(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Pedro »

Jel jsem s nekolika mustafy. I verzi gt 500. Starsi verze,hranaty cumak i zadek. Urcite hezci nez toto. Neplest si GT se supersportem!
Zvuk motoru ok ale jinak nic moc,myslim ze zije z nostalgie,ale ja na V8 nejsem,tak neo nedocenim. Kdyz uz vic valcu nez je nutno,tak R6.
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Brembo »

lefort píše:Zajímalo by mě, jestli jsi tím aspoň jel, když už vynášíš rozsudek :idea:
Tady hlavně vůbec nejde o nějakou sportovnost, ale o charakter auta, o pocit z řízení, ale to asi někomu, kdo jezdí dieslovou Insignií ani nemůže nic říkat...A vůbec, více než 400 koní je na GT málo? :mrgreen:
To je zufalo málo vzhladom k spotrebe a objemu. A išiel som staršou verziou-na tom motore sa už opice jazdili a tak jazdí i celé auto. Americký šrot pre američanov,ktorý nevyskušali ešte normálne auto. Je to to isté ako HD medzi motocyklami-svoj nedostatok dohána exkluzívnou cenou.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Jezevcik »

U HD se říká: "hodina jízdy, hodina údržby".
Také mám pocit, že žijí z drahého jména a jsou dávno překonaní. Nejsou však sami (Hilti, francouská vína.....).
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1862
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od BigBang »

Myslím si, že oproti minulý generaci je tenhle o 100% lepší už jen tí, že konečně dali dozadu nezávislý zavěšení a ne tu tuhou nápravu, se kterou to vyjelu v roce 64 :D A když se někomu nelíbí pětilitrovej osmivál „z doby kamenné“, tak si může pořídit čtyřválcovej ecoboost se 310 koňma...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Jezevcik »

Tuhá náprava má určitě daleko větší životnost, ale jízdní vlastnosti nic moc. Dnes je z Mustanga v podstatě sporťák, ale v šedesátých letech to byla pouze nadupaná kára složená z celkem běžných součástek.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Návštěvník

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Návštěvník »

Jezevcik píše:Tuhá náprava má určitě daleko větší životnost, ale jízdní vlastnosti nic moc...
Měl jsem příležitost si zajezdit s oním mnou zde již zmíněným Jaguarem XJR-S a tím, co značně kazilo dojem, byla právě tuhá zadní náprava. A přestože více jak pětilitrový V12 motor měl hravě na to, aby auto dotlačil na rychlost 250 km/h, rád bych viděl někoho, kdo by si to troufl: vždyť každá nerovnost na zdánlivě ideálně rovné dálnici dokázala podvozek krutě rozhodit...
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Jezevcik »

Na sjezdu z Jižní spojky na Krč, v té táhlé zatáčce, byl vždy jakýsi hrbol, na který když auto najelo, tak bylo přesně vidět, jaké jsou v konstrukcích náprav rozdíly. Zatímco moderní auto typu Almera to neznatelně vyžehlilo, tak vozům s pevnou nápravou doslova uskočil zadek do strany. V tom místě se jezdí rychlostí okolo 40 km/h.
Pokud v těch starých amerických kárách s klasickou koncepcí a obřím kufrem newyorské gangy zatížily zadní osu převážením mrtvol, tak se to určitě chovalo hezky, ale jinak to na závodění opravdu není.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Colommbo »

Nechápu, jak se k tomuhle autu a jeho vlastnostem může vyjadřovat někdo, kdo jezdí oplími turbokamny... :mrgreen: Ale vážně - je to o základních věcech, které (asi) většina z nás na autě upřednostňuje - u mě je to velký benzínový motor bez turba, manuální převodovka a zadní náhon. Možná naivně se domnívám, že tohle auto je stále ještě "poctivý kus železa", narozdíl od současné provenience naprosté většiny světových automobilek, jejichž "moderní" výrobky mě nechávají naprosto chladným... :? A že je to motor a technologie z doby kamenné a opic, považuju jen za plus. :wink:
Brembo píše:...To je zufalo málo vzhladom k spotrebe a objemu. A išiel som staršou verziou-na tom motore sa už opice jazdili a tak jazdí i celé auto. Americký šrot pre američanov,ktorý nevyskušali ešte normálne auto...
- nejsilnější ropácký dvoulitr se dvěma turby v Insignii má 195 koní a žere kolik - osm litrů...? Tenhle pětilitr jich má asi 430 a i kdyby jezdil v průměru za dvojnásobek, jako že nejezdí, to ti přijde zoufale málo...? V tomto ohledu se zoufale neshodneme, ale to neva... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od skodovkar »

Předstafofat nofa folxfagen fýfoj. Samosatmafofaci žarofka. Čím fíc řidič jesdit, tím míň být fidět jak byt nalet. Taky meně platit pokuta jak číslo značka nebyt fidět :P
Obrázek
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Brembo »

škoda,že som neodfotil tu svoju. Stále ešte ,i ked velmi slabo svietila,ale banka bola zvnutra ako chromovaná.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od skodovkar »

Jedna ještě svítila pořád a druhá občas. Možná kontaktem nebo vlhkostí...
No teď už v noci nepotřebuji couvačky :-D
Doufám, že tu plastovou výplň ve víku nebudu zase dlouho sundávat. Ony ty křížové vruty moc už v tom plechu nedrží :twisted:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Pedro »

Ty si platil pokutu za slaby zarovky v SPZ?
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od skodovkar »

Ne, neplatil, ale už to bylo opravdu na hranici čitelnosti.
Jan Kásor

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od Jan Kásor »

Já jsem ty sklený žárovky T10 W5W před roky vyměnil za W3W a mám už roky klid, už nic nečerná! :wink:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...

Příspěvek od skodovkar »

Ovšem to je asi neschválená úprava světelného zdroje na vozidle. Není možné, aby vzadu také něco řidiče neoslňovalo, je to přece koncern :idea:
Odpovědět