oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Moderátor: Colommbo
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
to Toni: Možná by bylo dobré Návštěvníka doplnit, že pár lidí se tu snaží, aby to tu bylo odborně zaměřené diskusní fórum. A jestli o tom něco víš, tak se celkem divím, že věříš tabletkám....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Toni sám věřit nepotřebuje, úplně stačí, když sežene dost těch, které přesvědčí: holt prodej opičích kapek vyžaduje jisté úsilí...
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Kdo tu mluví o kapkách…
Není důležité co to je, ale co to obsahuje a každý kdo těmhle věcem trochu rozumí, potvrdí, že obsahují Ferrocen.
No a to je, netoxická náhrada za tetraethylolovo. .Nemusím snad, už nikomu vysvětlovat co tetraethylolovo znamená ve světě benzínu. .Je to dost odborná pomoc.. ?
Není důležité co to je, ale co to obsahuje a každý kdo těmhle věcem trochu rozumí, potvrdí, že obsahují Ferrocen.
No a to je, netoxická náhrada za tetraethylolovo. .Nemusím snad, už nikomu vysvětlovat co tetraethylolovo znamená ve světě benzínu. .Je to dost odborná pomoc.. ?
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Děkujeme za nabídku, Toni, ale
se na to co...? Se na to vyprdne, Velebnosti...Toni píše:...každý kdo těmhle věcem trochu rozumí,...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Hezky článek,
hlavně o tom, že je ferrocen toxický a že se neviplatí
Jo a zapomněli dodat, že Ferrocen je potřeba chemicky upravit, aby nebil motoru škodlivý…
SGS to schvaluje…
hlavně o tom, že je ferrocen toxický a že se neviplatí
Jo a zapomněli dodat, že Ferrocen je potřeba chemicky upravit, aby nebil motoru škodlivý…
SGS to schvaluje…
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Toni píše: Ferrocen je potřeba chemicky upravit, aby nebil motoru škodlivý… :
Toni píše:SGS to schvaluje…
No a co ještě tam máš pro pobavení publika?
Aby nebyl debilToni píše:aby nebil
P.S.: Že s opičími kapkami obchodují zejména ti, kdož nezvládli ani základy rodného jazyka, je přímo symptomatické.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Sorry, psal jsem to z mobilu a nekontroloval pravopis
reagoval jsem na téma:
Dobrý den dá se zvýšit oktanové číslo paliva doma ,pomocí lihu nebo nějakých jiných přísad které neškodí motoru?
Psal jsem o vlastní zkušenosti a proto tvrzení o zničení motoru je hloupost....
Doporučuji pro blízkou budoucnost více o ferrocenu určeném do paliva prostudovat... ,,Může se to hodit" oléé
reagoval jsem na téma:
Dobrý den dá se zvýšit oktanové číslo paliva doma ,pomocí lihu nebo nějakých jiných přísad které neškodí motoru?
Psal jsem o vlastní zkušenosti a proto tvrzení o zničení motoru je hloupost....
Doporučuji pro blízkou budoucnost více o ferrocenu určeném do paliva prostudovat... ,,Může se to hodit" oléé
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Pokud jsi zcela vážně reagoval na úvodní, upřímně řečeno ne úplně chytrý dotaz a dokonce nabízením zázračných tabletek do benzínu, tož co si o tom myslet...? Tedy já vím, ale psát to sem raději nebudu... Už jen to, že tyto (a podobné) přípravky se prodávají takříkajíc z garáže, o něčem svědčí. A zajímavé je, že téměř všichni distributoři jsou z Moravy - co do teho dáváte, lidi, to je nějaký odpad z pálenice...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Doporučuji si něco více o ferrocenu určeném do paliva nastudovat, hned bude jasné, že se do budoucna k ničemu nehodí: zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx! Motory totiž nejezdí na "oktany", ale na výhřevnost paliva.Toni píše:Doporučuji pro blízkou budoucnost více o ferrocenu určeném do paliva prostudovat... ,,Může se to hodit" oléé
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Tetraethylolovo by především znamenal okamžitou smrt katalyzátoru ve světě benzínu. Dávno vyloučen z použití a motory jsou jinak konstruované a mazací aditivum (na sedla) nepotřebují, TEO netřeba nahrazovat. Krom toho svíčky měly nižší životnost (destrukce izolátoru).Toni píše:Kdo tu mluví o kapkách…
Není důležité co to je, ale co to obsahuje a každý kdo těmhle věcem trochu rozumí, potvrdí, že obsahují Ferrocen.
