Gufero - smer zavitu
Moderátor: Colommbo
Re: Gufero - smer zavitu
Ta dirka je tam kvůli tomu, aby se při selhání mechanické ucpávky hřídele čerpadla nedostala chladicí kapalina do jeho ložisek. U starých motorů, které měly domazávání ložisek čerpadla (většinou Staufferovou maznicí), touto dirkou naopak odcházelo přebytečné mazivo. Jen mimochodem, jakákoli mastnota v chladicí kapalině likviduje její inhibitory koroze.
Re: Gufero - smer zavitu
NOVON píše:pitris: Motor se vzdycky toci ve smeru hodinovych rucicek,ci-li doprava..
Pitris píše:
Nedivím se směru otáčení ale tomu oslovení - já v tomto vlákně nic dosud nenapsal a co si pamatuji tak jen Harryho jsem se kdysi ptal na točení motoru v jeho podpisu. A jo - Honda VTEC není běžný motorNOVON píše:Oki teda..běžný motor v automobilu..
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Gufero - smer zavitu
Aha sry..V mobilu je to dost nepřehledné,přehlídnul jsem se..Pitris píše:NOVON píše:pitris: Motor se vzdycky toci ve smeru hodinovych rucicek,ci-li doprava..Pitris píše:Nedivím se směru otáčení ale tomu oslovení - já v tomto vlákně nic dosud nenapsal a co si pamatuji tak jen Harryho jsem se kdysi ptal na točení motoru v jeho podpisu. A jo - Honda VTEC není běžný motorNOVON píše:Oki teda..běžný motor v automobilu..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw