VIF

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
sosko

Re: VIF

Příspěvek od sosko »

Pitris píše:Ale bylo tu i kýmsi zmíněno, že s vyšším obsahem VIFu to je horší.... Já dávám 1 : 1000 a :wink:
Pisal som to tu aj ja, dlhodobo som skusal rozne davkovanie, od 1.5x po 3x a auto vzdy bolo 'tupsie' ako bez aditiva. Postupne som sa dopracoval spat k odporucanemu davkovaniu a je to lepsie. Aj tak si ale nemozem pomoct a mam pocit, ze bez VIF ide motor aj tak najlepsie :lol: S VIF o nieco lepsie startuje a o malilinko je zvuk tlmenejsi, ale auto ide aj tak najlepsie bez VIF. Pri pomere 1:1000 to ale nieje velky rozdiel, aspon premna. Pevne verim, ze to teda aspon cisti vstrekovace a stabilizuje palivo a netvori sa bordel v nadrzi. O mazivost sa nebojim, pri povinnom max 7% obsahu biozlozky to maze az az :wink: .
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VIF

Příspěvek od Pitris »

Běžně je u neaditivovaných benzinů mazivost HFRR u hranice povolené normou - okolo 750µm. To jsou třeba (na nižší cenu zaměřené) ONO nebo Lukoil. A VIF tu mazivost zhruba 3x zlepší - na zhruba 250µm :wink:
A pokud je benzin aditivován*, tak krom mazivosti bude i čistit, protože je to kompletní balíček aditiv.
Ale i tak jsou v benzinech rozdíly, které by ten VIF měl pomoci minimalizovat a benzin "do/vy/lepšit".

*) třeba Agip SuperTECH 95, OMV MaxxMotion 95, Benzina Verva 95, Shell FuelSave 95, Eurooil Optimal 95E, Slovnaft Drive 95, Gulf Xtream Nat 95.... http://www.petrol.cz/aktuality/archiv/2 ... -4581.aspx
A určitě bych u ONO a Lukoilu VIFoval "devadesátosmičku", protože v ní nejsou aditiva ani biosložka....
u ostatních víceoktanových benzinů by nějaký mazivostně čistící balíček aditiv už být měl - teda snad ?

Ale jedno pozitivum se biosložce nechat musí - váže na sebe vlhkost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
sosko

Re: VIF

Příspěvek od sosko »

To ja vsetko samozrejme viem :wink:
Nebolo jasne, ze som hovoril o nafte a nie benzine :lol: Pokial viem, nafta s aspon 5% biozlozky ma mazivost vyrazne pod 450 aj bez VIF, preto sa o mazivost az tak nebojim. Ak tomu VIF este viac pomoze , len dobre. Zaroven to aj cisti, co je tiez dobre. Raz za cas vylejem do nadrze STP injector cleaner a ideme dalej :) VIF pouzivam hlavne kvoli zvyseniu cetanoveho cisla, co (podla testov) taktiez plni dokonale.
Len, to 'otupenie' tam proste je a som rad, ze nie som paranoidny, ale vsima si to viac ludi co citam :mrgreen:
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: VIF

Příspěvek od NOVON »

Taky si myslím,že VIF čistí..Do nafty jsem ho dost předávkoval,to už jsem tady někde psal.Ve stejnou dobu jsem měnil olej v motoru a teď po 2000 km je zralý na výměnu znovu,bo je jakýsi hustý (že je černý-to je u diesla normální),se mi zdá a cítím z něj právě ten VIF..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF

Příspěvek od ka-spel »

Dobrá studie ohledně použití 2T oleje do nafty http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oi ... -study.php
byloObrázek
je Obrázek
Máchal

Re: VIF

Příspěvek od Máchal »

Máchal píše:Jinač používám obyč BA 95ku + VIF a jsem spokojený (na naší EuroOilce jiný N95 nemaj)
Po delší době se "hnuly ledy" a na místní EuroOil maj od dnešního dne benzín Optimal 95E :wink:
Jestli jsem dobře koukal, tak na totemu maj cenu 29.40Kč/l
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF

Příspěvek od ka-spel »

A pokud si uděláš registraci na jizdomat.cz, tak ještě 0,30 sleva.
byloObrázek
je Obrázek
Máchal

Re: VIF

Příspěvek od Máchal »

To jsem nevěděl, díky za info :wink:
buřtyskřenem
Příspěvky: 173
Registrován: úte čer 09, 2015 8:58

Re: VIF

Příspěvek od buřtyskřenem »

Pokud použijes k platbe kartu od Poštovní spořitelny, tak dostaneš slevu 0,40 Kč z každého litru pohonných hmot v síti EuroOil při nákupu nad 300 Kč
Máchal

Re: VIF

Příspěvek od Máchal »

Tak kartu od PS nemám. Ale i těch 0.30Kč z jizdomatu potěší :)
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: VIF

Příspěvek od bjukemen »

sosko píše: Pisal som to tu aj ja, dlhodobo som skusal rozne davkovanie, od 1.5x po 3x a auto vzdy bolo 'tupsie' ako bez aditiva.
:wink: .

toto iste mozem potvrdit aj ja, uplne som vyradil VIF nic mi to za tyzdne testovania neprinieslo
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
BranoS

Re: VIF

Příspěvek od BranoS »

bjukemen píše:toto iste mozem potvrdit aj ja, uplne som vyradil VIF nic mi to za tyzdne testovania neprinieslo
Ja som začal s Castrol TBE, po jednej flaške (250 ml) žiadna zmena, snáď len štartovanie v zime sa mi zdalo lepšie, chytalo okamžite. Pri jazde som nepostrehol nič. Potom som prešiel na VIF, takisto nič, akurát som zaznamenal presne to isté, čo ostatní - auto ide akosi tupšie. Nie som pretekár, tak som neprestal s VIF-om a teraz po minutí dvoch 500 ml balení som spozoroval prvú pozitívnu vec. Štartovanie sa nezmenilo, auto ide stále rovnako tupšie, ale pri rýchlostiach okolo 110 - 130 km/h, kde môj motor točí cca 4 300 ot/min ide motor hladšie a konečne nemám pocit, že každú chvíľu vyskočí z auta alebo ho zadriem. Takisto je v týchto rýchlostiach pružnejšie ako bolo doteraz.

Tieto aditíva slúžia asi na dlhodobé používanie, chcieť nejaké výsledky po vyjazdení 1-2 nádrží asi nie je možné.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VIF

Příspěvek od Pitris »

Přesně tak.
Hned se ani pejsek nevyčurá - chce to čas. Napoprvé, nebo když to dáš občas tak nic nepoznáš.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: VIF

Příspěvek od bjukemen »

bohuzial nemozem s vami suhlasit, aditiva typu VIF su prave pouzivane ku okamzitemu efektu, VIF nieje ziadny cistic ani nikdy nebude, preto obohatena nafta o VIF (ktore deklaruje zlepsenie vlastnosti) musí byt citelna hned, ci uz zjemnenie chodu a.i., ale vy tvrdite ze az casom, no zaujimave ze motor je tupsi okamzite, to nejako nejde do kopy..


sam som VIF otestoval cele balenie zimneho a letneho, efekt NULA iba lahsia penazenka, nevravim ze nerobí nic v testoch zistili pozitivne vlastnosti,ale co z toho ked auto ide horsie a je vyssia spotreba ( aj ked je to snad iba zanedbatelne zvysenie)


a testovali sa aj cistiace schopnosti na 1,9 tdi PD kde ani spalovanie cisteho vifka nezlepsilo korekcie na vstrekovachoch, naproti tomu kombinacia STP diesel celaner + nafta spravili doslova divy


nedovolil by som si hodnotit produkt keby ho nemam dostatocne otestovany

lepsi efekt ma pouzivanie 2t oleja do nafty, daleko lepsi ako VIF, ale to sa tu uz riesilo neraz ale hlavne na motor-talk.de

kto chce cistit vstrekovace nech si kupi na to urceny pripravok
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VIF

Příspěvek od Pitris »

bjukemen píše:bohuzial nemozem s vami suhlasit, aditiva typu VIF su prave pouzivane ku okamzitemu efektu, VIF nieje ziadny cistic ani nikdy nebude....
Tak v případě benzinového VIFu pravdu zřejmě nemáš, bo zde http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-b ... tiv-1.html se píše, že:
:arrow: Aditivum do benzinu SUPER BENZIN ADITIV snižuje spotřebu o 5-7 % díky obsažené mazivostní přísadě. Jedná se o multifunkční přísadu do benzinu nejen pro všechny moderní motory s přímým vstřikováním, ale také pro starší karburátorové motory, ve kterých rozpouští úsady a zajišťuje postupné vyčištění karburátoru a sacích ventilů. Protikorozní účinek zajišťuje ochranu palivového systému a udržuje maximální výkon vašeho motoru. :arrow:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět