Zdvihák

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

Jenže - hever i trojnožky už mám a stojan s momentovým klíčem nepotřebuju. Ale třeba si někdo jinej udělá radost... Ceny jsou to slušný :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Já používám hydraulický na kolečkách tzv.krokouš, je to pro mě nejpohodlnější a nejrychlejší, jen mám trošku upravenou patici, kde nemám klasickou ocel.misku, ale udělaný tvrdopryžový výřezný kmen, jednoduše řečeno měkčí hokejový puk s výřezem pro práh no a když ho otočím tak rovnou ztyčnou plochu třeba pro převodovku.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

Dobrá vychytávka!!! :wink: A v zimě, když zrovna nepotřebuješ hever, tak se to dá odšroubovat a hurá s tím na rybník...! :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
FF

Příspěvek od FF »

...zdvihák je kúpený - tú vychytávku budem tiež robiť - to ma napadlo už vtedy, keď som videl tú oceľovú misku na obrázku, že by to chcelo gumu s drážkou - aj originál jednonožka má drážku a do nej som dával gumený kúsok zo starej duše, aby sa nedotýkal kov náteru - guma vs. náter je predsa len o niečom inom!
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

mipesa píše:Já používám hydraulický na kolečkách tzv.krokouš, je to pro mě nejpohodlnější a nejrychlejší, jen mám trošku upravenou patici, kde nemám klasickou ocel.misku, ale udělaný tvrdopryžový výřezný kmen, jednoduše řečeno měkčí hokejový puk s výřezem pro práh no a když ho otočím tak rovnou ztyčnou plochu třeba pro převodovku.
Mám to zrovna tak..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

Na občasné opravy bohatě stačí zvedák 2t na kolečkách za 500 kč,mám jej už 5 let a nazvedal se už hoodně v poloprofi autodílně..Teď zařizuju novou dílnu a už se nemůžu dočkat na dvousloupový zvedák..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihák

Příspěvek od ka-spel »

emge píše:Aké zdviháky používate a aký zdvihák by ste odporúčali k osobnému autu (Felicia).
Jedná sa o bežné domáce použitie - výmena kolies, drobné opravy...
Zatiaľ som používal zdvihák dodávaný s autom a po zdvihnutí som zdvihnutú časť podložil. Uvažujem o nejakom lepšom riešení.
Řešil jsem úplně to samé na feldě. Origo zdvihák jsem rychle vyhodil - hrozný šunt. Nechtěl jsem si dál ničit prahy auta. Několikrát se mě stalo, že po "hraně" sjel a zamáčkl se do prahu - u staršího auta jasná věc. Prahy už nemají hranu. Není nad klasický zvedák - vozíček. Koupil jsem akční z Lidlu a super. V autě však vozím jak nouzovku malou panenku.
byloObrázek
je Obrázek
FF

Příspěvek od FF »

...tomu nerozumiem ako mohol ten origo zdvihák skĺznuť po hrane - veď má výrez pre lem a to miesto na leme je ohraničené dvoma záhybmi... ...ja s ním mám skôr taký problém, že auto zdvíham na mierne do boku šikmom svahu a keď je blato, tak mi auto vie skĺznuť pár centimetrov do boku a ten jednonohý zdvihák nemá ako udržať takýto typ sily, ale nech sa mi to pohlo akokoľvek, nasadené miesto v leme držalo vždy ako pribité.
cico322

Re: Zdvihák

Příspěvek od cico322 »

A čo hovoríte na takýto zdvihák, máte s ním skúsenosti? Aký by ste radšej zobrali nožnicový http://www.golem-tech.sk/noznicove-zdvi ... 00-kg.html
alebo dvojstlpový? Ďakujem.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zdvihák

Příspěvek od Pitris »

Jak nůžkáč tak i dvojsloup má své pro i proti. Záleží na tom co Ti bude víc vyhovovat / míň zavazet....
Ale ten v odkaze špatně nevypadá :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zdvihák

Příspěvek od Colommbo »

Pokud bych se měl rozhodovat já, tož jedině pro dvousloupovou klasiku - zvedneš káru a celý spodek máš jak na dlani, což u zvedáku na nůžkovém principu asi nebude... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Zdvihák

Příspěvek od Návštěvník »

Já bych volil dvousloup umožňující zvedání vozu jak za prahy, tak za kola. To druhé má své nesporné výhody při hledání závad na zavěšení.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Zdvihák

Příspěvek od NOVON »

Návštěvník píše:Já bych volil dvousloup umožňující zvedání vozu jak za prahy, tak za kola. To druhé má své nesporné výhody při hledání závad na zavěšení.
Přesně tak..Jak jsou nápravy svěšené,tak je to o ničem.. :?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Návštěvník

Re: Zdvihák

Příspěvek od Návštěvník »

No a ještě lepší je čtyřsloup, kde ty sloupy mají zcela volný pojezd po podlaze a propojené elektromotory s centrálním ovládáním. Tady ovšem předpokládám jinou cenu.
Odpovědět