Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Za sebe doporučím japonské NOK a nebo Athenu. S těmito gufery mám dobrou zkušenost- Ostatně je to prvovýroba
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
NOK - Nippon O Kroužeks...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1749
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To se povedlo Colommbo
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já si dovolím poděkovat jak Juniorovi tak i Honzovi za zadání a upřesnění "zakázky" a na vysvětlenou proč to řeší Junior dodám, že má v Brně maturitní svaťák a volno a tudíž byl na PC dřív než já, kterýžto se ráčím momentálně nacházet v Krkonoších a volna moc nemám bo mě mamina honí po kopcích
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak objednány NOK-y. Snad nebudou oslizlé po celém svém povrchuDurex píše:Za sebe doporučím japonské NOK a nebo Athenu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Když nebudou,tak je osliznu já-jinak nebudou chtít jít do trubky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tož, ragazzi, zas jsem jednou objevil Ameriku, po přezutí zadní gumy. Třeba ta informace pomůže někomu, kdo s tím nemá zkušenost, jako já. Původní zadní guma Dunlop SM D220 se odporoučela, vzorek (vlevo) téměř neznatelný, po 6500 km. Ještě bych ji chvíli nechal, ale to bych musel zatáčet jen vpravo. Doleva - hladká - mrcha klouzala při akceleraci. Tak jsem vybral dle dostupnosti, různých sebraných názorů a vlastní úvahy Michelin Pilot Power. Hned po nazutí jsem koukal, že má jiný tvar, jako vejce nastojato, tak jsem byl zvědav. Projel jsem se zatím jen 40 km, zajížděcím stylem, ale rozdíl je nebetyčný. Zatímco zmíněná Dunlopka se do zatáčky musela tlačit a poserproužek po všech těch km jsem měl asi 1 cm s velkým úsilím a smrtí v očích, tato Michelinka zatáčí snadno a po lehké projížďce je proužek už 1 cm, a to jsem nikde pořádně nezatočil, páč zajíždím. Tak vidím, že při (trochu dětinském) měření proužku má daleko větší význam zadní guma, než jezdec. Tedy doufám, že s hentou sportovnější pneu bude větší radost z ježdění. S cestovnější Dunlopkou mě to opravdu moc nebavilo a byl jsem z nové motorky spíše zklamaný. Tak motorkám zdar.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Gratulace k objevení ameriky Mám takový pocit,že sem ti to ale říkal,že záleži na profilu pneu – jakej má nebo nemá hříbek. Pakliže máš cestovní pneu,která je placatá a má ještě profil na 50,tak je to úplně o nečem jiném,než když obuješ sport pneu,která má hříbek a je třeba ještě na 55 . Ty si operoval tím,že nejsi takový střelec a nedáváš kolena abys potřeboval race pneu …,ale možná se pletu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No, kolena nedávám, ale občas potřebuju zatočit. A to na té Dunlopce šlo dost špatně. Ano, všiml jsem si, že bez držení řídítek motorka jela jako tank s jistotou stále rovně, to zas ta Michelinka tolik neumí. Jenže nikdo asi nepotřebuje jezdit bez držení, zato všichni potřebují zatočit. To by se mělo při výběru pneu spíše zdůrazňovat. Jenže nezdůrazňuje, když si tak hledám názory.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honza to ale psal - to jen ten co tu hledal názory to zřejmě přešel / přejel bez povšimnutí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak mě napadá, jestli to lití oleje do válce čtyřtaktu na zimu nemá nějaký pozitivní význam. Nebo to natočení aspoň jednou za měsíc. Když jsem totiž poprvé natočil letos na jaře (po 5-ti měsících klidu), měl motor chvíli zvuk, jako by tam běhaly myši. A to běžně nemá.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A Tys ty myši na podzim z motoru nevyhnal Se pak nediv, že po 5-ti měsících měly hlad a běhaly jak zjančený Ne - vážně. Je jasný, že olej steče všechen a pak je několikero možností....
