Je to tak jak napsal kolega,ovšem nečekej nějaký extra rozdíl. Já měl obě motorizace a ve 2 lidech,2 kola + bagáž na 14 dní jsem nějaký echt rozdíl neviděl.Snad jen to,že ten 16 V se musel v některých místech víc točit,ale to mohlo být klidně tím,že jsem auto koupil po 70 letém dědovi,ale docela se mi povedlo ho nakonec rozhýbat - tedy to auto.NOVON píše:TO Lengy60: XP 1.6 8V 70kW nebo 1.6 16V 80 kW..Prosim te,je tam znatelny velky rozdil v dynamice?Vcera jsem absolvoval cestu s tchanovym Picassem Frydek-Mistek/Broumov a zpet,ci-li neco kolem 600 km,nalozeni 4 dospeli a dite,no a v kopcich jako fakt slabota,hodne slabota..Maji tu slabsi motorizaci.
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Moze byt 10kw rozdiel ale aj nemusi Uz len kvoli tomu poctu ventilov jak pise aj lengy tj 16V treba viac potocit. Vtedy zalezi aky "styl" preferuje dany uzivatel. Ak mu tocenie nic nehovori lepsie mu bude jazdit s tym menej vykonnym motorom.
Ked som porovnaval 1.2HTP 47kw s mojou 1.4 66KW tak HTP isla lepsie od spodu. Papierovo si kazdy povie ze radsej 66kw ale v skutocnosti na pohodove vozenie staci 47kw.
A hodne zalezi aj na prevodovke
Ked som porovnaval 1.2HTP 47kw s mojou 1.4 66KW tak HTP isla lepsie od spodu. Papierovo si kazdy povie ze radsej 66kw ale v skutocnosti na pohodove vozenie staci 47kw.
A hodne zalezi aj na prevodovke
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
lengy60: No právě by nám to prostorově vyhovovalo,i servisování bych překousnul-cokoliv kolem motoru se dělá kurev.ky špatně,ale sakryš,dyť to jelo jak "jednobodová "felda..Jako už jsem s tím jezdil hodněkrát,alr vždy jen tak ve 2 lidech,až tedkom plně obsazený..
Vím,dávali tam i 1.8 16V 85 kW,ale nepotřebuju,aby mi to žralo olej,v zimě zamrzala klapka a odvětrání bloku motoru..
Vím,dávali tam i 1.8 16V 85 kW,ale nepotřebuju,aby mi to žralo olej,v zimě zamrzala klapka a odvětrání bloku motoru..
Naposledy upravil(a) NOVON dne sob srp 27, 2016 15:53, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
jerome: No převodovka je tam "krátká",při 130 to bude točit určo přes 4000 ot,tedy podle kraválu,otáčkoměr tam není.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Ještě jsem zapomněl v tom fofru dodat,že u druhé(1.6 16V) byl motor po výměně vzduchového filtru a svíček(dle servisního plánu předčasně),jakoby ho polil živou vodou.
Tož jeli ti málo 100/110 k,tak je k mání C4P s motorem 1.6VTI 120 k.
Jinak já jsem žádný hluk ve 130 ani u jedné nepozoroval.
1.8 určitě ne,ale pokud bys chtěl ropáka,tak se koukni po 2.0 HDI.
Tož jeli ti málo 100/110 k,tak je k mání C4P s motorem 1.6VTI 120 k.
Jinak já jsem žádný hluk ve 130 ani u jedné nepozoroval.
1.8 určitě ne,ale pokud bys chtěl ropáka,tak se koukni po 2.0 HDI.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
A ještě jedna věc,aniž bych tě chtěl nějak podceňovat,víš na 100%,že to je 70kW?Ony byly ty motorizace dvě,65 a 70 kW,nepočítám 74kW,která se dávala je do výbavy Chrono.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Ale notak.. Hrabal jsem se v tom nesčetněkrát..lengy60 píše:A ještě jedna věc,aniž bych tě chtěl nějak podceňovat,víš na 100%,že to je 70kW?Ony byly ty motorizace dvě,65 a 70 kW,nepočítám 74kW,která se dávala je do výbavy Chrono.
NFV motor,či-li 70 kW,kat hned u svodů,2 lambdy,EURO 3
NFZ motor,65 kW,1 lambda,EURO 2.Dával se jen krátce zpočátku výroby.Nicméně jednodušší motor.
Vím,že 2.0 HDI by byl ideální motor pro takové auto,ale CR fakt nechci..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Proto jsem také napsal..."aniž bych tě chtěl podceňovat",ale možná proto,že jsi se v tom hrabal,to tchánovi nejede. Teď vážně,nečekáš snad od 70 kW motoru,že to bude nějaké letadlo,že ne?
A aniž bych chtěl nějak propagovat naftu,tak na 2.0 pějí majitelé na rozdíl od 1.6 samou chválu.
