Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... ht-1284962
Proudový stroj bez lopatkového motoru. Dobré. Při pohledu na stroj mě napadá, že tvůrce Albatrosa, ing. Vlček, by měl radost.
Proudový stroj bez lopatkového motoru. Dobré. Při pohledu na stroj mě napadá, že tvůrce Albatrosa, ing. Vlček, by měl radost.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Máte v autě plnohodnotnou rezervu? Nebo dojezdovou? Nebo opravnou sadu - a jakou? Zkoušeli jste někdy v praxi opravnou sadu? Jestli nemáte plnohodnotnou rezervu, vešla by se do prostoru pro rezervu? Jestli máte jen opravnou sadu, vešla by se alespoň dojezdovka?
Máte monitoring tlaku v pneu? Jestli ano, zkoušeli jste jezdit se sadou gum, kde nejsou senzory na ventilkách? Nebo jet s rezervou, kde senzor není a na ostatních kolech je? Nebo jet se sadou bez senzorů a v kufru mít rezervu se senzorem?
Nezbláznil jsem se?
Máte monitoring tlaku v pneu? Jestli ano, zkoušeli jste jezdit se sadou gum, kde nejsou senzory na ventilkách? Nebo jet s rezervou, kde senzor není a na ostatních kolech je? Nebo jet se sadou bez senzorů a v kufru mít rezervu se senzorem?
Nezbláznil jsem se?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ne.Ano.Ne.Ne.Ne.Ano.Ne.Ne.Ne.Ne.Ano.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9925
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jasně a stručně, tak je to nejlepší!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ano, ne, ne, ne, ano, ano, ne, ne, ne, ne, tak určitěěě.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Upřímně - stačí dojezdovka, opravná sada se např. u Fordů v ČR dodává standartně, dojezdovka za drobný příplatek. V případě defektu ve vyšší rychlosti, pokud není defekt opravdu pomalý, je opravná sada k prdu. Guma se zničí, než stihnete zastavit. V tom může do určité míry signalizace tlaku pomoct...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ne. Ano. Ne. Ne. Ano. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne.
A u Civica si první dvě odpovědi prohoď
A nejsi už registrovaný Teda tady, ne u něj
A u Civica si první dvě odpovědi prohoď
Asi ano, ale pomůže doktor ChocholoušekItall píše:....Nezbláznil jsem se?
A nejsi už registrovaný Teda tady, ne u něj
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Upřímně - jestli dojezdovka stačí na dojetí rychlostí 80 km/h do nejbližšího pneuservisu a opravná sada také (pokud vůbec pomůže), tak mě to tedy nestačí. Naštěstí u nového auta jsem zjistil, že plnohodnotná rezerva se vejde, stačí vyndat plastovou vanu z pod dna kufru. Jináč tam byla jen opravná sada a pěkně mě s tím serou. O hever a klíč na kola jsem si řekl (že chci zdarma jako vždy), jinak by také nebyly.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ragazzi, máte zkušenosti s dodavateli elektřiny a plynu, s přechodem k jinému nebo s dohodou ceny energie u stávajícího? Co jsem zaznamenal na diskusích, po podání výpovědi u stávajícího dodavatele pak tento často nabídne lepší podmínky. Je dobré se domlouvat rovnou na nižší ceně s tím, že výpověď bych podal? Máte nějaké negativní zkušenosti s alternativními dodavateli? Nemusíte to ani šířit zde, když mi dáte info na SZ, taky budu rád. Dík.
konkurence
Máte konkurenci, vážení. Jakýsi specialist na jiném nemotoristickém fóru:
zajděte si do servisu aut a zeptejte se, zda můžete dát do motoru olej 15W40 místo OW20? Ne a ztratíte záruku u auta v záruce. Jelikož motor auta musí vydržet v záruce. S 15W40 by se nemusel konce záruky dožít. S olejem 15W40 motor bude také žít, jen značně kratší dobu.
- Colommbo
- Příspěvky: 9925
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
To asi nebude nikdo odsud...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Sice netuším proč to dal Cumil sem, ale ono je to stejně u něj (a od něj) jedno A že by tu někdy někdo doporučoval místo 0w20 15w40-ku No nic, Cumil opět nemá svůj den....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Pokud se pamatuji, tak nějaké podobné a asi i jiné problémy u přímovstřiků řešili i u Mitsubishi, kde přímý vstřik benzinu zavedli do série první - dával to sem modelář. Tam to vyřešili tak, že od toho systému odešli - a Japonci se jen tak hned nevzdávají. Tak mi přijde, že Evropa se snaží rozvíjet slepou uličku, ještě "vylepšili" tyhle motory přeplňováním turbodmychadlem, které problémy jistě dále zhoršuje. Samozřejmě v družné spolupráci s ekokurvítkem (EGR) a ekooleji.
Bývalý autokrosař B. Křesťan - úspěšný konstruktér bugin, zkoušel také dělat motor ze čtyř krosů ČZ 250. Nešlo to. Když to po něm zkoušeli jiní, říkal jim: Kdybyste radši stavěli barák, tohle všechno zahodíte. Já už to zahodil.
Jako bych slyšel soudruhy od Mitsubishi, mumlali by si s úsměvem pod fousy (kdyby neměli teď úplně jiné starosti): Vy Evropani, jen tak dál, tohle všechno zahodíte...
Rozdíl je jen v tom, že autokrosaři si to dělali zhusta za své a pro sebe, kdežto auta TSI a THP se prodávají zákazníkům. Kdo chce kam...
Bývalý autokrosař B. Křesťan - úspěšný konstruktér bugin, zkoušel také dělat motor ze čtyř krosů ČZ 250. Nešlo to. Když to po něm zkoušeli jiní, říkal jim: Kdybyste radši stavěli barák, tohle všechno zahodíte. Já už to zahodil.
Jako bych slyšel soudruhy od Mitsubishi, mumlali by si s úsměvem pod fousy (kdyby neměli teď úplně jiné starosti): Vy Evropani, jen tak dál, tohle všechno zahodíte...
Rozdíl je jen v tom, že autokrosaři si to dělali zhusta za své a pro sebe, kdežto auta TSI a THP se prodávají zákazníkům. Kdo chce kam...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Italle, když o něčem víš úplný hovno, tak raději pomlč! Protože:Itall píše:Pokud se pamatuji, tak nějaké podobné a asi i jiné problémy u přímovstřiků řešili i u Mitsubishi, kde přímý vstřik benzinu zavedli do série první - dával to sem modelář. Tam to vyřešili tak, že od toho systému odešli - a Japonci se jen tak hned nevzdávají. Tak mi přijde, že Evropa se snaží rozvíjet slepou uličku, ještě "vylepšili" tyhle motory přeplňováním turbodmychadlem, které problémy jistě dále zhoršuje. Samozřejmě v družné spolupráci s ekokurvítkem (EGR) a ekooleji.
1. Problémem GDI motorů od MMC nebyl přímý vstřik, ale práce s chudou směsí.
2. MMC zdaleka nebyla první, kdo experimentoval s přímým vstřikem a s chudou směsí, ale první, kdo začal sériově vyrábět motory pracující s extrémně chudou směsí.
3. Japonci od přímého vstřiku nikdy úplně neodešli.
4. Motory GDI by byly OK, kdyby už tehdy byly doplněny přeplňováním.
5. Právě motory GDI disponovaly zdaleka nejvyspělejším systémem EGR, který se kdy v sériové výrobě objevil.
6. MMC od začátku dobře věděla, že do GDI nesmí přijít ekoolej.
Shrnuto a podtrženo, nic z toho, co jsi napsal, není pravda.