VTI

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VTI

Příspěvek od Pitris »

jerome píše:....To len v ramci diskusie :wink:
Lebo VTI od Hondy a od Citroënu má společného jen ty tři písmena :P Ale jinak každý motor má svý :wink:
lengy60 píše:....že by se to u Hondy hemžilo motory s otáčkami 9000 ot/min....
Hlavně v devadesátých letech minulého století :twisted: 1.6 a 1.8 VTi točilo přes 8 tisíc, potom NSX a Integra, S2000 a Type-R https://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: VTI

Příspěvek od Jezevcik »

Pedro píše:Vti bylo urceno pro ostre motory Hondy,kdy se z nevelkych obsahu 1,6 a 1,8 dostavalo vysokych vykonu otackami k 9000.
Přesně to jsem měl na mysli. Lengy, nechtěl jsem Tvůj vůz urazit, ale když vidím VTi, tak si představuju našláplého Civika z minulého století. Citroen to označení dost pošlapal. Ne tím, že je to Citroen, ale tím, že to použil pro běžný motor.
Durex :wink:
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: VTI

Příspěvek od Pedro »

:lol: :lol:
jsem rád,že jsem Vás trochu probudil,medvědi. Co Ty na to,Jerome :?: :wink:
Vti......................................Europe.................. :?:
P 206 GTi vs. Nissan Sunny GTi.
Golf GTi,Corolla,Swift,Lancer........,vše cca stejné roční období......
Jen Astra stíhala.....
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: VTI

Příspěvek od lengy60 »

Kluci vy to VTI nějak moc prožíváte. :lol: Jinak to není označení motorů Citroen,ale i Peugeot,BMW,MC. :wink: Mé auto nikdo urazit nemůže,vím co mi stojí před barákem. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: VTI

Příspěvek od jerome »

Pedro píše: jsem rád,že jsem Vás trochu probudil,medvědi. Co Ty na to,Jerome :?: :wink:
No riadne si to ozivil :mrgreen: Vid lengyho prispevok este o pol jednej v noci nemohol spat :D
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Návštěvník

Re: VTI

Příspěvek od Návštěvník »

VTI je pro znalce symbolem, který byl zneužitím tohoto označení pošlapán. Je to jako když pokoutně (nikoli v rovném boji) ukořistěnou zástavu nepřítele použiješ jako rohožku. :evil:
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: VTI

Příspěvek od Jezevcik »

Ono stačí změnit písmenko (z malého na velké) a už je to nenapadnutelné. Když VW zavedl TDI, tak se u všech automobilek začínaly objevovat roztodivné variace těchto písmen, později rozšířené o zakomponování common railu a tak se zrodily dlouhé a nesmyslné "zkratky", kterým hned na začátku prozíravě utekl BMW, který pochopil, že méně znamená více a zůstal nadčasově u prostého "D".
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: VTI

Příspěvek od jerome »

PSA bol istu dobu v srackach a snazil sa nejako z nich vyhrabat tak mozno siahli po tejto skratke :P Este v tej 1.6 budis ale v trojvalci 1.2 to uz je trochu blbe :mrgreen: Kedze si ten nazov VTi nedali v Honde patentovat tak jak VW TDi moze ho pouzit ktokolvek. ale co pise wikipedia ma suvis s PSA :shock: a razom je lengy60 na koni :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VTI

Příspěvek od Pitris »

lengy60 píše:Kluci vy to VTI nějak moc prožíváte. :lol: Mé auto nikdo urazit nemůže,vím co mi stojí před barákem. :mrgreen:
Já si taky myslím, že Tě to ze židle nenadzvedne :P :wink: a že to bereš tak že tu nikdo nehaní motor od Citroënu, ale že se tu bavíme o tom, že ty tři písmena původně symbolizovaly zcela něco jiného.... :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: VTI

Příspěvek od Pedro »

Pitris :wink:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: VTI

Příspěvek od lengy60 »

jerome píše:
Pedro píše: jsem rád,že jsem Vás trochu probudil,medvědi. Co Ty na to,Jerome :?: :wink:
No riadne si to ozivil :mrgreen: Vid lengyho prispevok este o pol jednej v noci nemohol spat :D
Bodejď by lengy mohl spát,když vartoval v DC,aby mohl pracovat. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: VTI

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:
lengy60 píše:Kluci vy to VTI nějak moc prožíváte. :lol: Mé auto nikdo urazit nemůže,vím co mi stojí před barákem. :mrgreen:
Já si taky myslím, že Tě to ze židle nenadzvedne :P :wink: a že to bereš tak že tu nikdo nehaní motor od Citroënu, ale že se tu bavíme o tom, že ty tři písmena původně symbolizovaly zcela něco jiného.... :twisted:
Pohoda,už jsem to psal,že o Hondách nevím nic,tudíž jsem ani netušil,že nějaké VTi někdy dělali. :lol: Na druhou stranu bych nepodezíral PSA,že by se chtěli přiživit na cizí slávě,prostě jen chtěli zdůraznit že tenhle motor má variabilní nastavení a časování ventilů.Název Prince by asi vypadalo dost blbě a nikomu nic neřeklo. :mrgreen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VTI

Příspěvek od Pitris »

lengy60 píše:....už jsem to psal,že o Hondách nevím nic,tudíž jsem ani netušil,že nějaké VTi někdy dělali....
V době kdy tady "kraloval" Favorit tak u Hondy motor 1.6VTi dával 118 kW při 7600 otáčkách za minutu s vrcholem točivého momentu 150 N.m v 7000 otáčkách. A 90% N.m "uměl" od 2500 do 8000 otáček :wink:
Pak měli 1.8VTi se 124kW, v Type-R dával 2.0 147kW a v S2000 měl dvoulitr 177kW a šel až za 9000....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Máchal

Re: VTI

Příspěvek od Máchal »

Známej měl Civica 1.8VTi 124kW a když za to vzal, tak to byl mazec a zvuk, no nádhera :wink:
Odpovědět