1) Jezdit celou zimu
2) Každý měsíc nastartovat, ale to je potom potřeba nechat prohřát, což je v zimě na místě problém
3) Nalít do válce olej - to je ale potom nutné ho zase odsát
4) Použít esterový olej
5) U "stříkačky" dát šestku a trochu ručně zatlačit, aby se motor protočil a pomalu si natáhl olej
6) Když je karbec, při prvním pozimním otočení to udělat bez sytiče aby si to pomalu natáhlo olej....
1) Jezdit celou zimu
2) Každý měsíc nastartovat, ale to je potom potřeba nechat prohřát, což je v zimě na místě problém
3) Nalít do válce olej - to je ale potom nutné ho zase odsát
4) Použít esterový olej
5) U "stříkačky" dát šestku a trochu ručně zatlačit, aby se motor protočil a pomalu si natáhl olej
6) Když je karbec, při prvním pozimním otočení to udělat bez sytiče aby si to pomalu natáhlo olej....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Díky, tož já ho příště (a kdoví, co bude za rok) na šestku trochu protočím.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak já se taky trochu vyjádřím
1, Ideální stav a pak není co řešit
2,To sem taky praktikoval,ale je to zcela kontraproduktivní. Stejně se olej pořádně neprohřeje a je lepší se jet projet,pokud to počasí dovolí. Při současných zimách není problém 10 st nad nulou v lednu ...
3,V žádném případě nedoporučuji,pokud se nejedná o 2T. Akorát se zaserou svíčky a ventily ...
4, Nemohu nijak prokazatelně potvrdit ani vyvrátit,že to bude lepší
5,Toto se dá praktikovat a olej se opravdu dostane i do hlavy - stačí i zatočit přes kvalt zadním kolem - vždy ale po směru točení motoru! Tato metoda je i vhodna,pokud chci co nejvíce oleje vypustit-s odmontovaným olejovým filtrem - vyteče ještě dost starého oleje.
6,Taky možnost. Většinou chytne a chcípne
Ještě za sebe doplním. Ten olej v makovici vydrží celkem dlouho. Vršek se plně zaolejuje během pár otáček - v případě,že motorka nestojí na mrazu. Olej se z hliníkových uložení zcela neztratí a zůstane tam i přes tu zimu. První start po takové odstávce nejde opravdu na sucho. Ono chrastění může být tím,že nebyl tlak u napínáku řetězu. Já osobně v zimě nic jen tak nestartuju. Báwko jezdí pořád a Busa má odstávky,ale vždy chytá na první ťuknutí a rozhodně kolem netočím ...je se mnou už 8 sezónu a opotřebení vačkové hřídele je neznatelné resp naprosto v pořádku
1, Ideální stav a pak není co řešit
2,To sem taky praktikoval,ale je to zcela kontraproduktivní. Stejně se olej pořádně neprohřeje a je lepší se jet projet,pokud to počasí dovolí. Při současných zimách není problém 10 st nad nulou v lednu ...
3,V žádném případě nedoporučuji,pokud se nejedná o 2T. Akorát se zaserou svíčky a ventily ...
4, Nemohu nijak prokazatelně potvrdit ani vyvrátit,že to bude lepší
5,Toto se dá praktikovat a olej se opravdu dostane i do hlavy - stačí i zatočit přes kvalt zadním kolem - vždy ale po směru točení motoru! Tato metoda je i vhodna,pokud chci co nejvíce oleje vypustit-s odmontovaným olejovým filtrem - vyteče ještě dost starého oleje.
6,Taky možnost. Většinou chytne a chcípne
Ještě za sebe doplním. Ten olej v makovici vydrží celkem dlouho. Vršek se plně zaolejuje během pár otáček - v případě,že motorka nestojí na mrazu. Olej se z hliníkových uložení zcela neztratí a zůstane tam i přes tu zimu. První start po takové odstávce nejde opravdu na sucho. Ono chrastění může být tím,že nebyl tlak u napínáku řetězu. Já osobně v zimě nic jen tak nestartuju. Báwko jezdí pořád a Busa má odstávky,ale vždy chytá na první ťuknutí a rozhodně kolem netočím ...je se mnou už 8 sezónu a opotřebení vačkové hřídele je neznatelné resp naprosto v pořádku
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis