Humor :-)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Humor :-)

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Obrázek
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Návštěvník

Re: Humor :-)

Příspěvek od Návštěvník »

Pani vyjizdela z garaze a moc brzo zahla vlevo.
Vsimla si,ze asi neco neni v poradku,ale v zrcatku nic nevidela,tak otevrela dvere,aby se podivala.
S otevrenymi dvermi couvala zpatky do garaze,aby mohla kontrolovat skripnuty misto,akorat ji nedoslo,ze ji budou prekazet ty dvere.
Dvere otevrela o sloupek garazovych vrat do polohy "vedle auta v predu" a jak se lekla,tak jeste pridala plyn a nabourala dvere u spolujezdce.
Ani jedny dvere nejdou otevrit,resp. zavrit...

Skoda 150 tisic, protoze ten sloupek musej vymenit...
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Humor :-)

Příspěvek od skodovkar »

Návštěvník

Re: Humor :-)

Příspěvek od Návštěvník »

Takový bazmek, akorát v lepším provedení (zřejmě z pertinaxu a ve formě včelí plástve), byl součástí každé váhy vzduchu na všech mých vozech zn. Mitsubishi.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Humor :-)

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Humor :-)

Příspěvek od Návštěvník »

Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Humor :-)

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Petře ? :mrgreen:
Obrázek
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Humor :-)

Příspěvek od Pedro »

:-)
No uvidime od brezna. To uz musim nejpozdeji do haku.
Brzdy jsem mel ok,ale orloj uz vloni z jara pres pul mega. O vanocich se jdu na zivitele podivat,v jakym je stavu.
Prislo na podzim,jako vzdy posledni 4 roky, 25 novych vozu,tak jestli by nebylo neco lehce jetyho. Ale uz asi jen SOR :-(
Proto jsem si co to slo,udrzoval ten svuj.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Humor :-)

Příspěvek od Pitris »

U nás už taky - až na pár autobusů Iveco a Solaris - jenom SORky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Humor :-)

Příspěvek od Itall »

A kdyby se neosvědčily, omluvu mají už v názvu, ty SORry...
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Humor :-)

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Humor :-)

Příspěvek od Pitris »

Jo, Ransdorf je figurka hodná tohoto vlákna :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Máchal

Re: Humor :-)

Příspěvek od Máchal »

Výrobnu SORů mám za humny...to jsou tak špatný? :)
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Humor :-)

Příspěvek od Pedro »

U nasi firmy se leta braly Karosy,po r.cca 94 se do toho namotal Renault,Iveco...,a kdyz uz se letama provozu vychytaly problemy,zacly chodit Sorky,v ruznych typech.
Nutno dodat,ze podminky v kopcovitem meste,jeho okoli a narocnosti provozu,se Pha a okoli v Cesku s nicim rovnat nemuze. Proto tady zdechavaj ruzne prototypy a upravy,ktere jinde fungujou.
Nicmene nenizkopodlazni Karosy s klasickym vzduch.odpruzenim=nej pohodli pro posadku i kastany. Cim nizsi podlaha,tim hur. Ty napravy se proste nedaj uchytit a odpruzit. Coz na retarderech a nekterych tankodromech fuj.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Humor :-)

Příspěvek od Pitris »

Máchal píše:Výrobnu SORů mám za humny...to jsou tak špatný? :)
Pedro píše:U nasi firmy se leta braly Karosy,po r.cca 94 se do toho namotal Renault,Iveco....
V Brně to bylo podobně + TRolejbusy Škoda TR9, TR14 a 21 a jejich kloubové varianty a Irisbus TR25....
Dalo se s tím jezdit - a i dobře - i když ta "pětadvacítka" je už přetechnizovanější a designér byl blb :(
Co jde o SOR-ky (podle mechaniků je SOR nová verze SOS :P ) TR31 - jak píše Pedro: jsou to nízkopodlažky a na české silnice se to moc nehodí; vpředu jen 19-ky kola a "břicho to skoro tahá po zemi". Ale na dobré silnici to není špatné - dost místa pro řidiče a cestující a elektrovýzbroj Škoda Plzeň celkem funguje.... Trošku problém se systémem EBS ale s tím je potřeba se naučit jezdit (bere to polohu pedálu a brzdí až moc).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět