Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

buřtyskřenem píše:Po nastartovaní studeného motoru je rucicka na 1100 otáčkách jako pribitá. Na Sunoco a Shell 5w-30 to byla nasledovne. Po nastartování rucicka byla na cca 1500 - 1600 ot. a nasledne asi během 15-20 sekund sla postupne dolu.
Nebál bych se tvrdit, že příčina jiných otáček po studeném startu je někde jinde, než pouze použitím tohoto (byť výborného) motorového oleje. :P

Ani výborný olej nedokáže zázraky....
patriot99

Re: Millers Oils

Příspěvek od patriot99 »

Ani Millers Oils CFS 10W-40 neni spatnej :-P

Technickej list:

SAE viskozita: 10w40
Hustota pri 15°C: 0.861
Kinematicka viskozita pri 100°C: 15.7cSt
Kinematicka viskozita pri 40°C: 103.7cSt
Viskozitní index: 161
Bod skapnuti: -33°C
Bod vzplanuti: 243°C
Viskozita pri studenem startu -25oC (CCS): 7,000cP
HTHS: 4.25 mPa.s
TBN: 9.47 mg KOH/gm
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

Ved výstup a následný pokles otáčok po studenom štarte je u elektronikou ovládaného motora správna reakcia. Ručička nemá držať jak pribitá.. a olej s tým nemá vôbec nič, to by mesela byť vazelína aby to malo mať takýto účinok.
Martin009

Re: Millers Oils

Příspěvek od Martin009 »

zdravicko
mam otazku .. aky olej by ste odporucili do Octavie RS 3 TSi ?
uvazujem ze tam zachvilu pojde chip na 300 ps 400 NM .. vymena oleja aj doteraz cca 10 000 km .. aktualne tam v servise dali 0W-30 shell.
rad by som vsak bud 5W-40 alebo 5W-50 .. co odporucite ?

dik
e1H

Re: Millers Oils

Příspěvek od e1H »

Ak sa bavíme o Millers Oils, tak najlepšie asi CFS NT 5W-40, ale tento nemá oficiálne schválenie VW 502.00 alebo 504.00. V prípade, že ti budú meniť olej v autorizovanom servise a chceš to mať v poriadku (pri chipnutom motore to je trochu divná požiadavka), tak by si mal zvoliť EE 5W-40 alebo EE 5W-30. Tieto majú potrebné schválenia VW.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

A jen doplním že čím víc tomu budeš "šlapat na krk", tím dřív je potřeba ten olej měnit. Těch 10tkm by měl být "strop" - a raději dřív....:wink:
A předpokládám že "čipneš" i brzdy, spojku a podvozek a ani olej v převodovce není napořád.
Jinak je ale i varianta ta 5w50 - a při využívání těch 150-ti koní z litru vhodná - Yacco Galaxie GT, která krom toho že je jako "miler" PAO, tak obsahuje esterovou složku a má i tu VW502.00
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Martin009

Re: Millers Oils

Příspěvek od Martin009 »

diky za info
nemam problem ani s tym CFS 5W -40 .. otazka je ci je az tak potrebny .. auto pouzivam na letne dovolenky teda dlhe trate , sem tam nejake vyblaznenie na kopcoch.ziadny okruh nechystam nakolko nejdem do auta nasypat vela penazi.do autorizovaneho servisu sa uz nechystam .. cize mozem tam dat cokolvek .. akurat neviem ci je problem ze ten CFS nema typove schvalenia .. teda myslim motoru ci to nevadi.
Karel10w60

Re: Millers Oils

Příspěvek od Karel10w60 »

To Yacco ma PAO a ester. Millers CFS a CFS NT maj PAO a 3estery - vicenasobny polyolestery. Normu nenormu motor nepozna, to spis aby se po tobe nevozili v autorizaku kdyz mas auto jeste v zaruce.
Sniper_2003

Re: Millers Oils

Příspěvek od Sniper_2003 »

2 Martin009

Myslím, že dle použití které jsi zde napsal bude bohatě stačit Milers EE 5W-40. :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Karel píše:....Normu nenormu motor nepozna....
No, nenormu motor pozná ale u CFS, u CFS NT nebo u Motulu 300V bych ji fakt neřešil - tyto oleje její výkonnostní úroveň plní s "prstem v nose"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

cituji Millers oils ČR: :arrow: Motorové oleje Premium XF Longlife C3 5w30 a Premium NANODRIVE EE Longlife C3 5w30 nesou v rámci poslední re-formulace opět normy VW 502.00 / 505.01, tedy pro výměnný interval 15.000 km / 1 rok (co nastane dříve) pro naftové i benzínové motory VW Group (Volkswagen, Škoda, Seat a AUDI), kde je umožněno tyto normy aplikovat. :arrow:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pandora
Příspěvky: 556
Registrován: ned srp 30, 2015 14:32

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pandora »

To neni spatny LL s TBN 7,85.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Není ale pro Tebe raději Trident 5w40 API SL s TBN 11,5mg KOH/gm....když už Millers.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pandora
Příspěvky: 556
Registrován: ned srp 30, 2015 14:32

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pandora »

To spis XF 0w40.
e1H

Re: Millers Oils

Příspěvek od e1H »

Tak to už zase radšej Mobil 1 New Life 0W-40. :mrgreen:
Odpovědět