Nejlepší prevence problémů je nejezdit na spotřebu.lengy60 píše:Jediné co budu řešit,zda občas preventivně neprohnat sáním některý z těchto přípravků...
Jaké pneu?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké pneu?
Re: Jaké pneu?
Tak o tom není pochyb a já určitě nejsem ten typ. Spolu s tím je samozřejmostí včasná výměna oleje,tam je také jasno,ale přeci jen se mohou v sání ty úsady objevit,což se také bohužel děje.Jerry3 píše:Nejlepší prevence problémů je nejezdit na spotřebu.lengy60 píše:Jediné co budu řešit,zda občas preventivně neprohnat sáním některý z těchto přípravků...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké pneu?
19.listopadu. A budeš mít obuto zimní Když už jsme v hen té niti o gumáchlengy60 píše:....Kolikátého je vůbec ta slezina....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké pneu?
Vždyť přece už psal, že bude mít celoročky.
Re: Jaké pneu?
Vítej do klubu předsedo!Pitris píše:19.listopadu. A budeš mít obuto zimní Když už jsme v hen té niti o gumáchlengy60 píše:....Kolikátého je vůbec ta slezina....
lengy60 píše Kolikátého je vůbec ta slezina,už si taky houby pamatuji...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké pneu?
Motor má EGR a turbo, mno... Nemám ani jedno.lengy60 píše:...zda občas preventivně neprohnat sáním některý z těchto přípravků...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké pneu?
lengy: Pokud to budes pravidelne prohanet plynovym pedalem,tak zadny z tech pripravku nebudes potrebovat
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké pneu?
To mám samozřejmě v úmyslu,tedy až po záběhu. Ale přímovstřik s turbem jsem nikdy neměl,takže zkušenosti mám nulové a vycházím pouze z toho co si někde přečtu jako třeba tohle.
Občasná jízda ve vyšších otáčkách samozřejmě není samospásná, ale pomáhá zabraňovat přílišnému usazování karbonu tím, že komponenty motoru dosahují vyšší teploty a případné lehké nánosy uhlíku se tím spálí.
Ve válcích a částečně na ventilech to možná pomůže,ale v sacím potrubí?Motor také pracuje v určitých otáčkách v Atkinsonově cyklu,což by také mělo pomoci,tož uvidím. Jak jsem psal,zatím má pouze kusé informace od pár lidí,kteří tento motor vlastní a problémy(na rozdíl od majitelů motorů 1.6 THP)problémy nemají.Dnes jsem natankoval první nádrž,jako obvykle BA 95 + 2 panáky Wynnsu,takže to pomalu rozjedu.
Občasná jízda ve vyšších otáčkách samozřejmě není samospásná, ale pomáhá zabraňovat přílišnému usazování karbonu tím, že komponenty motoru dosahují vyšší teploty a případné lehké nánosy uhlíku se tím spálí.
Ve válcích a částečně na ventilech to možná pomůže,ale v sacím potrubí?Motor také pracuje v určitých otáčkách v Atkinsonově cyklu,což by také mělo pomoci,tož uvidím. Jak jsem psal,zatím má pouze kusé informace od pár lidí,kteří tento motor vlastní a problémy(na rozdíl od majitelů motorů 1.6 THP)problémy nemají.Dnes jsem natankoval první nádrž,jako obvykle BA 95 + 2 panáky Wynnsu,takže to pomalu rozjedu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké pneu?
Je dost pravděpodobné, že v tom případě se motor zcela obejde bez EGR, tedy problém zanášení sacího traktu odpadá.lengy60 píše:...ale v sacím potrubí?Motor také pracuje v určitých otáčkách v Atkinsonově cyklu,což by také mělo pomoci,...
Re: Jaké pneu?
No to by bylo fajn,ale obávám se že tam je,tedy něco na straně 23 o tom píší.
https://www.arts-et-metiers.asso.fr/man ... _rendu.pdf
Bohužel francouzsky neumím,ale byl bys té dobroty a koukl na to? Předem děkuji.
Jinak jsem dnes zjistil,že jsem včera vesel natankoval BA95+Wynns a ono je na víčku BA 98 nebo BA 100. Musím zjistit,proč se má tankovat prémiový benzín,zda pouze kvůli uváděné nekvalitě na východních trzích,aditivaci či něčemu jinému.Rád bych zůstal u toho,že si budu aditivovat sám a ne spoléhat na to,jak se výrobci to povede výrobci.
https://www.arts-et-metiers.asso.fr/man ... _rendu.pdf
Bohužel francouzsky neumím,ale byl bys té dobroty a koukl na to? Předem děkuji.
Jinak jsem dnes zjistil,že jsem včera vesel natankoval BA95+Wynns a ono je na víčku BA 98 nebo BA 100. Musím zjistit,proč se má tankovat prémiový benzín,zda pouze kvůli uváděné nekvalitě na východních trzích,aditivaci či něčemu jinému.Rád bych zůstal u toho,že si budu aditivovat sám a ne spoléhat na to,jak se výrobci to povede výrobci.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké pneu?
Franštinou taky nevládnu, jen diagram točivého momentu motoru (toho THP 130) mi připomíná PD motory ve Fabii - rychlý nárůst, v 1750/min. maximum do 3500 a pak z hrušky dolů... A je-li předepsáno prémiové palivo, tož se tím halt budeš muset řídit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké pneu?
Jirko,ale podobně to má i 1.6 VTI,tam také neroste krouťák lineárně s výkonem,roste do 4.250 ot/min a pak to také padá,zatímco výkon roste až do 6.000 ,zde do 5.500 ot/min.Auto je nové a motor v záběhu, takže ho nechci mordovat,ale proti VTI nebe a dudy. S benzínem uvidím,nejde mi o peníze,klidně budu tankovat Vervu 100,MOL,OMW,ale jen o tu aditivaci,uvidím co se dozvím zítra v servisu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké pneu?
sic to není z Fabie a ani z 96kW PDčka, ale ± jo (graf mého Sharana)
Jináč obě auta Conti TS850 a musím dát za pravdu Návštěvníkovi, že nástup do zatáčky je takovej divnej. Chvilku se čeká než se guma „zvrhne“ a nadeformuje se tak aby přenášela síly, ale pak už to zatočí kam má
Jináč obě auta Conti TS850 a musím dát za pravdu Návštěvníkovi, že nástup do zatáčky je takovej divnej. Chvilku se čeká než se guma „zvrhne“ a nadeformuje se tak aby přenášela síly, ale pak už to zatočí kam má
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Jaké pneu?
Ano, jejich chování bych nazval krajně neharmonickým. A jako protipól bych uvedl Nokian WR D4 - prostě dokonalá jízdní harmonie!
Re: Jaké pneu?
Rádo se stalo! : Hovoří se tam pouze o stabilitě hoření při vysokém podílu EGR, ovšem nikde není napsáno, že by to mělo ventil EGR. Naopak z info poněkud dále v textu vyplývá, že část (logicky regulovatelná nastavením překrytí ventilů) výfukových plynů zůstává ve válci pro další cyklus.lengy60 píše:No to by bylo fajn,ale obávám se že tam je,tedy něco na straně 23 o tom píší.
https://www.arts-et-metiers.asso.fr/man ... _rendu.pdf
Bohužel francouzsky neumím,ale byl bys té dobroty a koukl na to? Předem děkuji.
Tak v servisu se už ptát ani nemusíš, neboť v tom tvém odkazu se explicitně píše, že ten motor prakticky pořád jede "na hraně" maximálního možného předstihu. Jinými slovy, když tam budeš lít N95, pošleš záměr motoráře do kytek. Pro bližší pochopení tě odkazuji na tuto mou debatu s Hombrém:lengy60 píše:Jinak jsem dnes zjistil,že jsem včera vesel natankoval BA95+Wynns a ono je na víčku BA 98 nebo BA 100. Musím zjistit,proč se má tankovat prémiový benzín,zda pouze kvůli uváděné nekvalitě na východních trzích,aditivaci či něčemu jinému.Rád bych zůstal u toho,že si budu aditivovat sám a ne spoléhat na to,jak se výrobci to povede výrobci.
http://www.oleje.cz/forum/shell-v-power ... 3-120.html