Zdvihák
Moderátor: Colommbo
Já používám hydraulický na kolečkách tzv.krokouš, je to pro mě nejpohodlnější a nejrychlejší, jen mám trošku upravenou patici, kde nemám klasickou ocel.misku, ale udělaný tvrdopryžový výřezný kmen, jednoduše řečeno měkčí hokejový puk s výřezem pro práh no a když ho otočím tak rovnou ztyčnou plochu třeba pro převodovku.
...zdvihák je kúpený - tú vychytávku budem tiež robiť - to ma napadlo už vtedy, keď som videl tú oceľovú misku na obrázku, že by to chcelo gumu s drážkou - aj originál jednonožka má drážku a do nej som dával gumený kúsok zo starej duše, aby sa nedotýkal kov náteru - guma vs. náter je predsa len o niečom inom!
...chlapi - má niekto skúsenosti s takýmto zdvihákom?:
http://www.nakup1.sk/nafukovaci-balonov ... -3437.html
http://www.conradshop.sk/conrad.php?nam ... pid=828852
http://www.conrad.cz/nafukovaci-balonovy-zvedak.k828852
http://www.nakup1.sk/nafukovaci-balonov ... -3437.html
http://www.conradshop.sk/conrad.php?nam ... pid=828852
http://www.conrad.cz/nafukovaci-balonovy-zvedak.k828852
Mám to zrovna tak..mipesa píše:Já používám hydraulický na kolečkách tzv.krokouš, je to pro mě nejpohodlnější a nejrychlejší, jen mám trošku upravenou patici, kde nemám klasickou ocel.misku, ale udělaný tvrdopryžový výřezný kmen, jednoduše řečeno měkčí hokejový puk s výřezem pro práh no a když ho otočím tak rovnou ztyčnou plochu třeba pro převodovku.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Zdvihák
Řešil jsem úplně to samé na feldě. Origo zdvihák jsem rychle vyhodil - hrozný šunt. Nechtěl jsem si dál ničit prahy auta. Několikrát se mě stalo, že po "hraně" sjel a zamáčkl se do prahu - u staršího auta jasná věc. Prahy už nemají hranu. Není nad klasický zvedák - vozíček. Koupil jsem akční z Lidlu a super. V autě však vozím jak nouzovku malou panenku.emge píše:Aké zdviháky používate a aký zdvihák by ste odporúčali k osobnému autu (Felicia).
Jedná sa o bežné domáce použitie - výmena kolies, drobné opravy...
Zatiaľ som používal zdvihák dodávaný s autom a po zdvihnutí som zdvihnutú časť podložil. Uvažujem o nejakom lepšom riešení.
bylo
je
je
...tomu nerozumiem ako mohol ten origo zdvihák skĺznuť po hrane - veď má výrez pre lem a to miesto na leme je ohraničené dvoma záhybmi... ...ja s ním mám skôr taký problém, že auto zdvíham na mierne do boku šikmom svahu a keď je blato, tak mi auto vie skĺznuť pár centimetrov do boku a ten jednonohý zdvihák nemá ako udržať takýto typ sily, ale nech sa mi to pohlo akokoľvek, nasadené miesto v leme držalo vždy ako pribité.
Re: Zdvihák
A čo hovoríte na takýto zdvihák, máte s ním skúsenosti? Aký by ste radšej zobrali nožnicový http://www.golem-tech.sk/noznicove-zdvi ... 00-kg.html
alebo dvojstlpový? Ďakujem.
alebo dvojstlpový? Ďakujem.
Re: Zdvihák
Jak nůžkáč tak i dvojsloup má své pro i proti. Záleží na tom co Ti bude víc vyhovovat / míň zavazet....
Ale ten v odkaze špatně nevypadá
Ale ten v odkaze špatně nevypadá
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zdvihák
Pokud bych se měl rozhodovat já, tož jedině pro dvousloupovou klasiku - zvedneš káru a celý spodek máš jak na dlani, což u zvedáku na nůžkovém principu asi nebude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zdvihák
Já bych volil dvousloup umožňující zvedání vozu jak za prahy, tak za kola. To druhé má své nesporné výhody při hledání závad na zavěšení.
Re: Zdvihák
Přesně tak..Jak jsou nápravy svěšené,tak je to o ničem..Návštěvník píše:Já bych volil dvousloup umožňující zvedání vozu jak za prahy, tak za kola. To druhé má své nesporné výhody při hledání závad na zavěšení.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Zdvihák
No a ještě lepší je čtyřsloup, kde ty sloupy mají zcela volný pojezd po podlaze a propojené elektromotory s centrálním ovládáním. Tady ovšem předpokládám jinou cenu.