A aniž bych chtěl nějak propagovat naftu,tak na 2.0 pějí majitelé na rozdíl od 1.6 samou chválu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
lengy60: No tak asi z ciste praktickeho hlediska se dame smerem 70 kW a pak do toho LPG.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Jasne ze nafta bude v takomto mikrobuse pocitovo lepsia. Skor s nim rozhybe. Tam je ten rozdiel co som pisal ze ak nemas problem s tocenim motoru tak benzin bude gut ak ta to nebavi budes sa s nim trapitlengy60 píše:A aniž bych chtěl nějak propagovat naftu,tak na 2.0 pějí majitelé na rozdíl od 1.6 samou chválu.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
No nejsem vytacec motoru,to me nikdy nebavilo.Tedy obcas,pokud je to potreba,tak jo,ale furt ee..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
To chrochtadlo v XP je spíš o tom,že to jede furt jako tank díky krouťáku. Nevím,kolik chceš investovat,ale tobě by mohl vyhovovat motor 2.0 103 kW,ten ale v XP nenajdeš,až v C4P.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Zajímavý článek o zajímavém vozu, o jehož existenci jsem neměl ani potuchy.
http://auto.idnes.cz/minibus-zil-cxx-/a ... jetiny_erp
http://auto.idnes.cz/minibus-zil-cxx-/a ... jetiny_erp
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Preslapov maju v posl.dobe dost ale zda sa mi ze toto im vyslo
http://pc.zoznam.sk/novinka/volkswagen- ... -nabijania
http://pc.zoznam.sk/novinka/volkswagen- ... -nabijania
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Jerome, naprosto výjimečně (po zavedení povinné identifikace) jsem se přihlásil, abych ti napsal, že stále žiješ v marketingovém omylu, což je zřejmě dané absencí jakýchkoli praktických zkušeností s technickými věcmi, v daném případě s tzv. "elektrovýzbrojí". A jelikož mně evidentně nevěříš, vypůjčím si jeden příspěvek z diskuse pod tím článkem, abych alespoň trochu ilustroval, jak velkou hloupost u čtenářů, které má za úkol "zmasírovat" (a u tebe se to evidentně povedlo), ten, kdo ho účelově vypustil, předpokládá.
(cit.)
Re: Volkswagen naznačil elektrické vozidlo. 480km dojazd iba ...
30. august 2016 - 14:00 poslal Pavol Filek
Tesla nemá len 240 V nabíjanie, ale aj 400 V a 110 kW výkonu sa tam tlačí do 70 až 100 kWh baterky cca. 1:15 , ale nie do plna, lebo potom zaberajá BMS a tá nestíha s 110 kW výkonu, len s nejakými 10-kami kW. A keby VW vyrobil taký Golf, tak ak by sme počítali priem. 0.22 kWh pre km, tak na 482 potrebujeme 110 kWh baterku, nabiť ju na 90 % pri 90 %-nej účinnosti by sme potrebovali 472 kW nabíjačku, pri 800 V to sú 590 A nabíjacie a aj balančné prúdy, to si neviem predstaviť, aké hrubé Cu káble by tam boli, jedine že tam dajú supravodivé a budú to chladiť.
Už ste niekto robili battery pack pre osobné auto a balancovali ste články na +- 10 mV ?
(konec cit.)
Sám za sebe k tomu snad jen dodám, že neznám technologii (tzv. "battery chemistry"), která by umožňovala bez poškození samotného akumulátoru absorbovat náboj větší (tj. nabíjet nábojem větším) než 5C. Sami si tedy spočítejte, kolik by se do té trakční baterie dalo efektivně "pumpovat" a jak dlouho by trvalo ji nabít alespoň na 80% jmenovité kapacity...
(cit.)
Re: Volkswagen naznačil elektrické vozidlo. 480km dojazd iba ...
30. august 2016 - 14:00 poslal Pavol Filek
Tesla nemá len 240 V nabíjanie, ale aj 400 V a 110 kW výkonu sa tam tlačí do 70 až 100 kWh baterky cca. 1:15 , ale nie do plna, lebo potom zaberajá BMS a tá nestíha s 110 kW výkonu, len s nejakými 10-kami kW. A keby VW vyrobil taký Golf, tak ak by sme počítali priem. 0.22 kWh pre km, tak na 482 potrebujeme 110 kWh baterku, nabiť ju na 90 % pri 90 %-nej účinnosti by sme potrebovali 472 kW nabíjačku, pri 800 V to sú 590 A nabíjacie a aj balančné prúdy, to si neviem predstaviť, aké hrubé Cu káble by tam boli, jedine že tam dajú supravodivé a budú to chladiť.
Už ste niekto robili battery pack pre osobné auto a balancovali ste články na +- 10 mV ?
(konec cit.)
Sám za sebe k tomu snad jen dodám, že neznám technologii (tzv. "battery chemistry"), která by umožňovala bez poškození samotného akumulátoru absorbovat náboj větší (tj. nabíjet nábojem větším) než 5C. Sami si tedy spočítejte, kolik by se do té trakční baterie dalo efektivně "pumpovat" a jak dlouho by trvalo ji nabít alespoň na 80% jmenovité kapacity...