Rover
Moderátor: Colommbo
Re: Rover
Nezmínil jsem Rover 100 (XP), který byl dědictvím z dob British Layland, potažmo Austinu...
Po tu dobu, co si usnadnili svoji produkci tím, že modely z části vycházely z Hond, vyvíjeli několik svých koncepcí a z těch se stihlo uchytit už jen Rover 75 (MG ZT) a New MINI One. Bylo to už tedy za vlády BMW, takže spousta prvků v těchto autech je z běžných BMW.
Po tu dobu, co si usnadnili svoji produkci tím, že modely z části vycházely z Hond, vyvíjeli několik svých koncepcí a z těch se stihlo uchytit už jen Rover 75 (MG ZT) a New MINI One. Bylo to už tedy za vlády BMW, takže spousta prvků v těchto autech je z běžných BMW.
Re: Rover
Konečně stručný, ale přesný výtah, snad už přesvědčivý.
Jen doplním za sebe, co se týkalo převodovek.
Rover 200 (SD3) - 3r. automat Honda a 5r. manuál Honda (213), 216 s britským motorem - ZF 5r manuál (některé) nebo 5r Honda manuál.
Rover 200 (R8 a R3) - 5r manuál Peugeot - Rover R65 nebo 5r Rover PG1 (vycházející z Hondy HX 5MT), CVT automat (pouze R3 1,6i 16V)
Rover 25 - CVT automat, Peugeot/ Rover R65 (do 2003), Ford IB5 (od 2003)
Všechny zmíněné převodovky se používali v různých modelech Rover 400/45, Rover 600 i 800 a odvozených typů. V Roveru 75 / MG ZT a ZT-T byla použita 5r převodovka Getrag 283 nebo Jatco 5r automat. Dále byly u Rover 75/ MG ZT a ZT-T použity motory MG Rover 1,8, 1,8T (4 válec), 2,0 a 2,5 (V6), Ford Modular V8 4,6 l a BMW M47 ve dvou provedeních CDT a CDTi, oba 2,0 l diesel.
Tak to je asi vše
Jen doplním za sebe, co se týkalo převodovek.
Rover 200 (SD3) - 3r. automat Honda a 5r. manuál Honda (213), 216 s britským motorem - ZF 5r manuál (některé) nebo 5r Honda manuál.
Rover 200 (R8 a R3) - 5r manuál Peugeot - Rover R65 nebo 5r Rover PG1 (vycházející z Hondy HX 5MT), CVT automat (pouze R3 1,6i 16V)
Rover 25 - CVT automat, Peugeot/ Rover R65 (do 2003), Ford IB5 (od 2003)
Všechny zmíněné převodovky se používali v různých modelech Rover 400/45, Rover 600 i 800 a odvozených typů. V Roveru 75 / MG ZT a ZT-T byla použita 5r převodovka Getrag 283 nebo Jatco 5r automat. Dále byly u Rover 75/ MG ZT a ZT-T použity motory MG Rover 1,8, 1,8T (4 válec), 2,0 a 2,5 (V6), Ford Modular V8 4,6 l a BMW M47 ve dvou provedeních CDT a CDTi, oba 2,0 l diesel.
Tak to je asi vše
Re: Rover
Pitris píše:....co jde o Hondu Civic 6.generace - která byla opticky téměř totéž co Rover 200 / 400....
No nevím, ale mě přijde Rover a Civic docela podobné - na rozdíl od ConcertaTrunda píše:Kucí, jste mimo....
Rover 200
Civic 3dv.
Rover 400
Civic 5dv.
....tak nevím Ale co týkalo jiných modelů a roveřích motorů, to fakt přehled nemám
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Rover
Nechtěl jsi k těm obrázkům přihodit i další fotky aut ostatních značek v provedení 3 dv. verze z té doby a prohlásit, že to všichni obšlehli určitě od Hondy?
Rover RF (novější 200 od roku 1996) fyzicky s Hondou nemá kromě přední nápravy nic společného.
Rover RT je karoserií Civic MB a to jsem tam taky psal, ale motory všechny vlastní.
Mimochodem, Honda na oplátku v 90. letech do Accordu a Civicu dávala Roveří diesel
Rover RF (novější 200 od roku 1996) fyzicky s Hondou nemá kromě přední nápravy nic společného.
Rover RT je karoserií Civic MB a to jsem tam taky psal, ale motory všechny vlastní.
Mimochodem, Honda na oplátku v 90. letech do Accordu a Civicu dávala Roveří diesel
Re: Rover
Ne, nechci se přít bo fakt nevím jistě ale měl jsem za to že jak ten Rover tak i Civic byly ze Swindonu.
Že Honda používala 2.0TDI od Roveru už vím taky. O Hondách Civic té doby něco vím - o Roverech nic.
Že Honda používala 2.0TDI od Roveru už vím taky. O Hondách Civic té doby něco vím - o Roverech nic.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Rover
Ne...
Rover 200 (RF) se vyráběl ve fabrice v Longbridge, kde se před tím vyrábělo Concerto a XW.
Ve Swindonu se tuším vyráběly Accordy s R600 a Civicy s R400 https://en.wikipedia.org/wiki/Rover_400 ... .931999.29
Rover 200 (RF) se vyráběl ve fabrice v Longbridge, kde se před tím vyrábělo Concerto a XW.
Ve Swindonu se tuším vyráběly Accordy s R600 a Civicy s R400 https://en.wikipedia.org/wiki/Rover_400 ... .931999.29
Re: Rover
Rover SD1 3500 V8 https://en.wikipedia.org/wiki/Rover_SD1 .... motor je původem z Buicku, kteří licenci na něj prodali kdysi v 60. letech Roveru, protože v té době to byl na USA moc slabý motor ... ale v Evropě se hodně uchytil a v několika modifikacích se montoval až do konce tisíciletí mimo Rovery do MGB, MG RV8, RangeRover, replik Cobry, ...
Re: Rover
Aby ne... kolem Roverků/MG se pohybuju už nějakých deset let a vlastním tři kousky... Rover 218 VVC Coupe (1997), Rover 416 Tourer (1998) a MG ZT-T 190 (2001) což je ona R75, ale v trošku sportovnějším provedení .... CZ/SK komunita žije na www.roverclub.cz a žije tak, že během roku pořádá cca 5 vlastních CZ/SK srazů, spolupracuje s Mini Fan Klubem na dalších akcích a aktuálně se rýsuje s kluby ostatních evropských zemí dohoda o organizaci středoevropského srazu v roce 2017..... takže nejsme žádní ťunťové a peciválové ... and absolutely Rover isn't dead
Re: Rover
Hm,zrejme dobry oddil,STS....
Drzim palce,at se dari. Ocenuji to. Za mlada jsem ulitaval na starych skudkach. Ale zacly se tam do klubu cpat Fa a Oc ,tak jsem to po letech zabalil a kocar prodal.
Obdivuji kazdeho,kdo at jako hlavni auto ci jen hobby,opecovava zejmena starsi techniku a i netuctove kary,bez ohledu na znacku. Tak nejak na ,,dalku,, to mam stejne.
Hodne stesti.
Drzim palce,at se dari. Ocenuji to. Za mlada jsem ulitaval na starych skudkach. Ale zacly se tam do klubu cpat Fa a Oc ,tak jsem to po letech zabalil a kocar prodal.
Obdivuji kazdeho,kdo at jako hlavni auto ci jen hobby,opecovava zejmena starsi techniku a i netuctove kary,bez ohledu na znacku. Tak nejak na ,,dalku,, to mam stejne.
Hodne stesti.
Re: Rover
Pedro:Jo a me jakozto pecovatele stare dobre Audi 80 neuznavas.. www.audiklub.cz
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Rover
Díky díky
... víš jak - netuctovost auta je jeden z dost významných fun-factorů, které umocňují řidičský zážitek. A udržovat takové auto není nijak extra náročnější, jak udržovat jakékoli tuctové auto. Podmínkou je jen to, že k autu nepřistupuješ ledabyle a servis provozuješ u někoho, kdo o tom konkrétním autu něco opravdu ví, nebo se o to opravdu upřímně snaží. Jinak s tím technicky není žádný problém, protože při dnešní globalizaci díly není problém rychle kdekoli sehnat a šikovných lidí se skrz komunitu dá najít hromada .... bonusem nakonec je zjištění, že ta stará a léta opovrhovaná auta, mají tolik pozitiv, že bohatě převyšují ty negativní stránky. A že tento poměr je kolikrát lepší jako u jiných běžných aut, kde jejich "dobrá" pověst není tolik otázkou reality, ale spíš důsledkem vynikajícího agresivního marketingu a "davové psychózy".
Hezký víkend všem
Novon: Výše platí naprosto obecně, protože dnes už je to o tom, jestli máš auto jen jako dopravní prostředek s výborným poměrem cena/výkon, nebo kvůli něčemu víc, než je primární účel dopravního prostředku Pokud jsi v té druhé skupině, tak je úplně jedno jaké to auto je
... víš jak - netuctovost auta je jeden z dost významných fun-factorů, které umocňují řidičský zážitek. A udržovat takové auto není nijak extra náročnější, jak udržovat jakékoli tuctové auto. Podmínkou je jen to, že k autu nepřistupuješ ledabyle a servis provozuješ u někoho, kdo o tom konkrétním autu něco opravdu ví, nebo se o to opravdu upřímně snaží. Jinak s tím technicky není žádný problém, protože při dnešní globalizaci díly není problém rychle kdekoli sehnat a šikovných lidí se skrz komunitu dá najít hromada .... bonusem nakonec je zjištění, že ta stará a léta opovrhovaná auta, mají tolik pozitiv, že bohatě převyšují ty negativní stránky. A že tento poměr je kolikrát lepší jako u jiných běžných aut, kde jejich "dobrá" pověst není tolik otázkou reality, ale spíš důsledkem vynikajícího agresivního marketingu a "davové psychózy".
Hezký víkend všem
Novon: Výše platí naprosto obecně, protože dnes už je to o tom, jestli máš auto jen jako dopravní prostředek s výborným poměrem cena/výkon, nebo kvůli něčemu víc, než je primární účel dopravního prostředku Pokud jsi v té druhé skupině, tak je úplně jedno jaké to auto je