Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
Fungl novou,dálnice 130-140 ...čemu se diví?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba - a jiné
NOVON: O3 1.4TSI má 103kW, 132kW má, tuším, 1.8TSI. Ale to neva, i tak ta spotřeba malá není.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba - a jiné
Nevím jak v O3, ale i 1.4 TSI (twincharger) býval naladěn na 132kW. Ale 10,6 na sto při 130-ti?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Ved je známe,že TSI motory su usporné,len ked sa podtáčaju.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Spotřeba - a jiné
Proto, i když jsem vychválil 1,2 TSI automatem, jsem rád za moji 1,4 s manuálem.Brembo píše:Ved je známe,že TSI motory su usporné,len ked sa podtáčaju.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba - a jiné
Kdo mě už trochu zná, ví, že nejsem příznivcem ani malých motůrků ani automatických (či jim podobných - DSG, Easytronic, variátor) převodovek. Ke svému motoristickému životu potřebuju prostě motor s vyšším objemem a počtem válců a vedle sebe na tunelu (či u volantu, to je fuk) klacek, s nímž si můžu podle libosti kvedlat, pak mám pocit, že auto jede aspoň trochu podle toho, jak chci já, a ne jak chce ono (ano, některé převodové systémy umožňují ruční/sekvenční řazení, ale to stejně není ono... .) Automat jsem za jistých okolností, ale se skřípěním zbytku zubů, ochoten připustit, nicméně zas jen a pouze v kombinaci s odpovídajícím motorem (V6, V8 nejlépe 4L objemu a výš.)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba - a jiné
Nemůžu říct, že bych já nebo táta motor podtáčeli a většina jízd je do 10 km a za 7500 km dlouhodobá spotřeba 6l/100km...Brembo píše:Ved je známe,že TSI motory su usporné,len ked sa podtáčaju.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Spotřeba - a jiné
Já jsem měl podobnou filozofi a ani jsem ji úplně neopustil. Nicméně minulý rok jsem absolvoval delší jízdu, jako spolujezdec v BMW X3. Motor jen 2.0 D (140kW) a 8° automat. Jelo to docela logicky, plynulé řazení, podřazovaní ve vhodný moment bez cukání, při požadavku na dynamiku vytáčení motoru...Colommbo píše:Kdo mě už trochu zná, ví, že nejsem příznivcem ani malých motůrků ani automatických (či jim podobných - DSG, Easytronic, variátor) převodovek...
Osobně bych to s ohledem na tahání přívěsu, kdy spojka v kolonách dostává na frak, měnil z fleku.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Spotřeba - a jiné
Pokud vím,tak ta úspora přeplňovaných 3 válců by se měla a také projevuje hlavně v městském provozu.Pokud jsem měl možnost srovnání motoru 1.4 16 V 63 kW a 1.2 TSI(4 vál)63 kW,tak právě v městském provozu byl ten druhý úspornější,pokud se to honilo po dálnici spotřeba vycházela +- na stejno. Průměrnou rychlost 170 km po dálnici jsem jako ti testéři Peugeotu 308 SW nikdy nedosáhl,takže těžko říct,zda by ta spotřeba byla také 15 l,jak v tom testu uváděli.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
A co z toho Tvého příkladu dokazuje úsporu přeplňovaných 3 válců, když....
....jsou oba motory čtyřhrnkylengy60 píše:....Pokud jsem měl možnost srovnání motoru 1.4 16 V 63 kW a 1.2 TSI(4 vál)63 kW,tak právě v městském provozu byl ten druhý úspornější,pokud se to honilo po dálnici spotřeba vycházela +- na stejno....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Já nemám potřebu dokazovat nikomu nic a navíc jsem měl dojem,že je zde řeč o motorech TSI,což i ten 4 vál byl.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Ale poukazoval jsi na přeplňované tříválce vs. čtyřválce.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Spotřeba - a jiné
No a co?Taky má ten 3 vál menší obsah nebo ne?Mně se nejvíc líbí,že v tom nikdo nejezdil,nemá s tím žádné zkušenosti,ale všichni už dopředu vědí,že to bude stát za prd.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Nenech prchlivost cloumat svým majestátem jen jsme se podivili, že si konstatoval tříválec a srovnával čtyřválce.
A máš pravdu - v tříválci jsem nejel a dobrovolně ani nechci něco co má válců míň jak kol. Ten tříhrnek ani kdyby měl 3 turba a 300koní tak prostě (aspoň trošku) kulatě nepůjde
A máš pravdu - v tříválci jsem nejel a dobrovolně ani nechci něco co má válců míň jak kol. Ten tříhrnek ani kdyby měl 3 turba a 300koní tak prostě (aspoň trošku) kulatě nepůjde
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF