VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Mno ted jezdim po delsi dobe z audinou,jinak s ni jezdi zena.Prvne asi 200 km bez VIFu,pak jsem natankoval 34 litru benalu a dal tam 50 ml vifu,ci li velkou stamprlu..no a zase mi motor zlenivel,je poznat,ze je tupejsi..Zajimave je,ze u dieslu toto nepozoruji,spise naopak..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF
Jestli jsi tam náhodou nenalil toho naftovýho VIFa
Já musím říct, že rozdíl v dynamice nepozoruju, víc rozdílu udělá váha vzduchu jak se zrovna vyspí, ale určitě je po VIFu tišší chod chrochtajícího PDčka
Já musím říct, že rozdíl v dynamice nepozoruju, víc rozdílu udělá váha vzduchu jak se zrovna vyspí, ale určitě je po VIFu tišší chod chrochtajícího PDčka
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: VIF
Jestli jsi ho nedal moc,správně by mělo být 34 ml či ne? Někdo tady na fóru popisoval,že když ho dal víc,tak to stálo za prd. A taky můžeš vyzkoušet Wynn´s. Supremium Petrol.NOVON píše:Mno ted jezdim po delsi dobe z audinou,jinak s ni jezdi zena.Prvne asi 200 km bez VIFu,pak jsem natankoval 34 litru benalu a dal tam 50 ml vifu,ci li velkou stamprlu..no a zase mi motor zlenivel,je poznat,ze je tupejsi..Zajimave je,ze u dieslu toto nepozoruji,spise naopak..
http://citroeny.eu/do-paliva/2670-aditi ... 250ml.html
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: VIF
Já toto chtěl připodotknouti taky ale pak jsem se "zasekl" Tu nádrž asi prázdnou neměl když vzal těch 34l - možná tam desítka byla a to už by se k tomu doporučenýmu poměru ředení blíží. A Pedro taky míchá tak 700 - 1000 : 1, takže tady bych problém neviděl. Možná VIF nesedí kadžému motoru. Může vyzkoušet "hen ten mier - ej, čo to táram" Wynn´s....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Nechci se nikoho dotknout, možná něco podceňuju nebo nedokážu se svými omezenými vědomostmi vydedukovat, ale nedovedu si představit, co by to muselo být za svinstvo, aby jeho 1/1000 v objemu ovlivnila spalovací proces tak, že asi to nejmíň přesný čidlo v motormanagementu (řidič) poznal změnu.
Já si myslím, že tohle je woodoo nebo souhra náhod, kdy za zjištěné chování může něco úplně jinýho.
Kolikrát stačí jen jemná změna zvuku a člověk má pocit, že to lítá nebo naopak netáhne. Kdyby to změřil, asi by to bylo stejný.
Já si myslím, že tohle je woodoo nebo souhra náhod, kdy za zjištěné chování může něco úplně jinýho.
Kolikrát stačí jen jemná změna zvuku a člověk má pocit, že to lítá nebo naopak netáhne. Kdyby to změřil, asi by to bylo stejný.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: VIF
Ještě mě napadla jedna věc,když jsem dal poprvé do benzínu čistič poprvé,tak auto na nějakou dobu(150 km)jakoby ztratilo výkon,potom už OK.Ale také to může klidně být jak píše rousini.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: VIF
Ano,davam 700-1000. Protoze tankuju podle penez a ne litru. Kdyby se jezdilo stale ,,plna,, ,da se to treba michat presnejc. Ale to neni muj pripad. Tahat 50 resp 40litru,na moje jizdy je blbost. Snad jen do motky davam plnou. A skutra 5litru.
Takze v prumeru se pohybuji na pomeru cca 800-850. Auto moto.
Pravdou je,ze Sw behem prvnich cca 2000km dostaval 500. A nadale jak Alma a Hornik.
Jediny pozitivum u Sw je,ze z 90 ,/'
zmizely cerny saze z fuku. Jen sedivy opar. Takze za tech cca 5500 km v tomto pozitivum.
Jen pripomenu,tem co videli,ze Alma i Hornik mely fuky uplne ciste uz kdyz jsem je pritahl domu.
Zmenu chovani motoru mym stylem jizd neni mozne poznat. To by musel byt kujva rozdil. Asi jako v horni casti Gglockneru,tesne pred tim nez zacla bourka. Tam se mi zdalo,ze heft je otoceny i na relativne mirnem stoupani vic nez normalne. Ale zde je duvod jasny. Davam to jako priklad. Jinak ani na palivu nepoznam ani prd. At jezdim na Berounske Omv nebo Trutnovske Ono.
Takze v prumeru se pohybuji na pomeru cca 800-850. Auto moto.
Pravdou je,ze Sw behem prvnich cca 2000km dostaval 500. A nadale jak Alma a Hornik.
Jediny pozitivum u Sw je,ze z 90 ,/'
zmizely cerny saze z fuku. Jen sedivy opar. Takze za tech cca 5500 km v tomto pozitivum.
Jen pripomenu,tem co videli,ze Alma i Hornik mely fuky uplne ciste uz kdyz jsem je pritahl domu.
Zmenu chovani motoru mym stylem jizd neni mozne poznat. To by musel byt kujva rozdil. Asi jako v horni casti Gglockneru,tesne pred tim nez zacla bourka. Tam se mi zdalo,ze heft je otoceny i na relativne mirnem stoupani vic nez normalne. Ale zde je duvod jasny. Davam to jako priklad. Jinak ani na palivu nepoznam ani prd. At jezdim na Berounske Omv nebo Trutnovske Ono.
Re: VIF
Za F1 HTP 40kw velký rozdíl v chování motoru. Nechal si líbit výrazně nižší otáčky a pořád táhl. Šel mnohem jistěji za plynem. Za mě jasný rozdíl, ale spotřebu neměříme. V naftě nevím, ale sploužáci kupovali do pašíka i do xsary a byli spokojeni. Sám VIF do nafty nepoužívám, protože babišovice maže dostatečně, prý i čistí a víc netřeba.rousini píše:Nechci se nikoho dotknout, možná něco podceňuju nebo nedokážu se svými omezenými vědomostmi vydedukovat, ale nedovedu si představit, co by to muselo být za svinstvo, aby jeho 1/1000 v objemu ovlivnila spalovací proces tak, že asi to nejmíň přesný čidlo v motormanagementu (řidič) poznal změnu.
Já si myslím, že tohle je woodoo nebo souhra náhod, kdy za zjištěné chování může něco úplně jinýho.
Kolikrát stačí jen jemná změna zvuku a člověk má pocit, že to lítá nebo naopak netáhne. Kdyby to změřil, asi by to bylo stejný.
Re: VIF
tak znova som sa odhodlal vyskusat VIF letny naftovy, zatial prva nadrz 58L paliva, a tri vrchnaciky VIF, cize 60ml, zatial zmena ziadna, iba mam pocit ze motor mierne viacej cinka, teda zrejme vstrekovace, neviem cim to je ale badat to zanedbatelne, uvidime vyslednu spotrebu posledna nadrz bola 6,47L pred tym 6,68L
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: VIF
Predpokladám žeby sem mali byť presunuté príspevky z iného vlákny (zlepšit naftu) o naftovom Vife a pochybnostiach o existencii Lang Chemie - žeby Rakúšania klamali o firme založenej v roku 1955? http://www.lang-chemie.at/index4.asp?mo ... _content=0
Každopádne znie to trocha zvláštne, že všade sa uvádza "česká firma ktorá výrába VIF" , "český výrobce"..., ale necháva ho robiť v Rakúsku (asi kvôli nižším mzdovým nákladom ) - no možno je technológia výroby, či balenia takýchto prísad tak náročná (?)
Každopádne znie to trocha zvláštne, že všade sa uvádza "česká firma ktorá výrába VIF" , "český výrobce"..., ale necháva ho robiť v Rakúsku (asi kvôli nižším mzdovým nákladom ) - no možno je technológia výroby, či balenia takýchto prísad tak náročná (?)
Re: VIF
Omlouvam se za postovani v nespravnem vlakne("Jak si zlepsit naftu...").
Ale neni tam zadna zminka o pochybnostech existence firmy LangChemie Austria!!!To jsi spatne pochopil!Jedine co me zarazi,ze zadne aditivum od teto firmy neni bezne na trhu.Pouze poukazuji na SDA 600 a myslim,ze to bude pouze pro distributory paliv.Mozna si tam nechava delat Vervu Benzina
Jinak VIF,husta,tmava brecka je pro me absolutni propadak.
P.S
A nebo je VIF to jejich SDA 600.Kdyz to ctes,je specifikace temer shodna.Kdo vi
Ale neni tam zadna zminka o pochybnostech existence firmy LangChemie Austria!!!To jsi spatne pochopil!Jedine co me zarazi,ze zadne aditivum od teto firmy neni bezne na trhu.Pouze poukazuji na SDA 600 a myslim,ze to bude pouze pro distributory paliv.Mozna si tam nechava delat Vervu Benzina
Jinak VIF,husta,tmava brecka je pro me absolutni propadak.
P.S
A nebo je VIF to jejich SDA 600.Kdyz to ctes,je specifikace temer shodna.Kdo vi
- Colommbo
- Příspěvky: 9922
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
Netuším, jak vypadá naftový VIF, benzínový je vpodstatě řídká kapalina (ba, trochu hustší než voda, ale v žádném případě hustá) barvy světlého medu, taky jsem jej používal. VIF (do obou druhů paliv) někdo přidává a je spokojený, jiný nee, ale vím o několika nafťácích (CR), kteří na něj nedají dopustit.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
Asi tak - taky jej znám takového....Colommbo píše:....benzínový je vpodstatě řídká kapalina (ba, trochu hustší než voda, ale v žádném případě hustá) barvy světlého medu....
A funguje....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF