507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Moderátor: Colommbo
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
VW504/507 je "univerzál" pro všechno - aby se to nepletlo. Ty máš common rail a tam na 10tkm v pohodě vyhoví i 505.00 či 505.01. A ta 505.01 je výkonnější, protože čerpadlo-tryska potřebuje pro tlak odolnější aditiva. Olej 505.00 do motoru čerpadlo-tryska ne ale 505.01 do common railu lze. Důležité je při DPF norma ACEA C3. A jestli 5w30 nebo 5w40 je celkem jedno....
Ano - olej VW507 je jistota a klidně ho použij ale určitě můžeš i 5w40 C3 s VW normou pro TDI....
Ano - olej VW507 je jistota a klidně ho použij ale určitě můžeš i 5w40 C3 s VW normou pro TDI....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Fuu tak to som fakt netušil vždy som si myslel že iba 507.00 do CR že je to ako z PD že iba 505.01 a teda 507.00 ale fakt som bol vtom že iba 507.00 a ked 507.00 može ist do PD tak musí plne plnit 505.01 a ty píšeš akoby 505.01 plnila lepsie tu 505.01 .Samozrejme dakujem za info som prekvapeny..A Ty by si tam nalial čo ?505.01 je lacnejsii ako 507.00 plus hovoríš že aj lepši kapanek a dal by si 5w-40 alebo 30 ako tam bol doteraz ?
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Jestli zůstaneš u 507 tak klidně ten Mobil1 ESP, jestli 5w40 tak např. https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... P-5W-40-5l nebo http://olejposta.sk/Eni_i-Sint_MS_5W-40 ... 49010.html nebo http://www.millersoils.cz/trident-longlife-5w40
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Dobre a Yacco v 507.00 nebude lepši ako Mobil1? Asi ostanem pri 507.00 a 5w-30.
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... VIF-zdarma
Dakujem inak mate skusenosti stymto predajcom da sa dopravit aj na SK..
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... VIF-zdarma
Dakujem inak mate skusenosti stymto predajcom da sa dopravit aj na SK..
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Jestli v 507 Yacco, Mobil1 nebo koneckonců i ten Valvoline je celkem jedno a ani v těch drobných odchylkách nehledej problém. I ten Mannol bude gut, ale jesti máš vazby na Millers, tak můžeš v 507 použít i http://www.millersoils.cz/trident-longlife-5w30 Jinak http://www.znackoveoleje.cz tady = alfi166silver.... bere jen origo produkty.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Väzby mam ale problem je s Tridentom že ak chcem konkretne ten 507.00 tak ho stoji vela doprava lebo to malo kto kupuje a nema ho skladom a ked objedna iba jeden bla bla tak sa mu to neoplatí a už ma vide pomaly ako XF po zlave EE a XF ma skladom ale aj po zlave co som ti písal do SS je to furt dost OK uvidim ked tak ostane ten Mannol a bude pokoj Dik ešte raz.
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Trochu by som tu upresnil, lebo Pitris jemne zavádza.
Do CR TDI (s DPF) by si iný olej ako VW 507.00 nemal dávať, a to ani na pevný interval (max. 15 tisíc km / 1 rok), lebo VAG to nikde nedovoľuje.
Na druhej strane ale ak tam dáš kvalitný ACEA C3 olej, motor s tým na 99 % nebude mať žiaden problém.
Do CR TDI (s DPF) by si iný olej ako VW 507.00 nemal dávať, a to ani na pevný interval (max. 15 tisíc km / 1 rok), lebo VAG to nikde nedovoľuje.
Na druhej strane ale ak tam dáš kvalitný ACEA C3 olej, motor s tým na 99 % nebude mať žiaden problém.
