Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
To jsou zase tanečky o ničem. Jak reálná spotřeba? Tak se to bude měřit trošku jinak,ale stejně to nikomu nic neřekne,protože každý jezdí jinak,používá jiné palivo,jiné pneumatiky,které jinak hustí atd.Zatížení vozu se může při obsazení vozu 4 osobami také značně lišit,tak co chtějí pořád měřit.
Bohatě by stačilo,kdyby napsali,že v laboratoři naměřili spotřebu takovou,ale skutečná spotřeba se může značně značně od té laboratorní lišit podle výše uvedeného a je to.
Bohatě by stačilo,kdyby napsali,že v laboratoři naměřili spotřebu takovou,ale skutečná spotřeba se může značně značně od té laboratorní lišit podle výše uvedeného a je to.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Nové měření spotřeby v cyklu WLTP, přesněji zohledňuje běžný provoz. Opel i PSA chtějí měřit emise
tímto cyklem, vedle NEDC. Tak se totiž naplno ukazuje, že downsizing není všemocná spása
a že diesely nejsou tak čisté, jak tvrdí marketingová oddělení některých výrobců.
Já jsem na tom asi stejně s Mogulem 5W/40 jako s Mobilem 5W/30. Smíšený provoz, aktuálně
550 km s průměrem 5,5 l/100km. Tak že dobrý.
tímto cyklem, vedle NEDC. Tak se totiž naplno ukazuje, že downsizing není všemocná spása
a že diesely nejsou tak čisté, jak tvrdí marketingová oddělení některých výrobců.
Já jsem na tom asi stejně s Mogulem 5W/40 jako s Mobilem 5W/30. Smíšený provoz, aktuálně
550 km s průměrem 5,5 l/100km. Tak že dobrý.
Re: Spotřeba - a jiné
Nejsem nějakým odborníkem,ale podle toho co jsem četl,tak i ta nová metoda bude mít k reálnému provozu ještě dost daleko. Ale jak už zde bylo několikrát zmíněno,tak při měření té spotřeby je tolik proměnných,že se to vždy bude asi nějak lišit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Metodiky jsou k hownu. Když vím jak je auto velké a těžké, jaký má motor, gumy a převody a kde a jakým stylem ho budu provozovat, tak nepotřebuju žádná měření. Než otočím klíčkem vím kolik bude na OBC po jízdě. A pokud bych se chtěl ujistit, tak předváděcí jízda napoví.
To, že někdo věří u 2,5t SUV na 5,5l je znakem chatrného duševního zdraví nebo záminkou pro exhibicionisty v oboru soudních tahanic
To, že někdo věří u 2,5t SUV na 5,5l je znakem chatrného duševního zdraví nebo záminkou pro exhibicionisty v oboru soudních tahanic
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Spotřeba - a jiné
Ale kdybys zůstal u púvodní pleťovky,tak bys jezdil za 5.0l/100km.svara píše:Nové měření spotřeby v cyklu WLTP, přesněji zohledňuje běžný provoz. Opel i PSA chtějí měřit emise
tímto cyklem, vedle NEDC. Tak se totiž naplno ukazuje, že downsizing není všemocná spása
a že diesely nejsou tak čisté, jak tvrdí marketingová oddělení některých výrobců.
Já jsem na tom asi stejně s Mogulem 5W/40 jako s Mobilem 5W/30. Smíšený provoz, aktuálně
550 km s průměrem 5,5 l/100km. Tak že dobrý.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Jak píše rousini. Záleží kde a jakým stylem se auto provozuje. Už jsem to psal, dá se s Citigem
jet za 8, ale i za 4,8.
Co se mojí spotřeby týče, tak si myslím že patří stále k těm nižším, hlavně díky udržovaného
celkového stavu auta. Filtry, brzdy, gumy atd.
Ale stejně má lengy pravdu. S Totalem ineo jsem mohl jezdit maximálně za 5.0l/100 km.
jet za 8, ale i za 4,8.
Co se mojí spotřeby týče, tak si myslím že patří stále k těm nižším, hlavně díky udržovaného
celkového stavu auta. Filtry, brzdy, gumy atd.
Ale stejně má lengy pravdu. S Totalem ineo jsem mohl jezdit maximálně za 5.0l/100 km.
Re: Spotřeba - a jiné
Tak stejný vozík a váhově skoro totožná motorka na něm - jenže zapřaženo za Oktávku 1.9TDI-PD 77kW. A spotřeba O "celý litr" na sto míň.... Podle PP 6,8l nafty - a to se "fášně" vyplatíPitris píše:Honda Accord Tourer 2.4i + 2 dospělí a za ní na vozíku 200kg Aprilka 1000 Falco - spotřeba 7,8l/100km.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Tys jel určitě celou dobu na čtyřku.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Nene Snažil jsem se jet v optimálních otáčkám. U turbochrochtávky okolo dvou a s Accordem někde mezi dva a půl až čtyřmi tisíci....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
U Rapida pod 2 tis. ani nelezu,stojí to za prd.PP ať si kecá co chce,ale já to od 1500 tahat nebudu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Jel jsem Fabií 1,2 TSI 81 KW. Automat DSG 7 kvaltů. Automat držel otáčky pořád na uzdě.
Při běžným provozu 1 500 až 2 000. Údajně je auto vybaveno čidlem náklonu vozovky. Do kopce
se nechalo pěkně vytáčet a opačně s kopce, před obcí, stačilo přibrzdit a automat skvěle
podřazoval a brzdil motorem. Auto bylo ,,syrový" - 40 km. Jel jsem pod 7 litrů. Studený motor,
kopce, popojíždění v koloně a pět lidí. Nejsem fanda těchto vozidel, ale tohle nebylo špatný.
Automaty už jsou použitelné. A tak tahle Škodovka má ode mně
Při běžným provozu 1 500 až 2 000. Údajně je auto vybaveno čidlem náklonu vozovky. Do kopce
se nechalo pěkně vytáčet a opačně s kopce, před obcí, stačilo přibrzdit a automat skvěle
podřazoval a brzdil motorem. Auto bylo ,,syrový" - 40 km. Jel jsem pod 7 litrů. Studený motor,
kopce, popojíždění v koloně a pět lidí. Nejsem fanda těchto vozidel, ale tohle nebylo špatný.
Automaty už jsou použitelné. A tak tahle Škodovka má ode mně
Re: Spotřeba - a jiné
No nevím,zda jsi udělal dobře,když jsi zde vychválil koncernový vůz,navíc s převodovkou DSG až do nebes. A bylo by jistě zajímavé sledovat,jak dlouho bude ten motor v tomhle jízdním režimu pracovat,než začne dělat grr,grr a auto cuk,cuk.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba - a jiné
Ještě štěstí, že nemám ségru...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba - a jiné
Tak minulotýdenní Krkonoše se spotřebou 7,12 na sto. Eurooil + VIF. A to jsem se část cesty "naháněl" se zeťákovou dvačtverkou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Kamarad jel z Boleslavi do Noveho Jicina z fungl novou O3 1.4 TSi 132 kW, 4x4 DSG ,dalnice 130-140 a spotreba prumer snad 10,6 rikal
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw