u mňa to ale neplatí.. síce ja niesom tak úplne bežný, štandardný zákazník koncernu ..neverím ale, že som jedinýlefort píše: Ano, ale pouze zákazníci koncernu toto považují za normální
Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Re: Millers Oils
Chlapci a jak to souvisí s "milerem"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
mám EE 5W-40 doma,no k výmene oleja som sa nedostal ani po 2 týždnoch. Nebyt DPF,asi by som volil z rady CFS
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
pokial je motor mechanicky v poriadku a nezerie olej viac ako naftu, tak je prispevok k zanasaniu DPF od pouziteho oleja vyslovene zanedbatelny ..dokazuje to aj pocetna flotila TDIciek s DPF (poznam osobne), ktore su mazane FullSaps olejmi (niektore napr. aj race Motulom 300V) a nemaju s DPF ziadne problemy.. podotykam niektore maju na tieto oleje natocene cez 100tkm bez problemu s DPF.
Re: Millers Oils
... a aby sme sa vrátili k Millers... čo si taký vojín Kefalín predstavuje pod zaneseným filtrom pevných častíc? nedá sa vypáliť? stane sa nepriechodným? 100 000km je už nejaká valídna hodnota?
Re: Millers Oils
v prvom rade ty o čom vlastne hudieš?
Re: Millers Oils
Tak 100tkm fakt moc není ale jak píše kornel, když "je motor mechanicky v poriadku a nezerie olej, tak je prispevok k zanasaniu DPF od pouziteho oleja vyslovene zanedbatelny". Bohužel v dnešní době jsou běžné (i skoro nové) motory, které mají spotřebu oleje i přes 1/2litru na 1tkm. A to už s DPF "zamává"
a nepomůže tomu ani kvalitní olej - "aby sme sa vrátili k Millers"....
a nepomůže tomu ani kvalitní olej - "aby sme sa vrátili k Millers"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
U mnohých motorov s DPF je spotreba oleja nemeratelná,pretože olej nahrádza palivo,takže hladina síce neklesá,no olej to i tak žerie. A dnešné motory toho oleja poberu viacej. Aditíva od MO používam už dlhšie,a som maximálne spokojný. Olej ale použijem 1x,ked sa mi konečne podarí dostat k výmene.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
A čo keby ste si tieto veci išli riešiť do iného vlákna? Zbytočné dve strany, ktoré nemajú s MO spoločné absolútne nič
Re: Millers Oils
Prosím tě, mohl bys mě napsat ten mechanizmus jak se dostane palivo do oleje ? Co na to pak mazivost, viskozita a TBN oleje ?Brembo píše:U mnohých motorov s DPF je spotreba oleja nemeratelná,pretože olej nahrádza palivo,takže hladina síce neklesá,no olej to i tak žerie.
Re: Millers Oils
Řekl bych že to Brembo myslel tak, že když je vyšší spotřeba oleje ale dostává se do něj nafta, tak se ta spotřeba oleje zdá nižší. A s obsahem nafty v oleji samozřejmě klesá i ta mazivost, viskozita a TBN.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
ano,ako napísal Pitris. čast nafty sa tam dostáva pri vstreknutí prídavnej dávky na zvýšenie teploty spalín. Vstrekovač je jeden,pre valec,pre DPF nie je,je to lacnejšie.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
teda vlastne technicky dospejeme k tomu, že v tom motore olej poháňa a nafta maže
Re: Millers Oils
....a oboje stojí za ho*nokornel píše:....olej poháňa a nafta maže
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF