Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

lefort píše: Ano, ale pouze zákazníci koncernu toto považují za normální
u mňa to ale neplatí.. síce ja niesom tak úplne bežný, štandardný zákazník koncernu :D ..neverím ale, že som jediný :lol:
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

Výjimka potvrzuje pravidlo. :lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Chlapci a jak to souvisí s "milerem" :?: :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

mám EE 5W-40 doma,no k výmene oleja som sa nedostal ani po 2 týždnoch. Nebyt DPF,asi by som volil z rady CFS
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

pokial je motor mechanicky v poriadku a nezerie olej viac ako naftu, tak je prispevok k zanasaniu DPF od pouziteho oleja vyslovene zanedbatelny :wink: ..dokazuje to aj pocetna flotila TDIciek s DPF (poznam osobne), ktore su mazane FullSaps olejmi (niektore napr. aj race Motulom 300V) a nemaju s DPF ziadne problemy.. podotykam niektore maju na tieto oleje natocene cez 100tkm bez problemu s DPF.
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

... a aby sme sa vrátili k Millers... čo si taký vojín Kefalín predstavuje pod zaneseným filtrom pevných častíc? nedá sa vypáliť? stane sa nepriechodným? 100 000km je už nejaká valídna hodnota?
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

v prvom rade ty o čom vlastne hudieš?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Tak 100tkm fakt moc není ale jak píše kornel, když "je motor mechanicky v poriadku a nezerie olej, tak je prispevok k zanasaniu DPF od pouziteho oleja vyslovene zanedbatelny". Bohužel v dnešní době jsou běžné (i skoro nové) motory, které mají spotřebu oleje i přes 1/2litru na 1tkm. A to už s DPF "zamává" :(
a nepomůže tomu ani kvalitní olej - "aby sme sa vrátili k Millers"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

U mnohých motorov s DPF je spotreba oleja nemeratelná,pretože olej nahrádza palivo,takže hladina síce neklesá,no olej to i tak žerie. A dnešné motory toho oleja poberu viacej. Aditíva od MO používam už dlhšie,a som maximálne spokojný. Olej ale použijem 1x,ked sa mi konečne podarí dostat k výmene.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
iqlogic
Příspěvky: 5
Registrován: pát led 23, 2015 12:13

Re: Millers Oils

Příspěvek od iqlogic »

A čo keby ste si tieto veci išli riešiť do iného vlákna? Zbytočné dve strany, ktoré nemajú s MO spoločné absolútne nič :roll:
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

Brembo píše:U mnohých motorov s DPF je spotreba oleja nemeratelná,pretože olej nahrádza palivo,takže hladina síce neklesá,no olej to i tak žerie.
Prosím tě, mohl bys mě napsat ten mechanizmus jak se dostane palivo do oleje ? Co na to pak mazivost, viskozita a TBN oleje ?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Řekl bych že to Brembo myslel tak, že když je vyšší spotřeba oleje ale dostává se do něj nafta, tak se ta spotřeba oleje zdá nižší. A s obsahem nafty v oleji samozřejmě klesá i ta mazivost, viskozita a TBN.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

ano,ako napísal Pitris. čast nafty sa tam dostáva pri vstreknutí prídavnej dávky na zvýšenie teploty spalín. Vstrekovač je jeden,pre valec,pre DPF nie je,je to lacnejšie.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

teda vlastne technicky dospejeme k tomu, že v tom motore olej poháňa a nafta maže :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

kornel píše:....olej poháňa a nafta maže :wink:
....a oboje stojí za ho*no :roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět