No, zvyk je železná košile a auta se obměňují, takže tohle je někdy otázka, která dá i vzdělanému člověku jaksi zamyslet . Taky se mi stalo, že jsem to popletl, jezdil jsem dlouho s auty s hrdlem vpravo, a teď zas mám hrdlo vlevo. Jinak zajíždím dírou ke stojanu. Pokud je někde fronta a jinde ne, tak využiji stojanu, kde je volněji a tahám, ale nerad .Návštěvník píše:zhusta nevědí, žeItall píše:... Ženy (a nejen ženy)než kterou se postavily keItall píše:... mají ... hrdlo nádrže na druhé straně,Itall píše:stojanu.
Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
To se stát může, ovšem pozornému "divákovi" u čerpací stanice neunikne, že řada, a že jich není málo, zákazníků (tím narážím hlavně na zákaznice) vůbec netuší, kde že tu díru vlastně mají...itall píše:...Taky se mi stalo, že jsem to popletl, jezdil jsem dlouho s auty s hrdlem vpravo, a teď zas mám hrdlo vlevo...
P.S.: Ono "že" je tam hned 3x zcela záměrně.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tož, Návštěvníku, máme asi po Cinólu, Moraviachem je v konkursu a koukám na ONO, že Cinol nemají, pouze už oleje ONO. Nic bych za to nedal, že to stejně byl Cinol, teď to třeba bude něco jiného, cena je dobrá, olej snad taky. Včera jsem bral 5W-40 s všemožnými specifikacemi v litrovkách za 145,- Kč/L.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Díky za info! ONO jsem vždy považoval za Cinol. Kdo bude produkovat ONO a zda vůbec, o tom zatím nic nevím.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ital: Já teď kupoval polský LOTOS 5W-40 5 litříků za 360 kč..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tož, taky jsem mohl dojít do Penny, měli Carlson 5W-40 5L za 499,- Kč. Jenže by mi po výměně 2L zbyly, takže jsem dal 435,- Kč za 3L ONO, který mi nezbyde a navíc mi taknějak přijde důvěryhodnější. Chci 5W-40 dát do motoru prvně, tak nemusí být úplně ten nejlevnější...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ital: Lotos = přebalený Elf..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
To bude zajímavý,kdo se do ONA nacpe.
Já ho sem tam bral taky pro nějoho,páč vim že to byl Cinol.
chtěl jsem ho fouknout do Swifta,na vyčištění. Tak bude Karlíkson.
Já ho sem tam bral taky pro nějoho,páč vim že to byl Cinol.
chtěl jsem ho fouknout do Swifta,na vyčištění. Tak bude Karlíkson.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
A Elf = přebalený Lotos...NOVON píše:Ital: Lotos = přebalený Elf..
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Odkud máš toto info Řekl bych, že to pravda nebude.... http://www.lotosoil.pl/pl/home/baza/oleje-silnikoweNOVON píše:Lotos = přebalený Elf..
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Návštěvníku, aby byl nějaký zmatek, tak odpovím zde.
Psal jsi, že to přestalo řadit, ne? Ostatní řadili, ty ne, máš smůlu. Že by nikomu jinému nevadilo, že to blbě řadí, je mi taky divné, ale budiž. Nemám tedy potřebu se k tomu dál vyjadřovat, nebyl jsem u toho, máš pravdu. Předčasné výměny oleje v převodovkách moderních aut ale považuji za minimálně nepraktické, když ne naprosto zbytečné. Kdo chce kam...
Psal jsi, že to přestalo řadit, ne? Ostatní řadili, ty ne, máš smůlu. Že by nikomu jinému nevadilo, že to blbě řadí, je mi taky divné, ale budiž. Nemám tedy potřebu se k tomu dál vyjadřovat, nebyl jsem u toho, máš pravdu. Předčasné výměny oleje v převodovkách moderních aut ale považuji za minimálně nepraktické, když ne naprosto zbytečné. Kdo chce kam...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Dovolím si nesouhlasit,taky mi bylo z různých stran řečeno,že měnit olej v převodovce je nesmysl,zvláště při najetých 60 tisících km.Přesto jsem to udělal a když jsem viděl třpytky ve vypuštěném oleji,kterého navíc bylo v převodovce více než by mělo být,tak rozhodně nelituji!
Auto lépe řadí,převodovka má kultivovanější zvuk a třeba je ta výměna podepsána na nižší spotřebě.
Ale každý to máme jinak,někdo se spokojí s tím,že to vůbec nějak funguje,jiný holt přemýšlí,jestli by to nešlo nějak vylepšit.
Auto lépe řadí,převodovka má kultivovanější zvuk a třeba je ta výměna podepsána na nižší spotřebě.
Ale každý to máme jinak,někdo se spokojí s tím,že to vůbec nějak funguje,jiný holt přemýšlí,jestli by to nešlo nějak vylepšit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tady máš odpověď:Itall píše:Návštěvníku, aby byl nějaký zmatek, tak odpovím zde.
Psal jsi, že to přestalo řadit, ne? Ostatní řadili, ty ne, máš smůlu. Že by nikomu jinému nevadilo, že to blbě řadí, je mi taky divné, ale budiž.
bjukemen píše:a to je tym ze priemerny sofer vobec netusil ako ta prevodovka ma fungovat
Hloupý to přístup...Itall píše:Předčasné výměny oleje v převodovkách moderních aut ale považuji za minimálně nepraktické, když ne naprosto zbytečné. Kdo chce kam...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No jó, lengy, jenže ty nemáš auto, ale psa...tedy PSA. Tam kvalitka moc není, natož tam, kde to není na očích . Já jsem vypouštěl olej z převodovky naposled u Favorita po 40000 km a byl mírně znečištěn, určitě tam mohl být bez rizik ještě hodně dlouho. Pak jsem vypouštěl po 80000 km (dalších 40000 km) a olej byl zcela čistý. Převodovka řadila stále stejně. Než laborovat s oleji, je lepší v dobré převodovce nechat původní, když ne nafurt (a převodovka vydrží to, co auto), tak třeba alespoň 100000 km. Pokud převodovka bezvadně funguje, pak i po 100000 km je výměna oleje spíše koledování si o problém. Některé převodovky nemají výpustné otvory, výměna je složitá, nepočítá se s ní, v servisu na to dlabou a kdo to bude dělat v garáži?lengy60 píše:Dovolím si nesouhlasit,taky mi bylo z různých stran řečeno,že měnit olej v převodovce je nesmysl,zvláště při najetých 60 tisících km.Přesto jsem to udělal a když jsem viděl třpytky ve vypuštěném oleji,kterého navíc bylo v převodovce více než by mělo být,tak rozhodně nelituji!
Auto lépe řadí,převodovka má kultivovanější zvuk a třeba je ta výměna podepsána na nižší spotřebě.