Ked s nim niekedy budes tak mu odkaz ze s nim plne suhlasimItall píše:Jak říká můj tatínek - celý kapitalismus je, od žrádla až po auta, jeden velký podvod.
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pekné tá babička v Subaru, ktovie či jej sedí aj normovaná spotreba, zvlášť keď s potenciálnymi 300k jazdí hentaké cúračky od semafóru k ďalšej mestskej križovatke
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ne, prostě NE. To je jen drobná vouchylka a kdovíjak to měřili. A mimoto je to Italský auto, takže to za nic nemůže i kdyby šidilo jak jarmareční obchodník. Základní poučka zní, že původcem VŠEHO zla je VW.Nejako sa nam tie kauzy rozrastaju.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Á, Čumil se snaží býti vtipný....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
akurát že tento vtip akosi vychádza z reality.. ..opäť len pripomeniem, že VAG mi je úplne u prdele, a nemusím ich, z viacerých dôvodov.. No ako som už skôr napísal, že neverím nikomu a mám za to, že podvádzajú rad radom zjavne všetci.. a postupne sa to len ukazuje.
- Colommbo
- Příspěvky: 9922
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Variabilní objem motoru...? http://www.novinky.cz/auto/402982-honda ... valcu.html
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kraviny a bigbít...? http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=403090&sId=&mId=
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vyřídil jsem .jerome píše:Ked s nim niekedy budes tak mu odkaz ze s nim plne suhlasimItall píše:Jak říká můj tatínek - celý kapitalismus je, od žrádla až po auta, jeden velký podvod.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, to je pravda. Vím o mnoha výfukových systémech, které se vyrábí a zákazníci chtějí, aby to mělo zvouček.Pitris píše:Kraviny a bigbít...? http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=403090&sId=&mId=
Dokonce i Porsche dává do jednoho z typů výfukovou soustavu, kde jsou na koncích reproduktory a při přepnutí do sportovního režimu to má náležitý zvukový efekt. A reproduktory to nejsou ledajaké. Nemusel by se za ně stydět žádný hifista.
- Colommbo
- Příspěvky: 9922
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pitris: Přesně v duchu starého řidičského pravidla - řadit dle sluchu... Tohle je ale hrozný...
Kdysi jen a pouze podle ucha, pak přibyl otáčkoměr, odnedávna "radítka" na přístrojovce a včil zas nějaké totok - akorát dělají z lidí voly. Ale mnoho volů je velmi spokojených...
Kdysi jen a pouze podle ucha, pak přibyl otáčkoměr, odnedávna "radítka" na přístrojovce a včil zas nějaké totok - akorát dělají z lidí voly. Ale mnoho volů je velmi spokojených...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pokud to svým zvukovým projevem bude umocňovat dojem "nutnosti" přeřazení na vyšší kvalt, tak ty maloobjemové chudinky budou trpět ještě více. Čekají nás temné časy.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To jsem úplně nepochopil, možná válce určené k vypnutí mají menší zdvih a objem nebo jak.Colommbo píše:Variabilní objem motoru...? http://www.novinky.cz/auto/402982-honda ... valcu.html
Honda dobrý, ale já bych řekl, že motorům s vratným pohybem pístu budoucnost nepatří. Spíš to vypadá na elektromotory a využití energie slunce, případně proudění vzduchu, když už se vozidlo ve vzduchu pohybuje. Tam bych napřel pozornost. Pokud jde o dočasné zvýšení výkonu nebo naopak jeho snižování, snad by se dalo využít spíše variabilní přeplňování nebo něco logičtějšího. Tohle vypínání válců mi přijde trochu přiblblé.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
U těžké mechanizace tomu ještě hodně dlouho neodzvoní. Kilometr dlouhý prodlužovák o průřezu přívodu pro panelák, napojený na zdechlou Tatru v terénu, si nikdo risknout nedovolí. A místo stacionárních záložních dieselagregátů, vojenské techniky atd. bude co?Itall píše:...já bych řekl, že motorům s vratným pohybem pístu budoucnost nepatří. Spíš to vypadá na elektromotory a využití energie slunce, případně proudění vzduchu...
Ropě odzvoní, až ty její zbytky bude neekonomické těžit. Co ale bude pohánět toho obřího Antonova, ani za podpory velmi bujné fantazie netuším. Možná bude jednou ve velmi vzdálené budoucnosti zdrojem energie antihmota...možná.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Colommbo píše:Pitris: Přesně v duchu starého řidičského pravidla - řadit dle sluchu... Tohle je ale hrozný...
Kdysi jen a pouze podle ucha, pak přibyl otáčkoměr, odnedávna "radítka" na přístrojovce a včil zas nějaké totok - akorát dělají z lidí voly. Ale mnoho volů je velmi spokojených...
Ja by som to povedal opačne ludia robia voli z áut,pretože prestávaju byt vodičmi a po ceste riešia všetko,okrem premávky,nevedia riadit a chcu,aby to auto za nich vyriešilo. A tak sa do aut pridávaju dalšie a dalšie a dalšie káble až sa príde na to,že už nie je dost medi.a lítiumv sučastnosti tak oblubené,tiež nie je nevyčerpatelný zdroj
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A je to tady. Takový motorový klipr, třeba trojstěžník. A plachty by se skasaly a stěžně sklopily automaticky před mostem na dálnici. Už z dob kdy jsem jezdil Favoritem vím jak bylo výhodné jezdit po větru. Ta hranatá plochá záď tlačila jako hrom.případně proudění vzduchu, když už se vozidlo ve vzduchu pohybuje. Tam bych napřel pozornost.