Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mně se to naopak (vzhledově) zamlouvá...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ale jo. Někdo holky jiný vdolky. A jak kdysi zmínil Petr: každý jsme jiní člověci Rád bych ho viděl
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano, tak to je. Mně se třeba velice líbí i bávo, co si pořídil Karel...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, ten jeho mastodontík je pěknej cesťák
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ale nemá chobot,ten tam cpu při tankování
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mě se ta F4Z líbí ale chápu, že někdo má radši ostré hrany
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durexi, máš zkušenosti s viskozitami tlumičových olejů od různých výrobců? Psal jsem již ve vlákně Motovýlet o své příhodě s normami tlumičových olejů.
P.S.: Jo, a taky jsem seznal, že jsem se na celou výměnu měl vybodnout, jak jsi mi doporučil, ovšem nikoliv proto, že na to nemám speciální vybavení (což se zvládlo celkem dobře), ale právě kvůli viskozitám olejů (což se ukázalo jako největší problém). Teď mám silný dojem, že pro posouzení viskozity je lepší rozum a dobré oko, než nějaké nápisy na obalu .
Zdá se mi totiž, pouze na pohled a na "potřep", že např. Motul 10W i Motul 15W jsou méně viskózní než např. Repsol 10W. Mělo by to snad být vše dle SAE, jestli dobře chápu (možná ne), že tyto hodnoty jsou převzaty z motorových olejů.Ital píše:Durex: Tak harakiri jsem spáchal. Jediný, a to podstatný, problém je ten, že jsem jako blbec koupil olej "patnáctku", ale normy VG15, ovšem měl jsem koupit SAE15. Prodávala mi to ženská, čili jsem měl být, když už ne dobře informovaný, tak alespoň opatrný. Takže, jak jsem dodatečně zjistil, tam mám nižší viskozitu než předtím. Nu což, tenhle bude proplach a někdy si to zopakuji, potěší hlavně Pitrise - budu často měnit olej. Práce je to hezká, bez stojanů horší, ale dá se i tak, jen to dlouho trvá. Vidle je jednoduchá, jeden šroub dole chvíli kladl odpor, utáhnout to jde i bez pružin a uzavření nafest. Vidle funguje i tak, žehlení nerovností je lepší, ale vidle se víc zanořuje při brzdění a tlumí asi méně. Také se zlepšila účinnost přední brzdy, trochu vytvrdla páčka. Hýbal jsem s hadičkami, snad nějaká bublinka vybublala. Aspoň tam je čistý olej, no.
P.S.: Jo, a taky jsem seznal, že jsem se na celou výměnu měl vybodnout, jak jsi mi doporučil, ovšem nikoliv proto, že na to nemám speciální vybavení (což se zvládlo celkem dobře), ale právě kvůli viskozitám olejů (což se ukázalo jako největší problém). Teď mám silný dojem, že pro posouzení viskozity je lepší rozum a dobré oko, než nějaké nápisy na obalu .
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
S tim jsem si vloni užil svoje. Honza tam dal co tam ma byt a pruser. Pak jsem dal 7,5 trochu lepší ale až 5ka funguje jak ma. Teda jak mi vyhovuje. Ovsem dle myho prazskyho mechose, který taky nechapal, neni vyloučeno, že původní majitelka si nechala dat jiny brka. To se pohledem zjistit neda. A taky je to mnou, mam radsi, jako cestak, radsi měkký motorky. Tak je tam tuším že Motul. Přitom si starsi Hornety piloti spise pritvrzuji, olejem.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
PiJu, vidim, že máš KLE. Chtěl jsem si ji kdysi koupit, kvuli motoru co jsem měl v ENce. Jen mi vadilo, i v ENku, zprevodovani almary. Možná by se to dalo vyřešit koleckem nebo rozou, což u ENka jaxy neslo. Ale motor, když jsem upravil sání, bomba!
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To víš že mám zkušenosti. U motorových olejů si jsou viskozity dost podobné a je jedno,kdo to vyrobí. U převodových nebo hydraulických olejů jsou ty tolerance daleko větší a tady už docela záleží na konkrétním oleji. Takže v kostce řečeno,od nějakého výrobce to může být 10W a u jiného 7,5W atd ... Těma viskozitama sem se zabýval celkem dlouho,když sem ladil podvozek na mojí Hayabuse. každopádně tam frkni 15W a neřeš to ... Stejně to chceš prodat ne? Ještě by si mohl pořešit progresivní pružiny,kdyby si to chtěl o dost zlepšit a nebo levnější řešení. Na každou pružinu hoď 2 desetikoruny
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To tučný je důležitý,protože když jsem si to zkusil já,tak pro mě to bylo neskutečně moc měkký a byl to houpací kůň Dát si na tom zatáčky po horší silnici malinko na krev,tak to nebude stíhat a musí to motorku hrozně rozhodit a při brždění (myslím tím plný brzdy) se bude dost potápět. Ale každýmu vyhovuje něco jinýho. Já to dělal podle manuálu tak,jak by to opravdu mělo být A paradoxně i s tím olejem hustším se mi to zdálo měkký Je ale jasný,že po úraze to nemohlo být natvrdo ...Pedro píše:ale až 5ka funguje jak ma. Teda jak mi vyhovuje
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jenže ja moto pouzivam i chladnem období, převážně účelově. A když na vidle fouka, v teplotách kolem nuly..., ja radsi zatacku prohoupu nez na nerovnostech proskakam. Nejen zatacku...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Proto mi nesedi i současné gumiii. Tvrde a pritom mizi. Až prijde čas, vratim se k mě, vyhovujicim. Pohodlim i km najezdem.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Možná by se hodilo, vymenit stroj. Jenže mi vyhovuje posezem, pohodlim a technikou. A ze si tam pipina nechala dat těžší převod.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex: No jo, podložit pružiny - jenže netuším, jaká je tam tolerance na dosednutí pružin na doraz. Těch pár mm asi jo, ale nevim.