No a to je, netoxická náhrada za tetraethylolovo. .Nemusím snad, už nikomu vysvětlovat co tetraethylolovo znamená ve světě benzínu. .Je to dost odborná pomoc.. ?
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Tady se domnívám, že Toni myslel efektivní (ve smyslu lacinou a účinnou) náhradu TEO jako antidetonační přísady.bouchy píše:TEO netřeba nahrazovat.
Nikoli "destrukce", ale snížení izolační schopnosti nasycením olovem, tím pádem také snížení zapalovacího výkonu až selhání.bouchy píše:Krom toho svíčky měly nižší životnost (destrukce izolátoru).
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Ok...tak tedy ještě jednou pro ty, kdo nedávali pozor..
Nepiši o přídavku olova do benzínu, ale o ferrocenu , jenž byl vytvořen pro použití do paliva..
Benzín sám o sobě má malé oktanové číslo a proto se přidávají oktany.. Oktany můžeme přidat pomocí organokovů, jako je například ferrocen..
Každý řidič ví, že použitím olovnatého benzínu dojde k poškození funkčnosti katalyzátoru,,tedy pokud nevlastní veterána" Důvod je ten, že olovo je těžký kov a tzv. vzácné kovy jenž jsou obsaženy v katalyzátoru nám naruší.
,,Teď pozor"
Ferrocen neobsahuje olovo a aní těžké kovy a proto tvrzení o poškození, jsou naprosto hloupá..
P.S..za pravopis se omlouvám, píši opět z mobilu..
Nepiši o přídavku olova do benzínu, ale o ferrocenu , jenž byl vytvořen pro použití do paliva..
Benzín sám o sobě má malé oktanové číslo a proto se přidávají oktany.. Oktany můžeme přidat pomocí organokovů, jako je například ferrocen..
Každý řidič ví, že použitím olovnatého benzínu dojde k poškození funkčnosti katalyzátoru,,tedy pokud nevlastní veterána" Důvod je ten, že olovo je těžký kov a tzv. vzácné kovy jenž jsou obsaženy v katalyzátoru nám naruší.
,,Teď pozor"
Ferrocen neobsahuje olovo a aní těžké kovy a proto tvrzení o poškození, jsou naprosto hloupá..
P.S..za pravopis se omlouvám, píši opět z mobilu..
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Je vidět, že sám prodejce opičích kapek ve škole nedával pozor či snad úplně chyběl.Toni píše:Ok...tak tedy ještě jednou pro ty, kdo nedávali pozor..
Proto dokáže napsat takovouto hloupost
či skutečně "odborně" osvětlit mechanismus poškození katalyzátoru:Toni píše:Benzín sám o sobě má malé oktanové číslo a proto se přidávají oktany.. Oktany můžeme přidat pomocí organokovů, joko je například ferrocen..
Jen tak dál, bavím se čím dál tím víc!Toni píše:Každý řidič ví, že použitím olovnatého benzínu dojde k poškození funkčnosti katalyzátoru ... Důvod je ten, že olovo je těžký kov a tzv. vzácné kovy jenž jsou obsaženy v katalyzátoru nám naruší.
Ano, pozor: nikdo tu totiž nic podobnéhoToni píše:,,Teď pozor"
netvrdil (pokud Toni dokáže rozlišit varování před poškozením katalyzátoru a motoru). Tedy se ukazuje, že nositelem hlouposti je především samotný autor citovaných výroků.Toni píše:Ferrocen neobsahuje olovo a aní těžké kovy a proto tvrzení o poškození, jsou naprosto hloupá..
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Toni píše:Každý řidič ví, že použitím olovnatého benzínu dojde k poškození funkčnosti katalyzátoru ... Důvod je ten, že olovo je těžký kov a tzv. vzácné kovy jenž jsou obsaženy v katalyzátoru nám naruší.
No Toni chtěl asi napsat, že olovo obsažené v palivu by reagovalo s drahou katalytickou vrstvou, kterou by postupně znehodnotilo a nevratně vyřadilo z činnosti Leč by se měl vyjadřovat přesně, když se tu chce prezentovat jako někdo, kdo o tom něco ví....Návštěvník píše:Jen tak dál, bavím se čím dál tím víc!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF