Millers Oils
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9920
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Sniper_2003: Možná jsi v nejlepších letech, ale některé věci ti prostě nedocvakávají a chováš se jako povýšený dřevák. Od člověka, jehož si nemohu vážit, si o žádné odpouštění nestojím.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Priznajme si že MO za danú cenu ponúkajú niečo čo 99% motorov nepotrebuje a vôbec to zásadne nezmení ich životnosť v porovnaní so správnou údržbou iným olejom. V minulosti motory najazdili státisíce km bez nano - je to možné? Čo na to povie pán Millers... Asi to že je iná doba, iné potreby, iné technologie.... Aký čas ukážu hodinky Breitling na poludnie? Taký aký digitálky z Lidlu. Ale máme tu fenomén LUXUSU. MO sú luxusné oleje lebo majú niečo naviac, majiteľ má fajn pocit, motoru je to fuk, ešte snáď nejakú nálepku na kufor- jazdím na Millers oil a ilúzia bude dokonalá. Nemám proti nim nič, ide len o cenu - je to jasné, firma to robí dobre,bublinka zatiaľ slušná, nech má spokojných zákazníkov, takých spokojných ako má Mobil, Mogul, Elf,Total,Carlson či Topdrive.
Re: Millers Oils
Nutno ovšem podotknout, že v nedávných dobách vydržel samotný motor na běžné oleje násobně více km (např. 1.9TDI) než dnešní EcoBoosty, TSI, VTi a jiné parodie.
Re: Millers Oils
až tu budú ecoboosty. TSI, TCe, Thp atd. aspoň 10-15 rokov na scéne, potom tu môžme sumarizovať a hodnotiť koľko toho dokážu nabehať a čo vydržia.. zatiaľ sú to len dohady a domnienky.
Re: Millers Oils
Že mezi oleji, stejně jako mezi pneumatikami, svíčkami, filtry atd. jsou rozdíly, o tom jsem se přesvědčil už dávno a troufám si tvrdit, že "něco" - a tím rozhodně nenarážím na jakýsi pocit luxusu v duchu "já si to přece mohu dovolit" (tohle je mi naprosto cizí) - poznám. A pokud ne, vezmu to tak, že jsem v životě vyhodil peníze za větší zbytečnosti. MO prostě hodlám časem vyzkoušet (typ odpovídající normě předepsané výrobcem motoru) a uvidím. Nikdo mi ho nenutí, nic mi nebrání použít "standardní" olej za třetinu ceny od Cardo, který jsem si z již dříve zmíněného důvodu pořídil pro příští, dle Italla naprosto zbytečnou "předčasnou" výměnu v zánovním motoru.
Re: Millers Oils
Kornel: dnešní motůrky maj problémy s rozvodama, zapékáním olej.náplní atd. atd. Vyjímky se jistě najdou (1.6TDI je celkem spolehlivý motor) ale prostě doba je taková, že na výdrž motoru se nehledí ... bohužel.
Re: Millers Oils
Ja som na tom podobne ako Návštevník, chcem radu EE od Millers Oils vyskúšať. Akurát čakám na nejaké zaujímavé Full-SAPS EE 0W-40. Tieto nové oleje sú zaujímavé, a asi tu máme na trhu jeden z najlepších olejov so schválením VW 504.00/507.00, a keby som mal koncernový naftový motor s DPF, tak je to jasná voľba. Takže dávam palec hore za túto novinku, a teraz si prosíme EE konkurenciu pre Mobil 1 New Life, Redline, Valvoline a všetky podobné 0W-40-ky. Jednoducho olej bez kompromisov.
Viem, je tu EE 10W-40, ale je to iba polosyntetika (čo by až tak nevadilo), a hlavne 10W, čo mi už vadí a TBN tiež nie je nič extra. Potom tu máme EE 5W-40, ale zase je to kompromis kvôli VW 505.01, ACEA Cx a nízkemu TBN.
Prosíme tlmočiť do anglicka, že chceme aj ostrejší EE olej s ACEA A3/B4 s vysokým TBN a nech to má klasické schválenie VW 502.00/505.00, MB 229.5, BMW LL-01 a nejaké to schválenie pre benzínové motory Porsche, prípadne GT-R, a budeme spokojní.
Viem, je tu EE 10W-40, ale je to iba polosyntetika (čo by až tak nevadilo), a hlavne 10W, čo mi už vadí a TBN tiež nie je nič extra. Potom tu máme EE 5W-40, ale zase je to kompromis kvôli VW 505.01, ACEA Cx a nízkemu TBN.
Prosíme tlmočiť do anglicka, že chceme aj ostrejší EE olej s ACEA A3/B4 s vysokým TBN a nech to má klasické schválenie VW 502.00/505.00, MB 229.5, BMW LL-01 a nejaké to schválenie pre benzínové motory Porsche, prípadne GT-R, a budeme spokojní.
Re: Millers Oils
Hele,nech motory VTI na pokoji. Já jsem rád,že ho mám a nevidím důvod ho nijak hanět.Že výrobce do motoru doporučuje olej na prd je druhá věc,ale s tímto fenoménem se potýkají i výrobci jiných značek.Máchal píše:Nutno ovšem podotknout, že v nedávných dobách vydržel samotný motor na běžné oleje násobně více km (např. 1.9TDI) než dnešní EcoBoosty, TSI, VTi a jiné parodie.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Rad by som sa spytal (uplne seriozne, bez naznaku nejakej provokacie), aku vyhodu dosiahnem, ak do svojich aut (este s "poctivymi" benzinovymi motormi) nalejem motorove olej z rady EE. Podla popisu, by som ako laik ocakal o nieco nizsiu spotrebu paliva. Dalej by som ocakaval, ze mi motor s EE olejom vydrzi o nieco dlhsie, ale neviem ci je to "meratelne" a myslim, ze to viem dosiahnut aj s inymi olejmi.
Ked sa o nieco ztisi hluk motora, potesi to, ale premna to neni prioritne.
Za kazdeho pocasia, a v meste pouzivam Ford 1,4i z roku 2003 (zimne auto, 90% jazda iba po meste +ranne mrazive starty + letne horucavy v mestskych kolonach a pod.)
Na vylety v teplom obdobi pouzivam V8 4.0l od BMW z roku 94 (letne auto).
Zimne auto je taky otrok (nesetrim ho), urcite mu chcem dopriat nejaky lepsi olej (nech ten motor este nieco vydrzi...), vaham ci zvolit nejaky esterovy olej, alebo olej MO z rady EE.
Dakujem.
Ked sa o nieco ztisi hluk motora, potesi to, ale premna to neni prioritne.
Za kazdeho pocasia, a v meste pouzivam Ford 1,4i z roku 2003 (zimne auto, 90% jazda iba po meste +ranne mrazive starty + letne horucavy v mestskych kolonach a pod.)
Na vylety v teplom obdobi pouzivam V8 4.0l od BMW z roku 94 (letne auto).
Zimne auto je taky otrok (nesetrim ho), urcite mu chcem dopriat nejaky lepsi olej (nech ten motor este nieco vydrzi...), vaham ci zvolit nejaky esterovy olej, alebo olej MO z rady EE.
Dakujem.
Re: Millers Oils
V tvém případě jaký jsi tu popsal, bych volil olej z jiné řady než EE. Skočil bych klidně do řady Trident nebo pokud by jsi mu chtěl dopřát více tak do řady Premium.
Re: Millers Oils
O "nano"olejích píše Millers něco tady: http://www.millersoils.cz/nanodriveKoliesko píše:Rad by som sa spytal (uplne seriozne, bez naznaku nejakej provokacie), aku vyhodu dosiahnem, ak do svojich aut (este s "poctivymi" benzinovymi motormi) nalejem motorove olej z rady EE....
A jestli chceš něco od "milera"; já bych tak kategoricky jako Sniper_2003 řadu EE nevynechával - a do Fordu bych klidně dal EE 5w40 (nebo CFS NT) a do BMW úplně klidně ten EE 10w40 (nebo 10w50 CFS NT).... Ale samo že řada Premium nebo i Trident lze použít taky.... ovšem stejně tak i jiné značky olejů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Tak už je k dispozici: Millers EE 5w30 VW504/507 ACEA C3-12
http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w301?c=453
http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w301?c=453
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Už aj na Slovensku je v ponuke pár dní, ale nasadili mu dosť vysokú cenu, 16 € za liter.
Re: Millers Oils
Je vidět že víte o čem mluvíte, cena opravdu nepřesáhla 2000,-kčMillers Oils píše:Doporučená MOC za 5l balení nepřesáhne 2.000,- Kč s DPH.
Re: Millers Oils
TSI tu nie su 15 rokov a už sa deru info o ich fatálnych výdržiach,i ked koncern sa snaží tieto info tajit.kornel píše:až tu budú ecoboosty. TSI, TCe, Thp atd. aspoň 10-15 rokov na scéne, potom tu môžme sumarizovať a hodnotiť koľko toho dokážu nabehať a čo vydržia.. zatiaľ sú to len dohady a domnienky.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta