Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Za sebe doporučím japonské NOK a nebo Athenu. S těmito gufery mám dobrou zkušenost- Ostatně je to prvovýroba :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

NOK - Nippon O Kroužeks...? :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

To se povedlo Colommbo :wink: :lol:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

:lol: :lol: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Já si dovolím poděkovat jak Juniorovi tak i Honzovi za zadání a upřesnění "zakázky" :P a na vysvětlenou proč to řeší Junior dodám, že má v Brně maturitní svaťák a volno a tudíž byl na PC dřív než já, kterýžto se ráčím momentálně nacházet v Krkonoších a volna moc nemám bo mě mamina honí po kopcích :wink: :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:Za sebe doporučím japonské NOK a nebo Athenu....
Tak objednány NOK-y. Snad nebudou oslizlé po celém svém povrchu :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Když nebudou,tak je osliznu já-jinak nebudou chtít jít do trubky :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Tož, ragazzi, zas jsem jednou objevil Ameriku, po přezutí zadní gumy. Třeba ta informace pomůže někomu, kdo s tím nemá zkušenost, jako já. Původní zadní guma Dunlop SM D220 se odporoučela, vzorek (vlevo) téměř neznatelný, po 6500 km. Ještě bych ji chvíli nechal, ale to bych musel zatáčet jen vpravo. Doleva - hladká - mrcha klouzala při akceleraci. Tak jsem vybral dle dostupnosti, různých sebraných názorů a vlastní úvahy Michelin Pilot Power. Hned po nazutí jsem koukal, že má jiný tvar, jako vejce nastojato, tak jsem byl zvědav. Projel jsem se zatím jen 40 km, zajížděcím stylem, ale rozdíl je nebetyčný. Zatímco zmíněná Dunlopka se do zatáčky musela tlačit a poserproužek po všech těch km jsem měl asi 1 cm s velkým úsilím a smrtí v očích, tato Michelinka zatáčí snadno a po lehké projížďce je proužek už 1 cm, a to jsem nikde pořádně nezatočil, páč zajíždím. Tak vidím, že při (trochu dětinském) měření proužku má daleko větší význam zadní guma, než jezdec. Tedy doufám, že s hentou sportovnější pneu bude větší radost z ježdění. S cestovnější Dunlopkou mě to opravdu moc nebavilo a byl jsem z nové motorky spíše zklamaný. Tak motorkám zdar.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Gratulace k objevení ameriky :lol: Mám takový pocit,že sem ti to ale říkal,že záleži na profilu pneu – jakej má nebo nemá hříbek. Pakliže máš cestovní pneu,která je placatá a má ještě profil na 50,tak je to úplně o nečem jiném,než když obuješ sport pneu,která má hříbek a je třeba ještě na 55 . Ty si operoval tím,že nejsi takový střelec a nedáváš kolena abys potřeboval race pneu …,ale možná se pletu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

No, kolena nedávám, ale občas potřebuju zatočit. A to na té Dunlopce šlo dost špatně. Ano, všiml jsem si, že bez držení řídítek motorka jela jako tank s jistotou stále rovně, to zas ta Michelinka tolik neumí. Jenže nikdo asi nepotřebuje jezdit bez držení, zato všichni potřebují zatočit. To by se mělo při výběru pneu spíše zdůrazňovat. Jenže nezdůrazňuje, když si tak hledám názory.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honza to ale psal - to jen ten co tu hledal názory to zřejmě přešel / přejel bez povšimnutí.... :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Tak mě napadá, jestli to lití oleje do válce čtyřtaktu na zimu nemá nějaký pozitivní význam. Nebo to natočení aspoň jednou za měsíc. Když jsem totiž poprvé natočil letos na jaře (po 5-ti měsících klidu), měl motor chvíli zvuk, jako by tam běhaly myši. A to běžně nemá.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A Tys ty myši na podzim z motoru nevyhnal :?: Se pak nediv, že po 5-ti měsících měly hlad a běhaly jak zjančený :P Ne - vážně. Je jasný, že olej steče všechen a pak je několikero možností....
1) Jezdit celou zimu
2) Každý měsíc nastartovat, ale to je potom potřeba nechat prohřát, což je v zimě na místě problém
3) Nalít do válce olej - to je ale potom nutné ho zase odsát
4) Použít esterový olej
5) U "stříkačky" dát šestku a trochu ručně zatlačit, aby se motor protočil a pomalu si natáhl olej
6) Když je karbec, při prvním pozimním otočení to udělat bez sytiče aby si to pomalu natáhlo olej....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Díky, tož já ho příště (a kdoví, co bude za rok) na šestku trochu protočím.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak já se taky trochu vyjádřím :D
1, Ideální stav a pak není co řešit :lol:
2,To sem taky praktikoval,ale je to zcela kontraproduktivní. Stejně se olej pořádně neprohřeje a je lepší se jet projet,pokud to počasí dovolí. Při současných zimách není problém 10 st nad nulou v lednu ...
3,V žádném případě nedoporučuji,pokud se nejedná o 2T. Akorát se zaserou svíčky a ventily ...
4, Nemohu nijak prokazatelně potvrdit ani vyvrátit,že to bude lepší
5,Toto se dá praktikovat a olej se opravdu dostane i do hlavy - stačí i zatočit přes kvalt zadním kolem - vždy ale po směru točení motoru! Tato metoda je i vhodna,pokud chci co nejvíce oleje vypustit-s odmontovaným olejovým filtrem - vyteče ještě dost starého oleje.
6,Taky možnost. Většinou chytne a chcípne :lol:
Ještě za sebe doplním. Ten olej v makovici vydrží celkem dlouho. Vršek se plně zaolejuje během pár otáček - v případě,že motorka nestojí na mrazu. Olej se z hliníkových uložení zcela neztratí a zůstane tam i přes tu zimu. První start po takové odstávce nejde opravdu na sucho. Ono chrastění může být tím,že nebyl tlak u napínáku řetězu. Já osobně v zimě nic jen tak nestartuju. Báwko jezdí pořád a Busa má odstávky,ale vždy chytá na první ťuknutí a rozhodně kolem netočím ...je se mnou už 8 sezónu a opotřebení vačkové hřídele je neznatelné resp naprosto v pořádku
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět