Fakt,nebylo to jenom rozbitý? A tím nechci vůbec začít nějakou debatu o ničem,jen mě to překvapuje.Já se setkal pouze jednou s nevypínatelným ESP u nějakého typu Mercedesu.Návštěvník píše:Měl jsem služební Oct.01 s tímtéž motorem (1,8 20V atmosféra), jako Honza v jiném vlákně. A neměla vypínatelný ASR! Proto jsem jednou musel potupně (za mnou jela další dvě auta) odcouvat snad 2 km na sněhem zaváté okresce, kterou bych v případě možnosti vypnutí ASR dokázal projet.Itall píše:...Po vypnutí ASR taktéž. Kde se to ESP, kurňa, vypíná ?
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Právě že to fungovalo až moc dobře. Tedy na můj vkus a mé potřeby v dané situaci. Zajímavé pak je, že v jiné octě bylo příslušné tlačítko na přístrojovce osazené spínačem. Tady byla jen záslepka.
Jinak vypínání ESP je v dnešní době běžně schované co nejhloupěji v menu PP a stále více vozů ho nemá plně vypínatelný, některé dokonce ani částečně.
Jinak vypínání ESP je v dnešní době běžně schované co nejhloupěji v menu PP a stále více vozů ho nemá plně vypínatelný, některé dokonce ani částečně.
Re: Jaké auto?
https://m.youtube.com/watch?v=gFjIe2apO ... ntinue=484
Mitsubishi ASX
Mitsubishi ASX
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Zámek tam je a funguje skvěle, no okno pořád visí na lanku. Nejdříve jsem to měl za "darovaného koně, kterému jsem na zuby nekoukal". No teď už je to kůň plný Trójanů, kteří na mě postupně vyskakují. Zatím jejich útoky úspěšně odrážím. Další možností je koupě nějaké ojetiny, jenomže to je ještě větší riziko.NOVON píše:skodovkar: Jaky pan,takovy kram. A to plati doslova.Jak tak ctu co vse tak provizorne resis,tak to ani jine nebude.
Ještě tak čtyři měsíce a bude tam svítit 300tKm
Re: Jaké auto?
Tak já mám najeto určo více než 300 tis a motor šlape jako švícary,ani olej nežere,nikde nic z něj neteče,nesákne,nekape,motor uplně suchý..Jako pokud se trochu nasnažíš a uděláš si čas,tak to auto dokáže vydržet hodně dlouho.Já taky řešil mouchy,ale nic zásadního to nebylo.Ted už je to dle mých představ v podstatě auto bez závadskodovkar píše:Zámek tam je a funguje skvěle, no okno pořád visí na lanku. Nejdříve jsem to měl za "darovaného koně, kterému jsem na zuby nekoukal". No teď už je to kůň plný Trójanů, kteří na mě postupně vyskakují. Zatím jejich útoky úspěšně odrážím. Další možností je koupě nějaké ojetiny, jenomže to je ještě větší riziko.NOVON píše:skodovkar: Jaky pan,takovy kram. A to plati doslova.Jak tak ctu co vse tak provizorne resis,tak to ani jine nebude.
Ještě tak čtyři měsíce a bude tam svítit 300tKm
A jezdit i ted v zimě za 5 je dobré,ne?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Cumim na to v tlf. Je to ,,doutnik,, nebo ne? Ale vypada fajne. Az teda na tu barvu. Ja nerad svetly barvy a ruzovou
100kw byla 2,3. Nepletuli se.
100kw byla 2,3. Nepletuli se.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Ano, Peťo, je to krásnej doutník dvatrojka.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Diky. Kulovy vidim,mor a cholera...
Mi to proslo malo zesikmeny.
Mi to proslo malo zesikmeny.
Re: Jaké auto?
Netusi Novon,ci nekdo,zda ten motor je prazaklad budouci W 2,3 ? Co se daval do Golfu IV,Bory,Prassata a snad i Toleda II? Jel jsem s ti ve variantnim Golfu a docela prima pohoda,nevnikal nahore ani dole,proste si tak poklidne mrucel v nizsich a byl spokojeny. Me,ano,se ten agregat libil. Ale asi se moc nechytl. A
stejne tak W8 v Prassatu.
Vezl jsem ho na Zivohost,sila jako bejk ale predni naprava nestihala.
To v Phaetonu jiny kafe.
stejne tak W8 v Prassatu.
Vezl jsem ho na Zivohost,sila jako bejk ale predni naprava nestihala.
To v Phaetonu jiny kafe.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jestli prazáklad, to netuším, ale předpokládám, že spíš nee - tohle je klasická řada, kdežto pak ve VW modelech to byla VR5, tedy cik-cak motor se společnou hlavou. Svezl jsem se s ním v Passatu B5, nejelo to špatně, akorát to bylo, jak píšeš, takový nijaký...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
To je přesně ten problém, já na to čas nemám. Olej taky skoro nebere. Za reálných 5 se dá i teď, ale to s tím zase musíš jet jak s kamionem. Navíc i to zpřevodování 1-10, 2-20, 3-30, 4-50, 5-80+ není moc vhodné na dálnici z pohledu spotřeby, ta nejlepší jako ve Fáčku při 90km/hod.NOVON píše:Tak já mám najeto určo více než 300 tis a motor šlape jako švícary,ani olej nežere,nikde nic z něj neteče,nesákne,nekape,motor uplně suchý..Jako pokud se trochu nasnažíš a uděláš si čas,tak to auto dokáže vydržet hodně dlouho.Já taky řešil mouchy,ale nic zásadního to nebylo.Ted už je to dle mých představ v podstatě auto bez závad :-)A jezdit i ted v zimě za 5 je dobré,ne?
Pokud pominu blembajicí PP kolo,tak se tomu jede dobře při 110km/hod, výše už to nemá moc cenu.
Navíc při zařazování po předjíždění na dálnici musím opravdu lehce, jinak se to auto má tendenci naklonit do boku. Hádám pružiny, tlumiče a kdovíco ještě...
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
skodovkar: jestli ty, nic ve zlym, nemáš náhodou doma tak trochu šrot. Znám to dobře, kamarád si koupil, doslova, stříbrnou jedničkovou koktu v kombajnu f tdíčku (potlučenou od krup) za super prachy, ale nedělá pomalu nic jinýho, že do toho cpe peníze, jelikož se mu pořád něco sype...
ad Audinka: Je krásná Ohledně motoru nechci kecat, ale řekl bych, že to je jedna z evolučních větví pětiválu 2.2 turbo. Ve VW byly VR5 vychází z motoru VR6
ad Audinka: Je krásná Ohledně motoru nechci kecat, ale řekl bych, že to je jedna z evolučních větví pětiválu 2.2 turbo. Ve VW byly VR5 vychází z motoru VR6
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Jaké auto?
No tady Veruna urco neni a jsem si skoro jist 2,3i. Ten mel prave tech 100 kw.
Re: Jaké auto?
Mně se vždy líbil ten prosklený Avant. Tahle auta úplně zmizela.
U Audi jsem nikdy moc nechápal, čím se lišilo 200 od 100 a 90 od 80.
U Audi jsem nikdy moc nechápal, čím se lišilo 200 od 100 a 90 od 80.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40