Dobrý kompresor
Moderátor: Colommbo
Re: Dobrý kompresor
Na tie parametre je sakra drahé. Odporučam rozhodne olejový,bezolejový nemá v láske prach. Na plnenie pneumatík uplne postačuje,na vyfukovanie bude treba čakat,až doplní tlak. Regulátor tlaku by som neriešil,u lacných kompresorov su spravidla nepoužitelné-rozmedzie tlaku až 2 Bary-voči nastavenému+je nutné po 5 minutach opat nastavit,nedrží nastavené hodnoty. Dalej je potrebné zvážit,či v buducnosti nepridáte i dalšie využitie. Hadice má dobré i Aircraft. Semperity tiež dobré.Lacné hadice z ponuky Obi,Gude atd nebrat.Odporučam kupovat modré bez výpletu,najlepšia hadica aku som skušal bola vyrobená z roznych 3 vrstiev plastu,cena ale astronomická. Mimoriadne dobré su gumené hadice,cena opat velmi vysoká.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Dobrý kompresor
olejový je chladený iným sposobom. Piest ani klukový mechanizmus s prachom neprichádzaju do kontaktu. Bezolejové muju filtrovaný vzduch taktiež ako olejové na sacej vetve. U bezolejového musí byt naviac chladený vduchom i piest a klukový mechanizmus. Chladiaci vzduch už filtrovaný zvačša nie je.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Dobrý kompresor
Ono je to celé takové trochu složitější podle mne... :/ Pokud do toho chceš trochu víc proniknout, tak doporučuji pěkně a logicky sepsaný tento článek: https://www.kompresory-vzduchotechnika. ... -kompresor Mě do té celé problematiky vneslo docela světlo.
Re: Dobrý kompresor
Článek dobrý, ale nic zásadního, co by nebylo známo, nepřináší. Řekl bych, že je to dokonce napsáno tak nějak lidově.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Dobrý kompresor
Co je podle Vás lepší koupit, starý orlík a třeba udělat GO nebo nový atmos (a podobně). Určeno pro běžnou potřebu v dílně, využít pneu nářadí, stříkání.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobrý kompresor
Abys mohl rozumně používat pneu nářadí a to hlavně rázovej povolovák/utahovák,tak to chce alespoň dvoupísťák a k tomu dostatečnou nádobu. Pokud budeš stříkat často,tak si zase u dvoupístového kompresoru,dobrých odlučovačů a alespoň 50l nádobu - spíš radši víc
Pokud potřebuješ dofouknout nějaký to kolo,občas stříknout vrata,nebo podvozek u auta,tak ti bude bohatě stačit klasická olejová jednopístová čína z Lidlu,OBI,Baumaxu atd za cca 2500 – 3000 kč. Já mám lidláka už 5 let a maká jako ďas Jen sem si koupil rázovej povolovák na ele. Jednak umí 500N a za druhý to ten kompresor prostě nedá …
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59844287
Pokud potřebuješ dofouknout nějaký to kolo,občas stříknout vrata,nebo podvozek u auta,tak ti bude bohatě stačit klasická olejová jednopístová čína z Lidlu,OBI,Baumaxu atd za cca 2500 – 3000 kč. Já mám lidláka už 5 let a maká jako ďas Jen sem si koupil rázovej povolovák na ele. Jednak umí 500N a za druhý to ten kompresor prostě nedá …
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59844287
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Dobrý kompresor
Mám podobnou zkušenost: na pneunářadí to chce něco už hodně profi, co je ale pro amatérské používání v mnohých ohledech jaksi přes míru.
Re: Dobrý kompresor
Pneu náradie má poriadnu spotrebu vzduchu a LIdl kompresor ani dvojvalec,Gude,Enhell a podobne nemaju žiadnu šancu. Najma pneumatické rozne brusky,vrtačky,leštičky,ofukovacie pištole-krátkodobo O.K.,pieskovačky-to je už poriadna gramáž,doma taký kompresor už siet neutiahne. Striekacie pištole-potrebuje to poriadne hladat,zvačša je odber nad 400 l/min,ale daju sa nájst i menej náročné. Rázové utahovačky krátkodobo na 3 skrutky O.K.,kým sa nemynie zásoba zo vduchojemu,potom treba čakat na dotlakovanie. Rázové utahovačky rozhodne kupovat tak nad 400Nm,inak s tým toho vela neuvolníte.Ku kompresoru je potreba prirátat kvalitnu upravnu jednotku-regulátor tlaku-na lacných kompresoroch je viacmenej ozdobný,odlučovač kondenzátu-opat si treba priplatit. Mazacia jednotka už tak drahá nemusí byt,ale lacné nemaju reguláciu množstva oleja,a tak sa zásoba v nich rýchlo minie. Ceny náhradných dielov Orlíka nepoznám,ale lacné to tiež nebude. Atmos-dobrá značka,ale pýta viac,než konkurenčné značky. V každom prípade,ked sa bude chciet pohánat pneu náradie,tak za kompresor dáte nad 900 €.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Dobrý kompresor
Díval jsem se na inzeráty a našel tenhle, na motor 3kW výkon 420l, 11 barů, 200l nádrž file:///C:/236803863092521/photos/a.236811526425088.44364.236803863092521/806622522777316/?type=3
nebo jednopísťák Orlík 150l 10 barů https://www.sbazar.cz/smallo2n/detail/2 ... lakovou-na.
Je to pro mou potřebu, občas stříknout spodek auta nebo i karosérii, pneu nářadí, ale to by se dalo vyřešit i elektrickým, jak píše Durex. Chtěl jsem i pískovačku, proto vzdušník alespoň 150l a dodávané množství vzduchu přes 400l/min. Zatím to nespěchá, poohlížím se.
nebo jednopísťák Orlík 150l 10 barů https://www.sbazar.cz/smallo2n/detail/2 ... lakovou-na.
Je to pro mou potřebu, občas stříknout spodek auta nebo i karosérii, pneu nářadí, ale to by se dalo vyřešit i elektrickým, jak píše Durex. Chtěl jsem i pískovačku, proto vzdušník alespoň 150l a dodávané množství vzduchu přes 400l/min. Zatím to nespěchá, poohlížím se.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Dobrý kompresor
V prvé řadě bych si zjistil, jaké má nářadí nároky na množství vzduchu a následně to naddimenzoval. Ten kompresor si také potřebuje trochu odfrknout. Styl práce "z ruky do huby" mu moc prospívat nebude.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40