Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Itall píše:Jak říká můj tatínek - celý kapitalismus je, od žrádla až po auta, jeden velký podvod.
Ked s nim niekedy budes tak mu odkaz ze s nim plne suhlasim :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
bloke

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od bloke »

Pekné tá babička v Subaru, ktovie či jej sedí aj normovaná spotreba, zvlášť keď s potenciálnymi 300k jazdí hentaké cúračky od semafóru k ďalšej mestskej križovatke Obrázek Obrázek
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Nejako sa nam tie kauzy rozrastaju.
Ne, prostě NE. To je jen drobná vouchylka a kdovíjak to měřili. A mimoto je to Italský auto, takže to za nic nemůže i kdyby šidilo jak jarmareční obchodník. Základní poučka zní, že původcem VŠEHO zla je VW.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27476
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Á, Čumil se snaží býti vtipný....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

akurát že tento vtip akosi vychádza z reality.. :D ..opäť len pripomeniem, že VAG mi je úplne u prdele, a nemusím ich, z viacerých dôvodov.. No ako som už skôr napísal, že neverím nikomu a mám za to, že podvádzajú rad radom zjavne všetci.. a postupne sa to len ukazuje.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9922
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27476
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

jerome píše:
Itall píše:Jak říká můj tatínek - celý kapitalismus je, od žrádla až po auta, jeden velký podvod.
Ked s nim niekedy budes tak mu odkaz ze s nim plne suhlasim :wink:
Vyřídil jsem 8) .
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Ano, to je pravda. Vím o mnoha výfukových systémech, které se vyrábí a zákazníci chtějí, aby to mělo zvouček.
Dokonce i Porsche dává do jednoho z typů výfukovou soustavu, kde jsou na koncích reproduktory a při přepnutí do sportovního režimu to má náležitý zvukový efekt. A reproduktory to nejsou ledajaké. Nemusel by se za ně stydět žádný hifista.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9922
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Pitris: Přesně v duchu starého řidičského pravidla - řadit dle sluchu... :P Tohle je ale hrozný... :roll:
Kdysi jen a pouze podle ucha, pak přibyl otáčkoměr, odnedávna "radítka" na přístrojovce a včil zas nějaké totok - akorát dělají z lidí voly. Ale mnoho volů je velmi spokojených... :twisted:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Pokud to svým zvukovým projevem bude umocňovat dojem "nutnosti" přeřazení na vyšší kvalt, tak ty maloobjemové chudinky budou trpět ještě více. Čekají nás temné časy.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Colommbo píše:Variabilní objem motoru...? :) http://www.novinky.cz/auto/402982-honda ... valcu.html
To jsem úplně nepochopil, možná válce určené k vypnutí mají menší zdvih a objem nebo jak.
Honda dobrý, ale já bych řekl, že motorům s vratným pohybem pístu budoucnost nepatří. Spíš to vypadá na elektromotory a využití energie slunce, případně proudění vzduchu, když už se vozidlo ve vzduchu pohybuje. Tam bych napřel pozornost. Pokud jde o dočasné zvýšení výkonu nebo naopak jeho snižování, snad by se dalo využít spíše variabilní přeplňování nebo něco logičtějšího. Tohle vypínání válců mi přijde trochu přiblblé.
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Itall píše:...já bych řekl, že motorům s vratným pohybem pístu budoucnost nepatří. Spíš to vypadá na elektromotory a využití energie slunce, případně proudění vzduchu...
U těžké mechanizace tomu ještě hodně dlouho neodzvoní. Kilometr dlouhý prodlužovák o průřezu přívodu pro panelák, napojený na zdechlou Tatru v terénu, si nikdo risknout nedovolí. A místo stacionárních záložních dieselagregátů, vojenské techniky atd. bude co?
Ropě odzvoní, až ty její zbytky bude neekonomické těžit. Co ale bude pohánět toho obřího Antonova, ani za podpory velmi bujné fantazie netuším. Možná bude jednou ve velmi vzdálené budoucnosti zdrojem energie antihmota...možná.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Brembo »

Colommbo píše:Pitris: Přesně v duchu starého řidičského pravidla - řadit dle sluchu... :P Tohle je ale hrozný... :roll:
Kdysi jen a pouze podle ucha, pak přibyl otáčkoměr, odnedávna "radítka" na přístrojovce a včil zas nějaké totok - akorát dělají z lidí voly. Ale mnoho volů je velmi spokojených... :twisted:

Ja by som to povedal opačne ludia robia voli z áut,pretože prestávaju byt vodičmi a po ceste riešia všetko,okrem premávky,nevedia riadit a chcu,aby to auto za nich vyriešilo. A tak sa do aut pridávaju dalšie a dalšie a dalšie káble až sa príde na to,že už nie je dost medi.a lítiumv sučastnosti tak oblubené,tiež nie je nevyčerpatelný zdroj
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

případně proudění vzduchu, když už se vozidlo ve vzduchu pohybuje. Tam bych napřel pozornost.
A je to tady. Takový motorový klipr, třeba trojstěžník. A plachty by se skasaly a stěžně sklopily automaticky před mostem na dálnici. Už z dob kdy jsem jezdil Favoritem vím jak bylo výhodné jezdit po větru. Ta hranatá plochá záď tlačila jako hrom.
Odpovědět