Este ma napadlo. Z 5W50 sa dalo ked tak posunut este na 10W50. Ten od Totalu pouzival a chvalil aj HarryColommbo píše: Jak už jsem tu několikrát zmínil, hlavním důvodem použití 10W60 je u mě pokus o snížení (byť stále ještě v mezích uvedených výrobcem) spotřeby oleje, prostě jsem zvědav...
Olej do motoru Ford 429 (7.0 V8)
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do motoru Ford 429 (7.0 V8)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9927
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej do motoru Ford 429 (7.0 V8)
Ano, vím o tom, 10W50 a 10W60 jsou velmi oblíbenými viskozitami u subaristů... Pro mě je aktuálně hlavním měřítkem (dokonce důležitějším než emoce, přecjen jsem už spíš pragmatik... ) spotřeba oleje. Uvidím, jak se to vystříbří - pokud se nesníží, je velmi vysoká pravděpodobnost návratu k osvědčené a lety prověřené 5W50.
Ještě mě při nalívání do motoru překvapilo, jak je ten olej "řídký" - v porovnání s 5W50 vizuálně žádný rozdíl...
Ještě mě při nalívání do motoru překvapilo, jak je ten olej "řídký" - v porovnání s 5W50 vizuálně žádný rozdíl...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90