oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Pitris »

to Toni: Možná by bylo dobré Návštěvníka doplnit, že pár lidí se tu snaží, aby to tu bylo odborně zaměřené diskusní fórum. A jestli o tom něco víš, tak se celkem divím, že věříš tabletkám.... :shock:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Návštěvník »

Toni sám věřit nepotřebuje, úplně stačí, když sežene dost těch, které přesvědčí: holt prodej opičích kapek vyžaduje jisté úsilí... :twisted:
Toni

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Toni »

Kdo tu mluví o kapkách… :D
Není důležité co to je, ale co to obsahuje a každý kdo těmhle věcem trochu rozumí, potvrdí, že obsahují Ferrocen.
No a to je, netoxická náhrada za tetraethylolovo. .Nemusím snad, už nikomu vysvětlovat co tetraethylolovo znamená ve světě benzínu. .Je to dost odborná pomoc.. ? :lol:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Colommbo »

Děkujeme za nabídku, Toni, ale
Toni píše:...každý kdo těmhle věcem trochu rozumí,...
se na to co...? Se na to vyprdne, Velebnosti... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Toni

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Toni »

Hezky článek,
hlavně o tom, že je ferrocen toxický a že se neviplatí :lol:
Jo a zapomněli dodat, že Ferrocen je potřeba chemicky upravit, aby nebil motoru škodlivý… :wink:
SGS to schvaluje… :wink:
Návštěvník

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Návštěvník »

Toni píše: Ferrocen je potřeba chemicky upravit, aby nebil motoru škodlivý… :wink::
:P
Toni píše:SGS to schvaluje… :wink:
:twisted:

No a co ještě tam máš pro pobavení publika? :mrgreen:
Toni píše:aby nebil
Aby nebyl debil :?:

P.S.: Že s opičími kapkami obchodují zejména ti, kdož nezvládli ani základy rodného jazyka, je přímo symptomatické. :idea:
Toni

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Toni »

Sorry, psal jsem to z mobilu a nekontroloval pravopis :D

reagoval jsem na téma:
Dobrý den dá se zvýšit oktanové číslo paliva doma ,pomocí lihu nebo nějakých jiných přísad které neškodí motoru? :D

Psal jsem o vlastní zkušenosti a proto tvrzení o zničení motoru je hloupost.... :lol:



Doporučuji pro blízkou budoucnost více o ferrocenu určeném do paliva prostudovat... :wink: ,,Může se to hodit" :lol: oléé
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Colommbo »

Pokud jsi zcela vážně reagoval na úvodní, upřímně řečeno ne úplně chytrý dotaz a dokonce nabízením zázračných tabletek do benzínu, tož co si o tom myslet...? :? Tedy já vím, ale psát to sem raději nebudu... Už jen to, že tyto (a podobné) přípravky se prodávají takříkajíc z garáže, o něčem svědčí. A zajímavé je, že téměř všichni distributoři jsou z Moravy - co do teho dáváte, lidi, to je nějaký odpad z pálenice...? :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Návštěvník »

Toni píše:Doporučuji pro blízkou budoucnost více o ferrocenu určeném do paliva prostudovat... :wink: ,,Může se to hodit" :lol: oléé
Doporučuji si něco více o ferrocenu určeném do paliva nastudovat, hned bude jasné, že se do budoucna k ničemu nehodí: zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx! :idea: Motory totiž nejezdí na "oktany", ale na výhřevnost paliva. :mrgreen:
bouchy

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od bouchy »

Toni píše:Kdo tu mluví o kapkách… :D
Není důležité co to je, ale co to obsahuje a každý kdo těmhle věcem trochu rozumí, potvrdí, že obsahují Ferrocen.
No a to je, netoxická náhrada za tetraethylolovo. .Nemusím snad, už nikomu vysvětlovat co tetraethylolovo znamená ve světě benzínu. .Je to dost odborná pomoc.. ? :lol:
Tetraethylolovo by především znamenal okamžitou smrt katalyzátoru ve světě benzínu. Dávno vyloučen z použití a motory jsou jinak konstruované a mazací aditivum (na sedla) nepotřebují, TEO netřeba nahrazovat. Krom toho svíčky měly nižší životnost (destrukce izolátoru).
Návštěvník

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Návštěvník »

bouchy píše:TEO netřeba nahrazovat.
Tady se domnívám, že Toni myslel efektivní (ve smyslu lacinou a účinnou) náhradu TEO jako antidetonační přísady.
bouchy píše:Krom toho svíčky měly nižší životnost (destrukce izolátoru).
Nikoli "destrukce", ale snížení izolační schopnosti nasycením olovem, tím pádem také snížení zapalovacího výkonu až selhání.
Toni

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Toni »

Ok...tak tedy ještě jednou pro ty, kdo nedávali pozor.. :lol:

Nepiši o přídavku olova do benzínu, ale o ferrocenu , jenž byl vytvořen pro použití do paliva.. :wink:
Benzín sám o sobě má malé oktanové číslo a proto se přidávají oktany.. Oktany můžeme přidat pomocí organokovů, jako je například ferrocen..
Každý řidič ví, že použitím olovnatého benzínu dojde k poškození funkčnosti katalyzátoru,,tedy pokud nevlastní veterána" :lol: Důvod je ten, že olovo je těžký kov a tzv. vzácné kovy jenž jsou obsaženy v katalyzátoru nám naruší.

,,Teď pozor"

Ferrocen neobsahuje olovo a aní těžké kovy a proto tvrzení o poškození, jsou naprosto hloupá.. :lol:

P.S..za pravopis se omlouvám, píši opět z mobilu.. :wink:
Návštěvník

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Návštěvník »

Toni píše:Ok...tak tedy ještě jednou pro ty, kdo nedávali pozor.. :lol:
Je vidět, že sám prodejce opičích kapek ve škole nedával pozor či snad úplně chyběl.
Proto dokáže napsat takovouto hloupost :twisted:
Toni píše:Benzín sám o sobě má malé oktanové číslo a proto se přidávají oktany.. Oktany můžeme přidat pomocí organokovů, joko je například ferrocen..
či skutečně "odborně" osvětlit mechanismus poškození katalyzátoru: :mrgreen:
Toni píše:Každý řidič ví, že použitím olovnatého benzínu dojde k poškození funkčnosti katalyzátoru ... Důvod je ten, že olovo je těžký kov a tzv. vzácné kovy jenž jsou obsaženy v katalyzátoru nám naruší.
Jen tak dál, bavím se čím dál tím víc! :wink:
Toni píše:,,Teď pozor"
Ano, pozor: nikdo tu totiž nic podobného
Toni píše:Ferrocen neobsahuje olovo a aní těžké kovy a proto tvrzení o poškození, jsou naprosto hloupá.. :lol:
netvrdil (pokud Toni dokáže rozlišit varování před poškozením katalyzátoru a motoru). Tedy se ukazuje, že nositelem hlouposti je především samotný autor citovaných výroků. :P
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje

Příspěvek od Pitris »

Toni píše:Každý řidič ví, že použitím olovnatého benzínu dojde k poškození funkčnosti katalyzátoru ... Důvod je ten, že olovo je těžký kov a tzv. vzácné kovy jenž jsou obsaženy v katalyzátoru nám naruší.
Návštěvník píše:Jen tak dál, bavím se čím dál tím víc! :wink:
No Toni chtěl asi napsat, že olovo obsažené v palivu by reagovalo s drahou katalytickou vrstvou, kterou by postupně znehodnotilo a nevratně vyřadilo z činnosti :x Leč by se měl vyjadřovat přesně, když se tu chce prezentovat jako někdo, kdo o tom něco ví....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět