítí
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
No vidíš, znovu jen zlehčování, resp. chybná interpretace:Máchal píše:Všem se omlouvám, že vlastním koncernový vůz a mám velký vliv na globální oteplování, jelikož mé emise jsou tam, kde slunce nikdy nesvítí
1. Vůbec nejde o tvůj koncernový vůz, ale o to, že se svými příspěvky projevuješ jako podporovatel skupinového, v daném případě koncerňáckého myšlení.
2. To, že se vlivem častých inverzí v údolí řeky Inn hromadí jedovaté imise oxidů dusíku, málo souvisí s globálním oteplováním a s emisemi zrovna toho tvého vozu.
3. Emise konkrétně z tvého vozu představují mnohem větší nebezpečí (v podobě přízemního ozónu) právě tam, kde slunce často svítí.