Návštěvník-Přesně tak.
Bylo úžasné sledovat start. Příjezd na startovací ranvej,zastavení,tůrování motorů až se hejbaly nejty,odbrzdit a nabírání rychlosti...,nádhera.
A v Moravě nám při startu chytnul plamenem pravý motor,takže zastavit,oprava půl hodiny a pak parádní let. Sice taky vibrace,kroucení draku,křídel,pilot se mi ptal,či mi nevadí bejkárny za letu...,mě
,tak mi vokázal co jeho miláček umí.
A Concorde? Neměl bych problém.
PS: 18ka měla i anglické dvojče,Bristorl Brit.
A DC3 se vyráběla v různých licencích,s úpravama hafo let,nejen v ČSSR a SSSR.
Lítat kolem zemegule,po kouskách,v rámci užití si cest vzduchem,jedině staré stroje,pístové ev. turbovrtulové,prvních generací. A po zemi se přesouvat starou Toyotou pikapem nebo Royoal Enf.,
Na rozdíl od moderních hajteků,všechny výše popsané stroje,můžou být opravovýny furt. Záleží na provozovateli.
Proč asi mnoho desítek DC3 lítá dodnes...,minimální náklady a na lokálních tratích s prapodivnejma plochama...,