Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Výborná guma a ještě lepší cena za komplet 120/70-17 + 190/50-17 Bridgestone Battlax BT016 PRO
http://www.moto-pneu.cz/cs/bridgestone- ... ro-rab.htm
http://www.moto-pneu.cz/cs/bridgestone- ... ro-rab.htm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tož jsem už zase vyměnil olej ve vidlích - Repsol 10W - a to je on. O něco viskóznější než původní "origo" olej, ani Motul 15W by nebyl lepčí, soudím. Byl totiž (Motul 15W) kupodivu od pohledu tekutější (než Repsol 10W), a to jsem nechtěl. Vypuštěný "proplach" Mogul VG15 jsem si chtěl nechat třeba do pily na řetěz, ale když jsem ho viděl, musím uznat, že se to fakt propláchlo, takže šel do odpadu. Fukce vidle lepčí jak nová .
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes provedeno umělé dýchání zadní gumě. Je na odpis, ale potřebuji odjet 1000 km do výměny oleje, a zaparkovat na zimu. Tak jsem použil knot a pěnu na nouzovou opravu cyklo pláště. Ta mini pěna dokonce nafoukla gumu bez problému na 2 bary a oprava je OK -zkušebně odjeto 200 km po krásách Moravy
Zároveň provedeno ošetření paliva mým speciálem 100 okt benzín + petrolej + VIF. Po zahřátí motoru jako bych byl na střelnici.
Zároveň provedeno ošetření paliva mým speciálem 100 okt benzín + petrolej + VIF. Po zahřátí motoru jako bych byl na střelnici.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mladej má pravdu - si ďábel....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To teda si Takhle zkoušet motronic
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Motronic je spokojený a oddechl si. Motor je chlazen vzduch - olej a ten dostává tou Babišovou sračkou na prdel, obvzláště s neaditovaným palivem, tak se mu musí pomoci.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Motronic dá bez katu s Y svodem benzín s 80 oktany Takže lehce aditivovanej surovej benzín Každopádně petrák sem nezkoušel Nejlepší na vypálení je trochu střelba s otáčkama od 5000 do 5500 ot a nebo ustálená rychlost po dálnici v tomto spektru. Pak je koncovka úplně bílá a po karbonu ani památky. Stačí 50 km
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Copak se ti zase nezdá?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo, ono se to dá, ale s nekvalitním benzínem se Brumla nekamarádí, žere ho,blbě se sbírá do 3000 otáček. Po dvou nádržích se veškerý bordel vyjel a s panákem 0,05L v poměru 1:2 - VIF:perolej to od 2000 tahá jako bejk, po startu se mašina na volnoběh netřepe jako sulc a nekucká. Ve vyšších točkách po zahřátí jak při přeřazování i podřazování si zastřílá. Součástí origo VIFje i petrolej, tak pro čistící efekt a zvýšenou mazivost benzínu jsem trochu petráku přidal.V technickém listě sice udávají % obsah petroleje, ale moc tomu nevěřím, výrobce udá, co tam je, ale poměry má pod pokličkou. Vše odzkoušeno na Mondeu, kdy po pár nádržích týhle směsy, kdy mě motor bral 0,4L oleje na 1000 km, najednou jsem na 0,2L a stále se nemohu doměřit, protože jsem po 2000 km něco dolil a najednou po dalších 2000 km je hladina stejná. Jen doplňuji, že benzín v oleji není, aby zachoval hladinu oleje.
PS: ono komprese BMW je na takovém stupni, že se blíží spíše na nutnost 98okt. benzínu , tak nevím, jak by schlamstl tu osumdesátku.
PS: ono komprese BMW je na takovém stupni, že se blíží spíše na nutnost 98okt. benzínu , tak nevím, jak by schlamstl tu osumdesátku.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
to Durex: Honzo, mohu se zeptat jak to vypadá s tím Elfem 10w60
Jinak já do motky Vervu 100 (nebo, když není k dispozici, tak N95 a mám pod sedlem na 2 nádrže VIF).
Jinak já do motky Vervu 100 (nebo, když není k dispozici, tak N95 a mám pod sedlem na 2 nádrže VIF).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Když už se tu probírá spotřeba v jedné stopě, nedá mi to, abych nepřišel se svou troškou do mlýna. V sobotu, kdy ještě bylo pěkně, jsem jel vyvětrat hlavu (motorkářů bylo všude plno) a jen tak bez cíle a záměru jsem najezdil za část odpoledne po spíše kvalitních silnicích v místním kopcovitém terénu skoro 130 km. No a při dojezdu mi PP ukazoval průměrnou spotřebu 38,3 km na litr, tedy něco těsně přes 2,6 l/100 km (skútr 330 ccm, 33 PS, 220 kg + mých 100 kg, s 50l kufrem vzadu). Podotýkám, že jsem nijak sice nezávodil, ale motorkáři mne předjížděli jenom na rovinkách a výjezdy ze zatáček jsem si vyloženě užíval. Pro pořádek dodávám, že po dálnici ve dvou na rychl. limitu 130 se dostávám až k 5 l/100 km.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No vidíš že to jde, nakonec se staneš zdejším rekordmanem v nízké spotřebě .
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak skoro třipade už jde za plynem hezky Jinak já při běžné projížďce asi 6 na 100, když "zatáhnu" v normálním provozu tak asi 7 a na okruhu to bylo asi 12 na 100
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hombre: Kompresní poměr je u Báwa docela směšnej. Nějakých 10:1. Na ten málooktanový benzín to dokáže jet proto,protože motor má čidlo klepání a řídící jednotka upraví předstih. Ono totiž to báwo je stavěný jako auto. O nějaké adaptivní řídící jednotce si mohli motorky nechat jen zdát. Když už teda měly stříkačku místo karbců,což do roku 2000 byl dost standard,tak byla natvrdo nahraná mapa a podle toho se jelo. Což ostatně platí tak nějak pořád. I když dnes je tam těch čidel už sakra dost a už to není to,co to bývalo. Proto bylo třeba GS tak oblíbený u cestovatelů,kteří jezdili dost na východ a do ruska. Prostě si to ten benzín schrouplo.
Pitris: Olej je a zatím dost,ale sakra to mizí-je po něm dost hlad
Pitris: Olej je a zatím dost,ale sakra to mizí-je po něm dost hlad
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis