Z toho plyne, že každý si má vybrat výkon motoru dle výše svého konta. Možná to tak je.e1H píše:Nepísal som, že preto má niekto platiť viac, lebo má viac peňazí, ale hodinová sadzba je u Octavie stále o dosť nižšia ako u áut iných značiek s podobným výkonom. A keď takýto človek začne v servise zjednávať cenu ako keby nemal čo žrať, tak si o takom človekovi každý niečo pomyslí. Ak totiž mám na to aby som vlastnil a tankoval RS-ko, tak asi mám aj na originálny filter za 12 € namiesto 6-8 eurového kompatibilného, a pod.
P.s.: Netvrdím, že sa to stalo v tomto prípade, ale prijímací technici by vedeli rozprávať zaujímavé historky.
Značkové servisy začaly nabízet "alternativní" díly? Kdo je nutí? Nechť nabízejí jen ty "značkové". Zákazník těžko může nutit značkový servis, aby mu namontoval kompatibilní díl. Ale zákazník si může vybrat servis, o tom to asi je. Ohledně ceny (pravidelné prohlídky) ve značkovém servisu se mi osvědčuje zeptat se na ni předem ve dvou třech nejbližších servisech, třeba telefonicky. Vyberu nejlevnější a deklarovaná cena platí. Předejde se tak některým nedorozuměním.