Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
je bila jak snih,cerny narazniky. Neni s nim,tetou rec,pry vilka a toto auto,ji priponina manzela. Zde bych i tu naftu ustal. Jen pro tu raritnos stavu poctive Toyoty. Foto nevim,kdy je vyhmatnu na nakupu,uz bydlim nekde jinde,ale predstav si uplne nove auto v souromu. Vcetne nalesteni kastle,plastu,gum-puvodnich,interieru...zadne vysisovani vnitrku,krytu svetel,...stale v garazi. Ach jo...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Takže bys mi ji stejně vyfoukl, co? Já bych Ti ji ale přál a upřímně záviděl. S tím motorem jsem si užil až až
Zkus kdyžtak přes toho kolegu sehnat nějaký fotky. V digitální době by neměl být problém.
Zkus kdyžtak přes toho kolegu sehnat nějaký fotky. V digitální době by neměl být problém.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A jaké z toho plyne ponaučení...?
1. klasický benzínový atmosférický motor dostatečného objemu
2. klasická manuální převodovka
3. minimalizovaný, nejlépe žádný infotaiment
Přeju hezký víkend, má být příjemno!
1. klasický benzínový atmosférický motor dostatečného objemu
2. klasická manuální převodovka
3. minimalizovaný, nejlépe žádný infotaiment
Přeju hezký víkend, má být příjemno!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak tak, co tam není, to se nepo*ere manuál bez turba a nad 2litry objem
Když ono ale dnes hraje prim nadopovaná litrová "přiveztaška" s automatem....
Když ono ale dnes hraje prim nadopovaná litrová "přiveztaška" s automatem....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když se ti porouchá samostatný infotaiment, nic moc se nestane. Ovšem když jeho prostřednictvím ovládáš řadu funkcí vozidla, jedná se o průšvih, kvůli kterému třeba nedojedeš, poněvadž např. nechceš v zimě za volantem zmrznout.Colommbo píše:3. minimalizovaný, nejlépe žádný infotaiment
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já vím, Bohumile, já vím... Jsem asi ujetej nebo prostě zaprděnej, ale zlatý klasický tlačítka event. otočné ovladače, ta moderní doba mi začíná lézt krkem nějak čím dál víc, omlouvám se...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak vyndat starter a sup s klikou.
Nahodou je parada,vse si navolit na multifunkcnim disleji,jizdni funkce,veskere ostatni systemy a sluzby,o nic se nestarat a kochat tim,jak vse obstara automatika s tim jak ja chci nebo vozidlo samo.
Nahodou je parada,vse si navolit na multifunkcnim disleji,jizdni funkce,veskere ostatni systemy a sluzby,o nic se nestarat a kochat tim,jak vse obstara automatika s tim jak ja chci nebo vozidlo samo.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Výborně, tedy až na... Např. jsem si ve sněhové vánici a kalamitních podmínkách co do množství sněhu při přejezdu horského pasu (přes 2300 m n.m.) potřeboval vypnout protiprokluz, jenže tato funkce je dostupná jen přes vypnutí celého ESP v menu PP - když vůz stojí! Kdybych zastavil, tak se už nerozjedu, pravděpodobně dokonce i s vypnutým ASR/ESP, a vypnout jsem ho potřeboval právě proto, abych se nezastavil, poněvadž pak bych se asi už znovu nerozjel. Co bych v té chvíli byl býval dal za prosté tlačítko na přístrojovcePedro píše:...kochat tim,jak vse obstara...
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kliku máš ty, Petře, že ti rozumím (tedy aspoň doufám...), jinak bych tě musel poslat do prdele...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Už tam jsem,jen ta klika se tam nechce se mnou vejít
Pochopils to správně
Myslím že i snad Jarda.
Tento názor jsem nedávno vyslechl od jednoho Pássatysty nové generace,když mi okomentoval moje předpotopní vozidlo bez jakékoliv výbavy,vyjma el.zrcadel.(bo to výrobce jinak nedělal).
Proč si asi pořizuju tyto vozy,když dnes není problém si pořídit cokoliv nového?
I proto jsem si pořídil stejně tak ubohého Swifta na ježdění do práce.
Pochopils to správně
Myslím že i snad Jarda.
Tento názor jsem nedávno vyslechl od jednoho Pássatysty nové generace,když mi okomentoval moje předpotopní vozidlo bez jakékoliv výbavy,vyjma el.zrcadel.(bo to výrobce jinak nedělal).
Proč si asi pořizuju tyto vozy,když dnes není problém si pořídit cokoliv nového?
I proto jsem si pořídil stejně tak ubohého Swifta na ježdění do práce.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Na mém francouzské stroji sice ASR/ESP při jízdě vypnu,ale při dosažení rychlosti 40 km/h se zase aktivuje.Ale byl jsem překvapen loni,když napadlo během chvilky docela velké množství mokrého a těžkého sněhu a na prémiových pneumatikách Dunlop jsem se hrabal do kopce.Zatím jsem měl na jiných vozech s tímto udělátkem zkušenosti takové,že při skluzu sjel motor z výkonu a šmytec. Tedy to fungovalo podobně jako ABS,zapnuto/vypnuto,cvak,cvak,cvak,cvak.Stačilo jen držet auto lehce pod plynem a během chvilky jsem byl nahoře.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
V takové situaci už chybělo jen to, aby z infotainmentu hrálo "Vědro má ve dně díru, milá Lízo..."Návštěvník píše:....jsem potřeboval vypnout protiprokluz, jenže tato funkce je dostupná jen přes vypnutí celého ESP v menu PP - když vůz stojí! Kdybych zastavil, tak se už nerozjedu, pravděpodobně dokonce i s vypnutým ASR/ESP, a vypnout jsem ho potřeboval právě proto, abych se nezastavil...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
...které najdeš např. u vozů koncernu VW . Ve škodovce to občas používám. Japonci mívají, když už něco, tak často jen přiblblé TCS.Návštěvník píše:Např. jsem si ve sněhové vánici a kalamitních podmínkách co do množství sněhu při přejezdu horského pasu (přes 2300 m n.m.) potřeboval vypnout protiprokluz, jenže tato funkce je dostupná jen přes vypnutí celého ESP v menu PP - když vůz stojí! Kdybych zastavil, tak se už nerozjedu, pravděpodobně dokonce i s vypnutým ASR/ESP, a vypnout jsem ho potřeboval právě proto, abych se nezastavil, poněvadž pak bych se asi už znovu nerozjel. Co bych v té chvíli byl býval dal za prosté tlačítko na přístrojovce