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
S 5w40 ACEA C3 taky ne. Ale jo, VW507 je "rána jistoty". Je to přeci olej na vše, pro vše a do vše(ho)e1H píše:....motor s tým na 99 % nebude mať žiaden problém.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Pitris, to som nikde nepísal. Naopak ty píšeš o možnosti použitia iného ako predpísaného oleja ako samozrejmosť. Je to technicky možné, ale určite by som to nerobil na aute v záruke, alebo keby som chcel ísť úplne na istotu. Existujú totiž ľudia ktorí sa z rôznych dôvodov radšej držia toho, čo je napísané v manuáloch, ale ty sa tu vyjadruješ v takom duchu, ako keby by bola VW 505.01-ka pre CR TDI tam zapísaná tiež, tak ich môžeš ľahko zmiasť.
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
...že si to ale dovolí popredný nemecký výrobca olejov...? hm...Do CR TDI (s DPF) by si iný olej ako VW 507.00 nemal dávať, a to ani na pevný interval (max. 15 tisíc km / 1 rok), lebo VAG to nikde nedovoľuje.
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
e1H sorry ale musim suhlasit s Pitrisom. Keby sme boli na VW fore tak budis, tam by ina rada ako 507 bola povazovana ako rebelia. Ale ked na olejfore poradi niekto 505.01 s C3 tak snad vsetci vieme o co sa jedna
VW pri novsich motoroch ulahcil vyber oleja ze tam supol 507 a vybavene, tj asi nikto uz nema hokej, aku normu tam pouzit Ak vsak vie niekto citat medzi riadkami vie ze da sa pouzit aj nahrada.
Inak toto nie je prva rada kde sa odporucal iny olej jak je v seviske
VW pri novsich motoroch ulahcil vyber oleja ze tam supol 507 a vybavene, tj asi nikto uz nema hokej, aku normu tam pouzit Ak vsak vie niekto citat medzi riadkami vie ze da sa pouzit aj nahrada.
Inak toto nie je prva rada kde sa odporucal iny olej jak je v seviske
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
S normou VW 507.00 bych byl opatrný, je standartně s nízkým obsahem popela kvůli zanášení DPF.
Proto pro new motory CR s DPF jedině 507.00. Jiná situace bude u motoru TSI, tam lze na pevný interval použít i 5w40 normy VW 502/505.
Proto pro new motory CR s DPF jedině 507.00. Jiná situace bude u motoru TSI, tam lze na pevný interval použít i 5w40 normy VW 502/505.
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Oleje s nízkým obsahem popela - a i fosforu a síry - jsou i VW502.00/505.00/505.01 s ACEA C3.xtrack píše:S normou VW 507.00 bych byl opatrný, je standartně s nízkým obsahem popela kvůli zanášení DPF....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
nevidim jediny dovod spekulovat a neostat nadalej pri oleji Mannol O.E.M 7715
Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP
Tak zase špekulujem ide pomalicky leto a odkedy tu Pitris napísal že môžem zadelit do CR motora (507.00) aj 505.01 5w-40 makoľlko viem ake velke rozdiely to robilo pri staršich motoroch ked prešli z 5w-30 na 5w-40 len same plus no .Len ešte raz si si isty Pitris že sa nič nemože poškodiť? Ja sa toho nebojim len sa chcem uistiť. Aj by som ušetril peniaze na drahom oleji a motoru by som len prospel .
Pravdepodobne by som dal Valvoline ALL Climate Diesel C3 5w-40 505.01 https://www.motorove-oleje.sk/valvoline ... -5w-40-5l/
Teraz tam mam Mobil1 ESP Formula 5w-30 ako spokojny som ale predsa mam to chipnute a sem tam tomu aj dam na frak tak si myslim ze ta 5w-40 by bole lepšia..
Dik a sorry že stým zase otravujem.. Menim po 10 000km
Pravdepodobne by som dal Valvoline ALL Climate Diesel C3 5w-40 505.01 https://www.motorove-oleje.sk/valvoline ... -5w-40-5l/
Teraz tam mam Mobil1 ESP Formula 5w-30 ako spokojny som ale predsa mam to chipnute a sem tam tomu aj dam na frak tak si myslim ze ta 5w-40 by bole lepšia..
Dik a sorry že stým zase otravujem.. Menim po 10 000km