(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Itall

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Itall »

Fahrer píše:No, každopádně je docela hezká se zdravým názorem.
Já bych zas řekl, že je to kráva. Pokud se budou střílet jen navzájem v rodině, budiž...
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od skodovkar »

Brembo píše:a dalšia retardovaná chudera http://www.novinky.cz/koktejl/397309-pr ... o-zad.html
Zbraň má být samozřejmě dobře zabezpečena, ale za propagaci zbraní :wink: Jestli ona, holka nezbedná, nečetla americkou ústavu :twisted:
Raději být postřelen svým dítětem než vlastní vládou :wink:
Obrázek
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od skodovkar »

Krásná práce
Duchové Sudet...
http://fotografie.tode.cz/duchove-sudet.html
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od jerome »

Vcera sme menili olej v jednej Felke. Olej smrdel samy benzin. Po odmontovani filtru sme usudili ze uz len kvoli zhrdzavenemu lemu filtra olej asi nebol dlho meneny :roll: Neviem osobne som toto este nevidel:
Obrázek
Obrázek
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od jerome »

Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Brembo »

http://automix.atlas.sk/novinky/868745/ ... 28video%29
Páni novinári su poriadne prispatý,novinka spred 2 rokov je pre nich novinka. Na miestnej čerpačke to už maju minimálne 2 roky-od svojho zrodu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od kornel »

Konštruktérsky um a "inžinierske" riešenia VAGu sú unikátne :evil:

Podtlakové ovládanie vírivých klapiek v saní cez rameno a tzv. unášač-kĺb alebo niečo ako valček vo valčeku, ktorý hýbe vírivými klapkami (v modrom krúžku na obr. viď. nižšie) je vymyslený a skonštruovaný tak dokonalo, že po cca 130tkm sa to jednoducho rozpadne, klapky sú neovladateľné, rozhodená regulácia a neduhy v chode motora s tým spojené.. Riešenie je len jedno, komplet nové sacie parohy s ovládaním klapiek, nedá sa to opraviť, nedá sa vymeniť len ovládanie klapiek.. cca 400eur :lol:
Mimo to, aj samotné vírivé klapky pri zafixovaní ramena, ktoré ich natáča už aj tak mali vôlu ako vráta do stodoly..
Blbcovi ktorý toto skonštruoval nasrať do rúk, pretože kvôli takejto pi**vine musieť meniť celé sacie parohy s bižutériou, ďakujem pekne..
________________________________________________________________________
..stav v akom to má byť
Obrázek
________________________________________________________________________
..tu odpojené rameno podtlakového ovládania od tzv. "unášača"- na ktorom je už vidieť povyskočený menší vnútorný valček (ktorý natáča klapkami) z vonkajšieho valčeka. Problém ale nieje v odpájaní ramena od unášača, to len pre ilustráciu.. problém je v rozpadnutí samotného unášača, v ktorom je vnútorný valček len flagrantsky zalisovaný do vonkajšieho, čo sa časom úplne rozpadne
Obrázek
________________________________________________________________________
..tu je vidieť úplne vytiahnutý vnútorný valček unášača..
Obrázek
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Durex »

kornel píše:Blbcovi ktorý toto skonštruoval nasrať do rúk, pretože kvôli takejto pi**vine musieť meniť celé sacie parohy s bižutériou
On to nebyl blbec! Naopak to zkonstruoval tak dobře,že to vydrží celých 130 000 km a když se to pokazí,musí se měnit komplet celek za 400 eur ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Návštěvník

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Návštěvník »

Jsem stejného názoru. Problémem koncernových (VAG) výrobků není neschopnost výrobce (tu bych vztáhl na některé jiné), ale jeho mimořádná "prefíkanosť".
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od kornel »

no jo, záruku to vydrží..
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od kornel »

Inak pre zaujímavosť musím spomenúť, že som bol veľmi milo prekvapený (resp. zas až tak moc prekvapený som nebol :lol: ) stavom zasvinenia a zakarbonovania sacích kanálov a ventilov.. Po 130tkm bol prítomný len tenučký načernalý film, ktorý naviac šiel ľahko zotrieť handričkou.. žiadne nepríjemné napečené karbonové úsady, tvoriace sa "bradavice" na ventilových stopkách a pod. záležitosti ako to býva u týchto motorov bežné aj s o polovicu menším nábehom kilometrov :idea:

..takže nejazdenie na spotrebu ale naopak prevažne využívanie stredného pásma otáčok, časté vyháňanie pavúkov atď., tankovanie benzínu bez resp. s minimálnym obsahom hnoja tomu prospievajú.. Teda naviac ako sa zdá, ani plnotučný FullSaps motorsport olej tomu priamovstreku ani náznakom nerobí zle a vôbec tieto agregáty nepotrebujú kvôli karbonovaniu oleje so zníženým SAPS VW504/507.. a ani kvôli ničomu inému.
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1861
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od BigBang »

Pro EA211 stačí oleje VW502.00, takže není co řešit :)
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Pitris »

kornel píše:....takže nejazdenie na spotrebu ale naopak prevažne využívanie stredného pásma otáčok, časté vyháňanie pavúkov atď., tankovanie benzínu bez resp. s minimálnym obsahom hnoja tomu prospievajú.. Teda naviac ako sa zdá, ani plnotučný FullSaps motorsport olej tomu priamovstreku ani náznakom nerobí zle a vôbec tieto agregáty nepotrebujú kvôli karbonovaniu oleje so zníženým SAPS VW504/507.. a ani kvôli ničomu inému.
A vo tom to je. Motor protáhnout do otáček, točit a nenechat ho podtáčet a dusit při vpodstatě zvýšeném volnoběhu. Ale někdo bude jezdit podle šipek na palubovce jak řadit do kopce vyšší kvalt už při 16-ti stech otáčkách - a výrobce bude spokojen. Motor vydrží záruku a pak si spokojený zákazník přijde pro nový, protože je přece super že jezdí za 6 na sto.... Jo, kdyby to točil a nechal motor točit lehce, tak by jezdil za 7. A výrobce by neměl kšeft protože motor by vydržel 3x tolik....
Ale to už off topic :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět