Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pitris »

Itall píše:.... Zatímco u Toyoty je filtr alespoň uchopitelný rukama a kolmo (pěkně nastojato)....
Tak. Stejně třeba Yaris :wink: Accord i Civic horší ale pořád ještě jakeštakeš :mrgreen:
Itall píše:....Olej docela černý, stejně jako u motorky SV, tam už po 5000 km. Nějaká vlastnost motorů Suzuki, asi :roll: . Z Toyoty je olej hnědý, z Fabie MPi Czechmotor vypadal nejpřijatelněji, lépe než původní hnědý M2T....
Správně fungující olej má být po několika tisících km černý....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pitris »

lengy60 píše:ovšem kabinový filtr,to je jiná píseň,hnedle se rozebere půl palubky....
Accord i Civic za schránkou spolujezdce :wink: Accord zcela bez vercajku - jen onu schránku vycvaknout, u Civouše to chtělo povolit čtyři šestky matky :P Holt není na japonce :D
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1793
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Lexus - práce na 3 minuty :) (z boku schránky před spolujezdcem zmáčknout, šoftlička vypadne na podlahu a filtr je venku :wink: )
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:
lengy60 píše:ovšem kabinový filtr,to je jiná píseň,hnedle se rozebere půl palubky....
Accord i Civic za schránkou spolujezdce :wink: Accord zcela bez vercajku - jen onu schránku vycvaknout, u Civouše to chtělo povolit čtyři šestky matky :P Holt není na japonce :D
Já ho mám taky za schránkou spolujezdkyně. :lol: Povolí se 4 šrouby a je to,ale proti XP,kde se člověk nahnul do motorového prostoru,povolil 2 křídlové matice a filtr byl venku,je to opruz,tak jsem to trošku nadnesl. :wink: Napoprvé jsme to rozebírali tak složitě,protože jsme nevěděli,kde ten filtr(filtry)jsou. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Colommbo »

Máchal: Šedesátka byla na zkoušku, poklesne-li spotřeba oleje, a jelikož se tak nestalo, vracím se k již osvědčené padesátce. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Colommbo »

Itall píše:Na výměnu oleje do Prahy...
Jezdívám za tím kamarádem (známe se přes třicet let) i teď, co už jsem z Prahy pryč, tak jednou za dva týdny třeba jen na kafe a pokec a potřebuju-li cos, tož spojím příjemné s užitečným. Asi jako bych jel na kafe za Petrem a vzal s sebou olej a filtr - taky bych jel na výměnu oleje do BE... :)
A spodek jsem potřeboval zkontrolovat, bo jsem měl tušení, jež se potvrdilo - levý vnější čep řízení KO a vnitřní při jedné práci nechám vyměnit rovnou taky. A pojedu kvůli tomu zase do Prahy... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pedro »

Kdyz jsem jeste delal remeslo,ac uz jen melochem,jak nesel nekde filtr povolit rukou se smirkem,prisel sroubovak na radu hned. Nevidim v tom prasarnu velkeho kalibru.
Treba u soucasne moto,to povolit nejde,menim ho obvymenu a ,,zaroste,, a prd misto mezi svody.
Svy auta taky obvymenu a povolit pohoda. Mista je okolo dost.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Durex »

Colommbo píše:Na výměnu oleje do Prahy...
Tak na tom nic není. Když má někdo oblíbeného mechanika,tak za ním jezdí třeba až z Brna :lol: a nebo dokonce až ze Švýcarska :wink:
Pedro píše:Treba u soucasne moto,to povolit nejde
Pokud máš potřebný nářadí (řetízek,pásek,nástrčnej klíč,filtr s maticí),tak není třeba filtr propichovat a pocintat si celou motorku olejem. Proto tomu říkám prasárna ... :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:....Když má někdo oblíbeného mechanika,tak za ním jezdí třeba až z Brna :lol: ....
Vždyť je to jenom 150km :mrgreen: a ještě k tomu přes Potštejn :twisted:
Ano - spojení příjemného s užitečným :wink: a návštěva u prima lidí :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Pravda, lengy. Asi bude lepčí si koupit na starý kolena nový lyžáky (rozuměj na starý nohy...) :wink: .
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lengy60 »

Tak já jsem dalek toho,abych někomu radil,ale myslím,že když nazuješ nové boty,tak i když nejezdíš nějak rychle,tak ten rozdíl poznáš,jak v komfortu,tak ve vedení lyže. :idea: Ty staré boty budou už pěkně "vyšláplé" a boty celkově budou už bláto.Jak není noha v botě jak má být,tak se nadřeš,trpí celá noha,tedy i koleno a ještě si jako bonus můžeš docela dost ublížit.Při výběru tomu chce věnovat dost času,počítej,že v krámu strávíš klidně 2 h,abys boty řádně vyzkoušel.A pokud nepotřebuješ boty s nastavitelným komínem,tak se dá koupit slušně. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1862
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od BigBang »

Kdybych měl doplnit lengyho, tak asi jen tak, že těch krámů můžeš vystřídat několikero než najdeš boty, které ti sednou na nohu. Ideálně v krámě botu nazout, zapnout na první zub a tak půl hodinky v nich „pochodovat“ po krámě.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lengy60 »

Tak ony ty boty jdou dnes dost precizně seřídit.Myslím přezky,takže pokud máš třeba vyšší nárt nebo jinou anomálii,tak hledej boty,které mají nastavitelné všechny přezky,je na nich většinou napsáno micro.
Jinak já mám tyhle,ale holt nestály 2 tis. :D
Obrázek
A dám sem i lyže ať je to komplet. :lol:
Obrázek
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1862
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od BigBang »

Samo, že přezky s mikroštelováním, ale va vysokej nárt občas nepomáhají ani ty, prostě si musíš vybrat skelet, co bude v nártu dostatečně vysoký... Fotku můžu dát akorát lyží, které jsem si cvaknul když mi dorazily domů - bazarovky do oraniště a na kameniště (195cm) :D Jinak druhý pár Dynastar Contact9 taky už 7 let stár a nové botky Tecnica Demon, na které si ještě musí vzyknout nohy :)
Obrázek
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Bigbang: Na těch botaskách se rozpadl vyměnitelný opatek. Tyhle boty mají rovnou dosedací plochu přes celou podrážku a jen vzadu malý plastový opatek, tak 10% plochy. Už jsem to vyřešil, tyto boty nejsou k lyžování ve srovnání s čímkoliv běžným dnes. Tak jsem to vzal jako příležitost se jich zbavit. Objel Hervis, Intersport, Sportissimo a boty mám nové. Držel jsem se jen rady FI do 60 nebrat ani na rekreační rekreaci a sezení boty na noze. Nakonec jsem, jak je pro mě typické, vzal to nejlevnější co bylo, ale není to nejhorší. Měli vyšší řadu za stejnou cenu jako nižší. Čili jsem vzal Head Edge, FI 70, kovové spony s mikronastavením a nastavitelný kloub. Pro mě voňafka, určitě ve srovnání s tím, co jsem měl dosud. Cena 2799,- Kč. Nic levnějšího neměli...Fakt, že tyhle boty jsou jináč a jinde dražší. Pak jsem měl na noze FI 90 Salomon a Atomic, o půl čísla menší. Vejdu se do nich, netísní ani na délku jako spíš na šířku, na pilotáž určitě lepší, ale noha by asi bolela dost brzy. Ty Heady jsou komfortnější a jsem jen starý člověk... :D Vzhledem k tomu, že v krámu je teplo a na sjezdovce ne, jsem asi nevybral úplně blbě. To se uvidí. Jo, ty Salomony a Atomicy stály přes 6000,-... Salomon méně obepínal nárt a k palci bylo taknějak podobně těsno. Atomic obepínal nárt pevněji, ale palcem se dalo vrtět. Každá bota jiná.
Odpovědět